HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Morningstar

2009.05.05. 11:32 :: nem várt fordulat

Nagyon izgalmasnak, és hosszabnak tűnő kalandjáték.

Az űrhajóddal lezuhansz egy bolygóra, a géped tönkremegy. Meg kell találnod a módját, hogyan tudod kijavítani a hajót, és elhagyni a planétát.

UPDATE: Végigjátszás.

http://www.bubblebox.com/play/adventure/1362.htm

33 komment

Címkék: játék kaland flashjáték escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr51103890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.05.05. 11:39:29

ez nagyon állat, nekem legalábbis tetszik :D

angyalhal 2009.05.05. 12:42:58

A sörösdobozon a felirat nem beer, hanem "SÖR" :-)))

Amina27 2009.05.05. 13:56:28

sziasztok, én nem haladok semmi:( egy csavarhúzóm van meg egy papagáj fogóm vagy mi az.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.05.05. 14:18:01

hát beszarás volt ez a játék, marhára tetszett, igaz már pár órája szenvedtem vele, mire sikerült beindítanom az űrhajót :)

angyalhal 2009.05.05. 14:25:04

@Amina27: értesz valamicskét angolul? Mert rendre kapod az utasítást, (meg különböző utalásokat) hogy nagyjából mit kell csinálni. E nélkül tényleg elég nehéz lenne :-(

nem várt fordulat 2009.05.05. 14:40:09

@hapikatsa: viccecs, hogy pont akkor kezdted kirakni a játékokat reggel, 11 óra felé, amikor én is pont akartam.

nem volt ezzel semmi gond, de nem értettem, vajon miért nem tetted ezt ki. amikor meg elindítottam, klasz intró, egész kezelhető, és mégsem raktad ki :)))

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.05.05. 14:44:10

@karacsi_maci: mert kicsit lassan töltött, addig beraktam a 3 másikat, aztán nekikezdtem ennek, de sikerült nagyon belefeledkeznem a játékba :DDD

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.05.05. 17:34:05

Hali flashjatekok.blog.hu, itt a Red Herring Labs (pontosabban a designer). Köszi a szerepeltetést, ti vagytok az első magyar oldal, ami kirakta :) Mint az talán a SÖR-ből már kiderült, originál magyar termékről van szó, szórakozzatok vele jól, és aki nem tud jól angolul, nyugodtan kérdezzen itt (vagy keresse meg a youtube-on Tasselfoot remek végigjátszását). Jöhetnek építő jellegű kritikák is - most úgyis fújunk egy kicsit, mielőtt belevágunk a következő projektbe...

nem várt fordulat 2009.05.05. 18:12:59

@Varjú: Wow...

Én vagyok az oldal üzemeltetője, illetve szárnysegédem hapikatsa segít be, ő mindig előbb kel mint én :)

Mindenképp végig fogom játszani, és írom majd az építő jellegű kritikákat.

Minekutána egy magyar fejlesztésről van szó, nagyon örülök, hogy mi publikálhattuk a játékot először az országban, az escapegames24.com -on akadtam rá.

Ha lesz új játékotok, akár online, akár letölthetős, és elküldöd nekem, akkor kiemelt keretben lesz, ezzel is növelve kicsit a látogatottságotokat!

Látom, jelenleg a bubblebox-on van a játék, de ha adsz saját linket, szívesen kicserélem a jelenlegit!

