HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

flashjatekok.blog.hu 2 éves!!!

2009.07.17. 00:18 :: nem várt fordulat

Sziasztok kedves játékosok!

A flashjatekok.blog.hu oldal 2 éves lesz 17-én!!!

Ismertek, eddig szentimentális posztokat küldtem ilyenkor, most ez csak egy egyszerű megemlékezés.

Elsősorban szeretném megköszönni hapikatsanak a kitartó és igényes munkáját, nélküle ez a blog nem lenne már sehol. Sosem gondoltam, hogy ilyen nehéz egy blogot csinálni. Nem, hazudok, nem nehéz. A nehézség abban van, hogy két éven keresztűl minden nap. Ebben segített katsa rengeteget.

Tehát kedves játékosok, barátaim, kedveseim, elérkezett ez az idő is. Nagyon sok hálával tartozom nektek, mert napi 1000 - 1300 ember látogat ide, és ebből a legtöbben direktben, közvetlen az oldalra. Látom, hogy hányan jönnek naponta, és megmelengeti a szívem.

Idő közben szerelembe estem egy kislánnyal, ezért vagyok így eltűnve, de hétfőtől újra hadrendbe állok, és akkor jönnek majd a kijutósok és az érdekesebbnél érdekesebb posztok (persze csak ha hapikatsa nem előbb kel fel mint én :)))).

Pl. le fogom írni, milyen kőkemény szar volt a balaton izé fesztivál, hát, durva sztori volt.

Szóval, mégegyszer köszönöm mindenkinek, hogy nap mint nap idejöttök, és együtt vagy a többiekkel játszunk! Rengeteg szuper kijutóst és egyéb gondolkodós, ügyességi, stratégiai játékot kívánok nektek, és próbálom majd prezentálni is ezeket.

Love you: Karacsi_maci

https://www.youtube.com/watch?v=Eg27RyD4U3Y

21 komment

Címkék: játék horror izé ügyességi kaland flashjáték logikai escape kijutós keresgetős point n click pixelvadászat room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr751250554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bluangel 2009.07.17. 00:34:18

Hali! Hát Maci! Köszönjük a szép szavakat! Nem lenne ilyen látogatot az oldal, ha Te és Katsa nem lennétek ilyen aranyosak, szorgalmasak, korrektek! Nem lenne ilyen látogatott az oldal, ha a társaság nem ilyen lenne amilyen! Nálunk nincs veszekedés, anyázás stb. Szóval remélem, hogy ez a kis csapat még nagyon sokáig együtt fog játszani Veletek az élen! Ja és még valami:NAGYON SOK BOLDOGSÁGOT! Igen, első a kislány! Na megyek aludni! Nagyon sok jó játékot minden kedves játékostársamnak!

háromnevű 2009.07.17. 06:51:09

Nem emlékszem pontosan, mikor is sikerült először rákattannom az oldalra, de annyira megtetszett, hogy azóta mindig itt lógok! Boldog szülinapot, és még sokáig szeretnénk itt együtt játszani és kommentelni!

fannieva 2009.07.17. 07:14:05

Szia Maci!ÉN is imádok ezen az oldalon játszani,mindenki segít a másiknak,ha elakad:-)Az is jó mikor belecsöppenek,hogy sokan játszanak és közösen csináljuk meg a játékot:-)))Örülök Neki,hogy van barátnőd,az élet így egész,ha van az embernek társa!!Jóban rosszban kitart a másik mellet!!Szóval nem akarok regényt írni,csak annyit,hogy ügyesek vagytok,és szeretek itt lenni VELETEK!!!!!puszi és nagy ölelés mindenkinek:-))))

vya 2009.07.17. 10:02:38

Ezzel én is így vagyok! Nem tudom pontosan mikor kerültem ide, és mi volt az a pillanat amikor úgy gondoltam, hogy regisztrálok is.! De egy valami biztos, szeretek itt lenni, veletek játszani! És köszönöm, hogy bármi kérdésem van, nem tudok valamit (ami sajnos sűrűn megesik :o) ) akkor mindig kapok segítséget!
Maci kívánok neked sok boldogságot! És további sokszor 2 évet a bloghoz!
És persze Katsának is köszönök mindent! Puszi! :o)

tcsilla 2009.07.17. 10:03:14

BOLDOG SZÜLINAPOT!!!

