HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

1 éves lett a flashjátekok.blog.hu! Szülinap!

2008.07.17. 12:24 :: nem várt fordulat

Kedves játékosok!

 

 

 

 

 

 

 

Bármilyen hihetetlen, pont egy éve, hogy megírtam az első posztot, a bemutatkozót.

Akkor még azt sem tudtam mi az a blog, csak belevágtam, és csak tettem tettem fel a játékokat. Azóta akár hiszitek akár nem, kb. 700 folyamatosan visszatérő játékost vonz az oldal nap mint nap, ami számomra elképzelhetetlenűl nagy büszkeség!

Szeretnék köszönetet mondani minden egyes látogatónak, játékosnak azért, hogy idejöttök, itt játszotok a többiekkel és velem. Azért, hogy közösen oldjuk meg a kijutósakat, együtt szenvedünk, hogy hol az a rohadt csavarhúzó, hova kell kattintani az ágy alatt, hogy fel tudjuk venni az elemet, milyen sorrendben kell klikkelni a képre, hogy leessen, és hogy a csudába jön ki a 54921-s kód, vagy épp melyik hang a kottában a zongora tizenkettedik billentyűje!

Először azt hittem, hogy ha egy év múlva lesz napi 200 látogató, akkor már jó, minden elképzelésemet felülmúlta, hogy egy ilyen klasz csapat fog összejönni, és játékokat fogtok nekem ajánlani.

Van még egy dolog, amire szintén büszke vagyok, és Ti is azok lehetettek rá: nem tudom észrevettétek, de ezen a blogon SOHA nem volt anyázás, flame-elés, soha nem került szóba a politika, senki nem hülyézte le soha a másikat, maximum magát érezte néha annak, ahogyan én is sokszor :), nem volt indulatos vagy trágár hozzászólás, ami szerintem ebben a mai világban kifejezetten pozitív, nem sok blog büszkélkedhet ezzel. Csak játszunk, szórakozunk, és jól érezzük magunkat!

Annyira örülök, hogy megérte az egy éves születésnapját a blog, hogy ígérem nektek, ha az élet is úgy akarja, rajtam nem fog múlni, hogy több születésnapja is legyen ennek a remek kis közösségnek!

Sok kalssz kis játékot kívánok nektek, remek perceket, órákat, és persze sikeres kijutásokat :)

 

51 komment

Címkék: születésnap escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr54572471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Beus80 2008.07.17. 13:09:34

Kedves Karcsi-maci! Én is nagyon örülök,hogy létrhoztad ezt az oldalt és, hogy rátok találtam ,tényleg büszke lehetsz erre az oldalra mert azthiszem minden eggyes visszatérő látogatója remek ember és szuper kis közösség jött itt létre! Mégegyszer gratulálok az első szülinaphoz ez tényleg nagy dolog! (és had jegyezzem meg itt zárójelbe ,hogy az én gyönyörü kislányom is most fogja ünnepelni 19-én az első születésnapját)

-Zoleee- 2008.07.17. 13:12:44

Akkor neki is Boldog Szülinapot, és persze a blognak is! ^^

nem várt fordulat 2008.07.17. 13:18:26

sok boldog születésnapot a babádnak!

Beus80 2008.07.17. 13:20:16

nekdis nagyon köszönöm karcsi :D:D:D:D

AnZo 2008.07.17. 13:33:38

gratulálok én is, Boldog Szülinapot mindenkinek! :D

rakpartiróka 2008.07.17. 13:39:25

Ez magáért beszél:

ezen a blogon SOHA nem volt anyázás, flame-elés, soha nem került szóba a politika, senki nem hülyézte le soha a másikat, maximum magát érezte néha annak, ahogyan én is sokszor :), nem volt indulatos vagy trágár hozzászólás.

Ez már valami!

Gratula!

NicoLetty 2008.07.17. 13:42:35

Drága Karacsi maci!

Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz... Köszönöm, hogy létrehoztad ezt a blogot, én szinte minden nap benézek, ha van egy kis időm, amíg iszom egy kávét, de persze amikor picit több időm van, és éppen nem dolgozom, sokszor órákig itt ülök, mert próbálok a végére érni egy-egy játéknak... :)
Én kb. 2 éve lettem rabja a kijutós játékoknak, és még most is azt mondom, hogy aki nem ismeri ezeket, az nem tudja miből marad ki... :)
Egyszóval köszönöm, hogy csokorba szeded ezeket a játékokat, sok időt spórolsz meg nekünk ezzel! :)

Remélem jópár szülinapot "ünnepelhetünk" még meg együtt! :)
Szeretem ezt a csapatot! :)

Üdv.:

Niki

inci64 2008.07.17. 13:44:47

Kedves karacsi_maci! Régóta játszom az oldalon, de csak pár hete regisztráltam. Igen, valóban nagy dolgot "követtél el": össze tudtál hozni egy olyan csapatot, akik összefognak, csapatjátékosok és maximálisan segítőkészek! Hogy őszinte legyek már a legelső alkalommal feltűnt az az udvarias, vicces, aranyos légkör, ahogy egymással karöltve oldjátok meg a feladatokat - segítve nekem: néha nagyon bénának:):) Egy lenézést, egy (komolyra vett) cinkelést még nem olvastam - több más fórummal ellentétben.
Szóval őszintén gratulálok neked, mint "szülő atyának", valamint a hozzászólóknak, mint intelligens és "CSAK" kikapcsolódásra vágyó játékostársaimnak.
Mndenkinek további jó játékot kívánok!

Beus27 2008.07.17. 13:56:28

Kedves karacsi_maci és játékostársak!
Én nagyon megörültem ennek az oldalnak, mivel a kijutós a kedvenc játékom. Eddig csak külföldi oldalakon próbálkoztam, de hiányos angol tudásomnak (soha nem tanultam) köszönhetően nehéz volt szótárral a kezemben játszani. :D
Erre megtaláltalak titeket!!!
Szerintem mindenki nevében mondhatom, köszönjük ezt az oldalt!!!
Még sok boldog szülinapot kívánok!!!

Bajka 2008.07.17. 13:58:47

Csatlakozom én is a többi csapattaghoz, hogy gratuláljak az oldalhoz. A lényeg, hogy ne csak az első szülinapot ünnepeljük itt! Karcsi_maci csak így tovább! Egyébként én nem túl rég kb fél éve látogatom az oldalt és kezdtem el ilyen tipusú játékokkal, de néha meglepődöm milyen apróságon akadok el, majd kiszúrja a szemem és kell a help mert nem találom a továbbjutáshoz való eszközt. Kicsit bosszantó, kicsit idegesítő, de jó kis játékok, egyszerüen nem lehet megunni. További jó szórakozást mindenkinek.
Beus80 lányának is gratula a szülinaphoz.

vya 2008.07.17. 14:06:08

Örülök hogy ennek a "klassz csapatnak" a tagja lehetek! Boldog születésnapot!

I.Szilvi 2008.07.17. 14:18:15

Gratulálok Karcsi_macinak a bloghoz, szerintem nagyon jó. Csak akkor szoktam szétnézelődni, ha itt nincs fent új játék, különben mindig ide vezet az első út ha van időm a játékra. Aztán... remélem Beus kislányát a második és harmadik és... sokadik szülinapján fel tudjuk köszönten, aztán eljön az idő, hogy játszani is fogunk együtt itt.

Lehet mi is bekerültünk egy olyan szobába, amiből nem akarunk és nem is tudunk kijutni!?!?!?
hehe

NicoLetty 2008.07.17. 14:20:18

Szilvi!
Igen, én is pont ugyanígy vagyok ezzel... Csak akkor nézelődöm máshol, ha itt nincs fent új játék... Van még egy pár oldal, amit folyamatosan figyelemmel kísérek RSS-sel, de ez a favorit... :)

Az utolsó mondat nagyon tetszett... :) Na, igen, innen nem biztos, hogy szeretnénk "szabadulni"... :)

Nenzy 2008.07.17. 14:43:48

Boldog Szülinapot! Én is nagyon szeretem az oldalt, mindennapos látogatója vagyok imm
ár. Köszi!