Amina27 2009.05.05. 19:14:04

@angyalhal: Sajna nem nagyon tudok, de azért haladtam :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.05.05. 20:26:01

@Varjú: én lejátszottam (egyedül:D), ha visszaolvasol akkor kiderül, hogy elég sokáig tartott. De bizton mondhatom, hogy nagyon megérte. Rég volt már, hogy egy játék így lekötött volna :) Mocskosul nagy játékot hoztatok össze, gratulálok! :)))
De hogy ne csak jót mondjak: néhol túlságosan sötét volt, és néha zavart, hogy az itemekkel fel-alá kell rohangálni. Ezen felül nálam minden rendben volt, le a kalappal :)
Ami nagyon tetszett: az életszerűsége, a logikája, a grafikája na és a SÖR :D
És nem azért dícsérem agyon, mert magyar, hanem mert hónapok óta nem játszottam ilyen jót :) Még egyszer gratu! Remélem még sok játékotokon "élvezkedhetek" :DDD

angyalhal 2009.05.05. 20:37:26

@Varjú: Külön jópont a mentési lehetőségért! A felét letoltam ma, de a többi holnapra marad :-)

nem várt fordulat 2009.05.05. 22:27:52

@hapikatsa: a sötétségen kívül egy valamit ne felejts el. ez egy kalandjáték. nem sima roomescape.

rakpartiróka 2009.05.05. 23:41:05

A Pirx típusú fegyver is klassz utalás...

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.05.05. 23:44:35

Karacsi_maci: köszönöm és megjegyzem, remélem, hamarosan módunkban áll élni a lehetőséggel :) Vicces volt a tegnapi nap fejlesztőként. Igazából már egy hete leadtuk a játékot, de a bubblebox bugtesztelte, meg videós végigjátszást csinált hozzá, stb... aztán tegnap úgy du. 3 körül váratlanul szólt, hogy kint van. Éjszaka sokáig fenn voltam, néztem, hányan játszanak vele, első vélemények, első végigjátszások... szóval én magam végülis nem küldtem el senkinek, csak rácsodálkoztam, amikor hirtelen megjelent nálatok is. Ja és saját linkünk még nincs, nem raktuk össze az oldalt. Egyébként egy hétig még amúgy is a bubbleboxé a kizárólagos megjelentetés joga, máshova csak azután kerülhet ki.

hapikatsa: köszönjük szépen, neked pedig gratula! megfigyelésem szerint úgy a kommentezők negyede-harmada tolja végig önállóan. A többség a végén, a szimbólumos feladatoknál bedobja a törölközőt... A sötétségért, a grafikáért és a sörért a grafikus, a szaladgálásért, az életszerűségért és a logikáért meg én vagyok a felelős... ;) Igyekszünk majd, hogy a következő projekt jobb/még jobb legyen... bár mint mondtam, egyelőre pihizünk.

angyalhal: kitartás! a kommentek alapján úgy tűnik, a walkthrough nélküli végigjátszás 2-6 órájába telik az embereknek. Gondosan nézd végig a pályákat, kombinálj mindent mindennel, a végjátékhoz pedig legyen nálad papír és ceruza, akkor nem lesz gond ;)

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.05.05. 23:47:46

Ami az utalásokat illeti, nem tudná valaki elárulni nekem, hogy az, hogy a ként, a szenet és a salétromot kombinálva lőport kapsz, miért Star Trekes utalás? Az egyik angol rajongónak ez tetszett a legjobban az egész játékban, én meg kínosan érzem magam.

angyalhal 2009.05.06. 08:44:35

@Varjú: Köszi a bíztatást! :-)

Star Trek ügyben: ne te érezd magad kínosan, ha valaki az alapműveltségét sorozatokból szedi :-S

Rágugliztam, és találtam egy pdf-et, ami a Star Trek ásványtanával foglalkozik. Még szerencse, hogy nem klingonul írták :-D

www.minrec.org/pdfs/STAR%20TREK%20Article.pdf

E szerint az 1967-es Arena c. epizódban Kirk Kapitány így csinált puskaport egy primitív fegyverhez.
Ja, másik oldalon azt is találtam, hogy egy gyémánt volt a golyó. :-)))

walle 2009.05.06. 14:29:46

Nekem nagyon nehéz lett volna, de érdekelt, így végigjátszással végigcsináltam. A symbolumos résznél csak sokadszori próbálkozásra tudtam elfogadtatni a sorrendet, de végül sikerült.
Gratulálok, nagyon jó a játék, a grafika is baromi klasz. Iszonyú meló lehetett ezt megcsinálni. A SÖR meg egyenesen melengette a szívemet... Hajrá magyarok! :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.05.06. 14:41:22

