HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Big Bucks

2008.03.17. 20:48 :: nem várt fordulat

Nagyon cuki kis játék, de engem baromira idegesít, hogy nem tudom megnyerni :)
Vagy túl gyorsan lépkedek, vagy valamit nagyon rosszúl csinálok, a végén mindig elvesztem, vagy második leszek csak.

Egy táblás játék, leginkább a monopolyra emlékeztet, csak egy kicsit gyengébb, de a szabályok ugyanazok. Telkeket, házakat, hoteleket kell vásárolni, fejleszteni, építeni. Ha valamelyik játékos a Te házadba lép, fizet mint a katonatiszt. Ha több házad van egymás mellett akkor többet. Persze te is fizetsz, ha te alszol náluk. Ha valakinek megvan a mindent vívő technika trükkje, kérem ossza meg velünk.

Update: No, végülis sikerült! A lényeg, hogy nem szabad ultragyorsan nyomkodni, kb. olyan tempóban, vagy csak egy picit gyorsabban kell haladni mint a computer, és megpróbálni lehetőleg egymás mellett telkeket venni! Ezzel fogok még játszani :)

http://theflashgames.blogspot.com/2008/01/big-bucks.html

1 komment

Címkék: társas

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr5385218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walle 2009.05.17. 12:54:21

Ez tök jó volt! Elsőre nyertem! :)
Vásároltam, építettem, fizettem, vásároltam, építettem, építettem...
A végén már akkor a palotáim voltak, hogy ihaj! Nyertem, bibibí!
süti beállítások módosítása