Tejszinhableany 2008.07.17. 14:55:31

Rég kommenteztem,de ennek ellenére folyamatosan játszom ám veletek!
Én is örülök ennek az oldalnak,nektek,és remélem ez még sokáig így lesz!
Csak így tovább,és nemcsak Karacsi Macinak köszönöm,hanem nektek is!
pusza

Homo Ludens 2008.07.17. 15:13:59

Boldog szülinapot kívánok én is! Szívesen jövök erre az oldalra, mert itt sok érdekes kijutóst lehet találni. Nagyon szeretem ezeket a játékokat. :-) És tetszik az is, hogy itt mindenki próbál segíteni a másiknak.

Munyo 2008.07.17. 15:54:54

Boldog Szulinapot a blognak es igaz csak pár hete regeltem de mindig itt voltam es jatszottam es fogok is!!! Karacsi Maci gratulálok a bloghoz es meg több jatekost es sikert!!

Isten Éltessen!

desze 2008.07.17. 16:13:09

Én, mint új regisztrált, de már régóta a játék rabajaként, én is szeretnék gratulálni, mert mindig elolvastam a kommenteket és sokat segített.Köszi, és további sok boldog szülinapot!

salug 2008.07.17. 16:14:16

Ez tényleg egy különleges oldal, - éppen azért, amiket leírtál, - és én is szeretek idejárni, amikor egy kis időm van kikapcsolódni.
Csak így tovább...
Isten éltessen kedves Mindannyiotokat. :)

Dobi fan 2008.07.17. 16:33:06

:D Ez fantasztikus! Ez a nap 2x-esen is szülinapi, mert ma van édesanyámnak is a születésnapja. Gratula.

Rozinka 2008.07.17. 16:39:33

Gratulálok és további sok sikert kívánok Neked és ennek az oldalnak. Minden nap itt vagyok és nagyon jól érzem magam. Mégegyszer minden jót !!!

Dzsimp 2008.07.17. 16:53:10

Szia!
Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz.
Köszi, hogy létrehoztad ezt a blogot.
BOLDOG SZÜLINAPOT!!! További sok sikert!

zsavika 2008.07.17. 17:26:48

Szia!

Én is csatlakozom! Nagyon szeretem ezt az oldalt! 2 kisfiam van, és amint elalszanak jövök ide kikapcsolódni!
Gratulálok, az oldalhoz!!!

huakka 2008.07.17. 17:44:34

szasztok és boldog szülinapot mindenkinek! Imádom az oldalt, a játékokat és a játékosokat is! pusz mindenkinek!

koviné 2008.07.17. 17:49:36

Szia! Én is gratulálni szeretnék,örülök,hogy létrehoztat ezt az oldalt,igaz ritkán tudok játszani 3 gyerkőc mellett(mindig elfoglalják a gépet:) )de amint tehetem jövök egy kis játékra! Üdv Manci

Csiribiribumm 2008.07.17. 18:19:16

Nem vagyok nagy szónok - úgyhogy ne is várjatok tőlem sokat :) - , de szeretnék csatlakozni a gratulálókhoz. Nagyon örülök, hogy van ez az oldal! Szeretem ezeket a játékokat, és nagy segítséget nyújt a sok sok kommentelő a megoldásban. :D

manómanó 2008.07.17. 18:36:26

Gratulálok! Nem is fogalmazódott meg eddig bennem, miért is szeretek ide járni, de hát tényleg ezek az okok, további jójátékot mindenkinek!

manómanó 2008.07.17. 18:42:15

És Beus kislányánakis boldog szülinapot!