@karacsi_maci: attól még sötét volt, nem haragudtam volna, ha néhány dolgot anélkül is felismerek, hogy rámennék a kurzorral :PP

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.05.06. 17:04:26

angyalhal: én is köszi! ha kémiaórán nem is figyelt, legalább a Star Treket jó régóta nézi :) Én egyébként a design írásakor komolyan eltűnődtem azon, hogy ott nem fognak-e elakadni a hiányos műveltségű játékosok, hogy fel kéne ismerni a Naprendszert :D de hálistennek nem, így helyreállt a bizalmam az emberiségben. A legtöbben amúgy ott szoktak megrekedni, ahol a sört illetve ahol a Buddhát kéne használni, na meg persze a szimbólumoknál.

hapikatsa: nyugi, a sötét nem olyan feature, amelyek feltétlenül meg akarunk tartani, pláne tovább fokozni :) a koncepció csak az volt, hogy játszunk egy kicsit a fény-árnyék ellentéttel, hadd tudjon félni egy kicsit a játékos az Armstrongban meg később a gravikútnál, ahogy a feljegyzéseket olvassa. Lehet, hogy néhol túllőttünk a célon :)

mylady76 2009.05.06. 18:44:08

@Varjú: Ejha, remélem nem bántok meg vele senkit, de soha nem gondoltam volna, hogy magyar játékról van szó! Nagyon jó a grafika, menthető ! Minden elismerésem érte! 1 kérdésem azért lenne: nem lehetne magyar verzióban is játszani, ha már úgyis magyarok készítették? Azt tudom miért angol, de jó volna 1 ilyen szuper játékot végre egyszer magyarul végigvinni.

Beus27 2009.05.06. 20:26:07

@mylady76: egyetértek az előttem szólóval, naon jó a játék, de sajna nem tanultam angolul :(
szerencsére a német viszont megy + vendéglátóztam + játék függő vagyok, így azért valamicskét megértettem belőle :)
de ha egyszer magyarul volna.........az volna az igazi ÉLVEZET :P :D
@Varjú: KÖSZÖNJÜK és HAJRÁ :)

Beus27 2009.05.06. 20:46:58

az előző üzit nem mylady76-nak akartam küldeni, hanem vele értek egyet :D
sajna el is akadtam, van a csavarhúzóm, csőkulcs, fél fegyver meg valami cell (aksi?)

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.05.06. 21:31:44

Sziasztok!

Magyar verzió sajna tutira nem lesz, két okból sem. Az egyik, hogy rengeteg a szöveg, a másik meg, hogy külön exét kéne hostolni hozzá... szal nem :(

Amit tudok segíteni, az egyrészt Tasselfoot végigjátszása, ebben ugyanis egyáltalán nincsen szöveg, csak csináljátok ugyanazt, mint amit ő :)

www.bubblebox.com/gameinfo/morningstar.htm

A másik, hogy az angol nyelvű végigjátszást, ami ugyanitt van, rakjátok be google translate-be, nem lesz épp élvezetes szöveg, de nagyrészt érthető. Az eleje pl.:


Vedd fel csavarkulccsal a tartály tetején rakományt.
Vedd fel a baba rakomány tartályba.
Használja csavarkulccsal a pilótafülke vezérlőpultról
Írja be a pilótafülke.
Vedd fel csavarhúzóval előtt kapitány.
Kilépés pilótafülke.
Használja a baba mérnöki vezérlőpulthoz.
Írja be a gépészetet.
Vedd fel gluegun.
Vedd fel üres üzemanyagcella.
Vedd fel gluegun ragasztó kompartment között dobozok.
Használjon csavarhúzót a laza panel.
Használja csavarkulccsal a laza panel.
Tovább a pilótafülke.
Kapcsolja be a számítógépet (balra képernyő)
Kapcsolja ki ventilátor.
Ugrás az orvosi szobába.
Vedd fel üveg.

