HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

UPDATE: Szavazás: videó végigjátszás?

2008.09.10. 15:15 :: nem várt fordulat

UPDATE:

Nos, Mivel többen szavaztatok a videós segítségre mint nem, ezért elárulom a titkot.
Tesztelek valamit az oldal látogatottságával kapcsolatban, így az escapegames24.com -ra felteszek video walkthroughkat. Kiváncsi vagyok hányan jönnek át megnézni a videót.

Tehát amikor felteszek egy játékot, akkor általában készítek is majd hozzá egy videóvégigjátszást, amit egy külön oldalra, nem a posztok közé teszek be.

Van egy cimke: walkthrough, ezek a videók ott lesznek.
Aki akarja megnézi, aki nem akarja az nem :) Az utolsó két játéknak már van videója.

-----------------------------

Nos, nem volt igazán egyértelmű a dolog. A kommentek szerint ne legyen, de hát ha már egyszer szavazás volt, és itt a 74% azt mondta legyen, ami több mint a 2/3, és hát ugyan viszonylag demokrácia van itt a blogon enyhe diktatúrikus beütéssel, szerintem ez igen meggyőző eredmény.

A következő lesz tehát.
Amikor az első madarak kirepülnek, tehát van már 4-5 emberke aki kijutott, a többiek viszont a leírások alapján sem tudják megcsinálni, akkor ha lesz rá időm, készítek egy videó végigjátszást. Aki akarja megnézi, aki nem nem.

14 komment

Címkék: szavazás

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr95629607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erath 2008.08.23. 20:59:55

Szerintem ne legyen.Sokkal jobb hogy együtt oldjuk meg lépésről lépésra(már akinek szüksége van rá).Maximum akkor legyen benne, ha már a fórumban kijutottunk, akkor mehet be a videó. De értelmetlen lenne előtte berakni. Meg egy videó alapján egy csecsemő is megcsinálja, feltéve ha feléri a számitógép-asztalt:)Ha meg vki csak egy részére kiváncsi, akkor ne kelljen végignéznie a videót.
Összefoglalva az én ellenzem a videót. De én már csak ilyen konzervatív típus vagyok:)

margoanyu 2008.08.23. 23:24:50

Szerintem se legyen.A kommenteket is csak akkor nézem,ha nagyon nem megy.Mivel azok sem mindig egyértelműek,még mindig ad egy kis sikerélményt,ha rájövök,mit kell csinálni.A videó épp ettől fosztana meg.Jó,persze,nem muszáj megnézni,de akkoris.

Tejszinhableany 2008.08.24. 10:38:23

Abban egyet értek az előttem szólókkal,hogy pl a kommenteket én is csak akkor nézem,ha nem megy a dolog,illetve akkor írok,ha valakivel együtt kezdjük a játékot,és így megmarad a sikerélmény! És valljuk be őszintén,ezért játszunk! Szóval csak akkor legyen belinkelve a video szerintem is,ha már a forumon megoldottuk!
Pusza mindenkinek!

salug 2008.08.24. 10:48:29

Ha már együtt megoldottuk, vagy a hozzászólásokból végig lehet játszani, akkor felesleges is betenni a videos végigjátszást. Ha valaki nagyon elakad, mindig kap segítséget. Persze vannak kivételek, pl.a Tucoga's Room-mal nem boldogolunk, - de még nem mondtunk le róla. Ha lenne végigjátszása, már elvesztette volna érdeklődésünket.
A Youtubén általában lehet találni végigjátszást, de más oldalakon is van, illetve érdemes bekapcsolódni a játékba.
:)

Csiribiribumm 2008.08.24. 11:03:29

Szerintem jó, ha van videó is. Én szinte mindig beleolvasok a kommentekbe, mert elég sokat szoktam szerencsétlenkedni a játékokkal. Még így is előfordul, hogy nem tudom végigvinni a játékot, mert nem találom azt a kis bizgentyűt, ami mindenki számára totál egyértelműen látszik :S :) Szóval nekem időnként jól jönne, ha látnám is, mit kell kelresni...

Messza 2008.08.24. 11:53:16

Szerintem is jó volna a videós segítség.Nem csak a profikra kell gondolni, szerintem velem együtt sokan vagyunk akiknek jól jönne, többen megszeretnék ezt a játékot. Meg aki nem akarja megnézni az nem kattint rá.Saját véleményem.

salug 2008.08.24. 17:15:31

Tkp. a bridge2-höz jól jön a végigjátszás, mert az pl.csak a te megoldásod és inkább segít másoknak.
Ilyen játék volt a sokszobás törpés, ahol játékonként változott a feladat /azt hiszem itt nem játszottuk/ és jól jött egy kis útbaigazítás.

Beus80 2008.08.24. 17:23:03

Én azokkal értek eggyet akik azt mondják,hogy ne legyen videos végigjátszás mert akkor holmarad az élmény, szerintem egy-egy nehezebb játéknál hamarabb venné mindenki igénybe és nekem jobban tetszik amikor eggyüt probálja mindenki megoldani a feladatokat!

renata16 2008.08.29. 15:07:25

Én Egyetértek Messza véleményével, legyen videós seditség, mert aki nemakarja nem kattint a videóra nem nézi meg enyi. Én is sokat bajlodok a kijutosokkal van amikor a kommentekkel sem tudom megoldani és akkor a videó sokat segit ( elinditod a videot megnézed egy részét lestoppolod megcsinálod amit a videón láttál és ha utána se megy továbbnézed a videót) szóval legyen videós segitség szerintem mindenkinek sokat segitene. Aki meg nemakarja nem nézi meg enyi. sziasztok

renata16 2008.08.29. 15:09:09

Örülök hogy kett videós segitsék

salug 2008.09.10. 17:31:29

Tehát a kecske is jól jár és a káposzta is megmarad. :)

Zsuzsa66 2008.10.10. 21:23:05

Szerintem is legyen videós végigjátszás, aki akarja nézze meg, szerintem totálisan mindegy, hogy az angol nyelvű oldalról les valaki,de akkor inkább innen, mert ez jobb.
Bár én jobban szeretem, ha többen összegfogunk és segítünk egymásnak, ha tudunk. Bár, ez nem mindig lehetséges, mert nem egy időpontban vagyunk fent, de a később jövőknek is lehetne információt adni a leírások alapján. Úgyhogy legyen videós vagy leírási segítség, ha ráérsz légyszi rakd be.

Zsuzsa66 2008.10.10. 21:38:03

gondolok itt, az 123bee csapat játékaira, szerintem senki nem jutott ki a kórházasból vagy a mai géppityúsból, vagy csak jól titkolják
süti beállítások módosítása