DANIKO 2008.07.17. 18:51:31

Szia Karcsi-Maci.
Gratulálok az egyéves szülinaphoz,szép teljesítmény. Én még csak pár hónapja játszadozom az oldalon de, nagyon szeretem.Tényleg jó és segítőkész csapatot sikerül összehoznod, Csak így tovább.

kusudama 2008.07.17. 18:54:59

Én akkor találtam rátok, amikor egy hasonló oldal társtulaja lettem. (azóta gyakorlatilag tőlem múködik.)
Saját versenyt hirdettem, ami abból áll, hogy melyikünk talál rá előbb egy-egy játékra. Azt hiszem ez egy-egy.
A másik két versenyt viszont magasan nyeri az olal: a regisztrált és aktív játékosok száma sokszorosa a mienknek.
Csak gratulálni tudok, és elérhetetlen célként kitűzni, hogy a mi oldalunk is így működjön.
Boldog születésnapot és sok együtt éjszakázást kívánok mindannyiunknak!

ani07 2008.07.17. 19:16:50

Boldog szülinapot!Reméljük sokáig játszhatunk még itt!
Üdv mindenkinek!

nyanyi 2008.07.17. 19:32:20

Szia Karacsi maci és sziasztok mindenki!
Ha már ilyen nagy nap ez a mai, én is regisztráltam ezen az oldalon. Nem rég találtam rátok és nagyon élvezem ezeket a játékokat. Bár nem vagyok valami ügyes. Jól jönnek olykor a segítségek. Jó, hogy ebben a rohanó, személytelen világban egy játékoldal hány embert hoz össze. További sok sikert kívánok az oldalhoz is és mindenkinek a játékokhoz is. Talán most már nem csak kívülálló olvasóként fogok résztvenni a játékokban.
Sziasztok

Katóanyó 2008.07.17. 19:59:23

Éljenek az Ünnepeltek!

Kamelilla 2008.07.17. 20:43:26

Kedves Karacsi Maci! Boldog születésnapot és további sok sikert és kitartást kívánok. Nem túl régen fedeztem fel ezt az oldalt, de azóta minden nap itt játszom és nagyon élvezem a játékokat és a kommenteket is. Üdv mindenkinek!

margoanyu 2008.07.17. 21:39:10

Kedves Karacsi Maci,kedves Mindnyájan.Bár csak kb két hónapja játszom Veletek,de feltétlen rajongója vagyok a blognak.Nekem,mint vén nyugdíjasnak sikerült életre szólóan megfertőződnöm a kijutós játékoktól.Nagyon köszönöm Mindenkinek a sok segítséget,kedvességet,amivel a mindennapokban sajos egyre ritkábban találkozom.További sok jó játékot kívánok mindannyiunknak .Szeretlek Titeket.Mindenkit Isten éltessen.

attack 2008.07.17. 22:45:44

Gratulálok, Karacsi Maci!
Csak így tovább, még sokáig!
És köszönöm mindenkinek a sok segítséget, meg a remek játékokat!
(ja, és tegnap volt a szülinapom...)

I.Szilvi 2008.07.18. 00:53:58

Akkor boldogat Neked is attack:)

Foxyfox 2008.07.18. 09:05:20

Sziasztok! Én így mindannyiunknak szeretnék még sok örömet és sok hosszú, játékban eltöltött órát kívánni!
Maci! Gratula!

attack 2008.07.18. 10:05:33

Köszönöm, Szilvi!

Melinda82 2008.07.18. 11:00:04

Sziasztok! Bár én is csak pár hónapja játszom, de már az összes munkatársam megfertőztem a kijutós játékokkal. A 7éves kisfiam is ugy nyomja mint a nagyok és mire hazaérek a melóból megnézi és szól ha van új játék. köszi Maci gratulálok, köszi a segitségeket és remélem még jó sokáig szenvedhetünk a jobbnál jobb játékokkal. Ja és ha már igy összegyűltek a szülinaposok, a mienk a fiammal jövő pénteken lesz. Mindenkinek kivánok nagyon boldog szülinapot.

durcka · http://fulianyublogja.blog.hu/ 2008.07.18. 12:54:01

kedves Karacsi Maci! boldog szülinapot , gratulálok a blogodhoz! Jó itt, jó veletek játszani , remek csapatot kovácsoltál össze!

Moncsiság 2008.07.18. 19:42:27

Kedves Karcsi!