Ha lesz időm, lefordítom rendesen, de perpill nincs. Valaki, aki tud angolul, és már végigvitte a játékot, esetleg nekieshetne helyettem addig.

bu ba 2009.05.06. 21:42:43

Minden dicséretem a készítőnek, de ez még végigjátszással is húzós volt. :)

nem várt fordulat 2009.05.06. 23:17:47

@Varjú: nem tudnátok valahogy megcsinálni, hogy a szövegeket xml, vagy txt fájlból, meghatározott változókból vegye?
Flashben beállítanátok egy sima hosztot, ha nem elérhető, akkor meg marad a default lang.

Nem viccelek, de ez valami kibebasz**t nagy áttörés lenne ezen a piacon.

Akár hiszed, akár nem, ha saját hosztotok lenne, iszonyatos durva látogatottságot érnétek el és hatalmas népszerűséget. (lenne még ezer más és jobb ötletem, de majd akkor, ha kooperálunk :)))

UTF-8 kódolású fájl, magyarok, oroszok, spanonyolok, egész skandinávia, japánok akik nincsenek kevesen, stb... másodpercek alatt fordítanák angolról, főleg, ha görgetni lehetne a feliratot, hogy ahol hosszabb a szöveg, ott is meglegyen.

A biancobiancos srác úgy kezdte, hogy átnyomatta egy google translator-on. Nem hiszed el, hányan áldottuk érte, mind magyarok, mind angolok a nordhinotól kezdve az escapegames24-en keresztül, pedig ő már az elején bevallotta, ezt program fordíttatta, "sorry, szar az angolom".

De a screwdriver az mindig screwdriver.

durmi 2009.05.07. 00:20:22

Én szívesen lefordítom nektek, ha van rá igény :)

És köszönöm a játékot eszméletlen jó volt. Igaz lesnem kellett néhol a videóból :D

Mutant · http://nagykovacsi.net 2009.05.07. 12:29:41

Hali!

Király a játék. Szimbólumos résznél elakadtam, de addig simán ment. Igaz Buddhásnál az inventory végétől haladva próbáltam végig minden cuccot, mindenen. Szerencsére Buddha volt a 2. vagy 3.

Ja, Hápinak és Karacsnak is írtam üzit kész a walkthrough lefordítása, remélem ki tudjátok majd tenni.

Üdv, Mutant

Mysterysgames · http://www.mysterys-games.ch 2009.05.26. 06:30:14

Hát nagyon meglepődtem, hogy magyarok készítették ezt az eszméletlen jó játékot!
Tőlem már megkaptátok a maximális pontszámot a Kongregate-n, még mielőtt olvastam, hogy tulajdonképpen ki is csinálta.
Egyedül játszottam végig, pár nappal miután megjelent, nem mondom, elszórakoztam vele 2-3 órát, de nagyon élveztem!
Megérdemeltétek a pihenést, gratulálok!

nszf 2009.06.04. 15:01:37

@Varjú: Gratulálok Varjú, szép, ígéretes munka, hétvégén mindenképpen elmerülök benne!

nszf 2009.06.04. 15:41:41

@Varjú: Ha véget ér az E3, akkor az egyik nagy magyar játékoldaltól ígéretet kaptam rá, hogy kihíreznek Titeket! (Most nem lenne értelme, mert eltűne a napi ezer trailer között)

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.06.10. 09:09:37

Yay, thanks! Majd szólj, hogy hol jelentünk meg :)

Amúgy már készítjük elő a második projektet. Úgy reméljük, hogy augusztus eleje-közepe táján kint is lehet.
süti beállítások módosítása