r6dN 2009.07.17. 10:40:20

KraftWerk nem volt rendben Maci?

fannieva 2009.07.17. 10:42:01

@r6dN: bocsi Dani,hogy nem írtam vissza,majd beszélünk:-))sziaa

fannieva 2009.07.17. 11:35:15

@r6dN: a horror játéknál akartál segíteni,Én meg elfelejtettem,sok gondom,problémám volt,de már minden okéé:-)))))))

r6dN 2009.07.17. 11:42:56

@fannieva: jolvan akkor én is. szoval semmi gond : D

pjulcsi 2009.07.17. 13:53:30

Remélem sok-sok évig tudunk még itt játszani. Köszönjük!!!!!!!!!!

Beus27 2009.07.17. 16:33:43

Én is csak ismételni tudnám azt, amit az előttem szólók leírtak! Szóval szeretek mindenkit és remélem sokáig együtt maradunk!!! :)
Ui.: üdv a családban maci kedvese :))))

juti 2009.07.17. 17:22:44

Hurrá! Isten éltessen bennünket naon sokáig így együtt is! Pusza mindenkinek!

Zsuzsa66 2009.07.17. 17:39:00

Boldog születésnapot a blognak és a játékosoknak. :D Várjuk a "balaton izé fesztivál" beszámolót.:DDD

katabogar (törölt) 2009.07.17. 20:36:18

Sziasztok! Én is sok boldog szülinapot kívánok!Szeretek játszani,nem olyan rég kezdtem.Még több nagyon jó keresgetős,logikai,gondolkodos .kíjutós játékot szeretnék.

margoanyu 2009.07.17. 21:46:14

Karacsi_maci! Köszönet Neked és nem utolsósorban hapikacsának!!! Éljen sokáig,éljen sokáig!!! éljen éljen éljen.boldog szülinapot.Nem csak a blognak,hanem minden kedves JÁTÉKOSNAK is.DE elsősorban neked maci és katsának.köszönet mindenért.

Mme Figaro 2009.07.18. 00:25:46

Remélem sokáig lesz még ez a blog. Ez az egyetlen internetes közösségi / játék oldal, ahol jól érzem magam. Köszönet Macinak és Katsának.

nyulam 2009.07.18. 19:56:04

Boldog Szülinapot! Nekem is ez az oldal a kedvencem!!!Sőt... csak ez!

angyalcica 2009.07.18. 21:27:38

Csatlakozom az elöttem szólókhoz.Nagyon szuper ez az oldal!Csak így tovább!Nagyon Boldog Szülinapot!!!:)))

mylady76 2009.07.19. 09:20:13

Az első szülinapi gyertya gyújtásánál nem írtam semmit, bár már akkor is itt rontottam nap mint nap a levegőt. Most visszanéztem az akkori 51!!! kommentet, egyébként Vya már akkor is köszöntött, a 700 játékosból meg 1000 lett. Kevés oldal mondhatja el magáról, ha mérleget vonna, ekkora sikert, elismerést vívott ki magának a kusza online világban. Lady Hapikatsa és Karcsi maci köszönet a sok-sok játékért, a kedves szavakért, a személyes posztokért, a lehetőségért, hogy mi így együtt tölthetjük el az időt. Remélem a nehézségek ellenére még nagyon-nagyon sokáig fenntartjátok ezt az oldalt nekünk!

Lucifer's Angel (törölt) 2009.09.30. 20:46:21

Ha az a kislány fele annyira szerencsés veled mint mi akkor is nagyon jól jár.Sok boldogságot nektek "nekünk".
süti beállítások módosítása