Egy "véletlennek" köszönhetően én is megfertőződtem a kijutósokkal. Egy másik "izé" oldalra jártam, de sajnos nem találtam annyi segítő szándékú embert mint itt. Ha nem tudtam egy játék megoldását, mindig ide jutottam ki. Tényleg nagyon kedvesek a "csapattársak", és mivel csapatban minden jobban megy....
Ma már a 14 éves lányom is ezt az oldalt linkeli be egyből, és közösen szenvedünk.
És nem csak a többiek kedvesek, hanem a Te kommentjeidet olvasva is azt tapasztalom, hogy SOHA nem volt egy gonoszkodó, kioktató, fellengzős megjegyzésed sem. És ne feledjük: amit adunk azt kapjuk vissza. :)
BOLDOGSÁGOS 1. SZÜLINAPOT MINDENKINEK!!!
(Jó nagy képzeletbeli - 700 - szeletes tortát!!!)
Moncsi

bmimi 2008.07.19. 13:07:27

Boldog Szülinapot nekünk! És nagyon köszönjük neked! Mostanában nem nagyon van időm ide járni, de ha akad, ki nem hagyom! Mégegyszer köszi, jó ötlet volt, és remélem marad is még sokáig!

pécsisrác · http://rudywaltz.hu/ 2008.07.19. 14:17:49

nagyon boldog blogszülinapot, így utólag is!

zsikee 2008.07.19. 14:39:38

Sziasztok!

Sajnos nem tudtam az elsők között gratulálni a szülinaphoz, gyerekeket táboroztattam, de most örömmel megteszem.
Nagyon szeretek játszani veletek, noha nem sokszor kommentelek, de mindig itt vagyok, és ez nagy örömömre szolgál.

Karacsi-maci! Kívánok neked erőt, egészséget és kitartást, hogy még sokáig együtt játszhassunk.
Játékostársaimnak pedig sok-sok kellemes percet és órát ezen a klassz helyen.

szobine 2008.07.20. 14:49:38

Szia Maci!
Sziasztok!

Még csak most érkeztem a gép elé ülni!
Én is gratulálok mindenkinek!
Bár csak néhány hete regisztráltam, de már nagyon régóta játszom ezen a lapon, úgyhogy eggyel meg lehet növelni a statisztikát:)
Millió puszi mindenkinek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mormota 2008.07.21. 13:19:00

Hello!

Boldog születésnapot!! Én is nemrégót vagyok itt, de már nagyon sok játékot végigvittem és sokat tanultam ezekről a játékokról itt. Minden segítséget köszönök! És köszönöm Karcsi, hogy létrehoztál egy ilyen jó blogot!

Hel 2008.07.23. 12:19:05

Én pont külföldön voltam amikor a blog a szülinapját ünnepelte, de így utólag is szeretném elmondani, mennyire hálás vagyok, hogy elindítottad ezt a blogot, és én rátaláltam! Nagyon sok kellemes percet okoztak nekem a játékok, és még ha sokszor nehéz is volt megoldani egyes helyzeteket, de nagyon örültem, hogy az emberek így ismeretlenül is ennyire segítettek nekem - és másoknak. Nagyon boldog születésnapot így utólag is, és mindnekinek köszönöm a segítségeket, amiket kaptam. Remélem a blogod még jó néhány szüoletésnaot megér, és a látogatók száma növekedni fog :) Kellemes további napot kívánok mindnekinek! ^^

eper333 2008.07.30. 20:48:38

Én is nyaraltam a szülinap alatt, de utólag szeretném kifejezni köszönetemet és együtt örülni veled és a többiekkel. Ez a kedvenc kijutos-ozós helyem, mert itt jól érzem magam, segítőkész a vezetés, vagyis Te és kedvesek a többiek is. Fontos számomra még az is, hogy magyar az oldal.
Szóval ezer köszönet neked karcsi_maci, hogy megcsináltad. Veled/veletek örülök.

eper333 2008.07.30. 20:50:24

Bocsi, karacsi_maci-t akartam írni.
süti beállítások módosítása