HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Inculcation

2009.10.27. 20:00 :: nem várt fordulat

Dani biztosan örülni fog ennek a horror játéknak, bár már régóta nem láttam erre felé, lehet én járok ritkán.

A játék kicsit sötét, és lövöldözni is kell benne.

http://play.escapegames24.com/2009/10/inculcation.html

12 komment

Címkék: játék horror flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr191478559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walle 2009.10.27. 20:25:33

Eddig lepuffantottam 4-5 embert, bekapcsoltam a gázt, bedugtam a sütőbe a csövet, rátettem és árkötöztem a zacsit és van egy törött kulcsom. Sajna éjszakára még benn maradok ebben a vaksötéten borzongató házban, mert most mennem kell... :(

fannieva 2009.10.28. 19:39:20

a cső a sütőben,és egy fél kulcs!hogyan tovább?

walle 2009.10.29. 18:26:15

Na, most tértem vissza. Hát nem sokan akadtatok rá erre a játékra. Fanniéva? Küzdünk? Levettem a zacsit a csőről, és a kabátos folyosó bal oldali távolabbi szobájába betérve megtaláltam a ragasztót a kulcshoz. Fenti szobában öngyújtó. (Gondolom a gázzal teli zacskóhoz...)

walle 2009.10.29. 18:31:17

Miért nincs villany ebben ... a házban? Kifolyik a szemem :(

walle 2009.10.29. 18:36:22

Végre! A leveles szobában a kandalló elé a zacsi + öngyújtó = kulcs. Fenti szobában doboz és tű...

walle 2009.10.29. 18:38:26

A tűhöz az instrukció a fenti szemközti szobában az alsó fiókra kattintva...

walle 2009.10.29. 18:48:48

Az ábrán úgy kell betolni a tűt, hogy az egérrel - ami ugye egy mutató ujj - ki kell kerülni óvatosan a benyúló szürke izéket és közben jobbra is menni vele, és akkor a tű szépen a hosszúak alatt is elmegy és kinyitja a fiókot. (Nem tudom, érthető-e...) Megvan az ábra, ami a dobozkához kell, már csak a kulcs hiányzik...
Na, most ennyi, de még visszatérek este! @fannieva: Várlak!

walle 2009.10.29. 19:02:26

Na még egy kicsit! :) A kád széléről engedte elvenni a fehér valamit, és a szemközti szobából leakasztottam a vállfát, amivel bementem a vécébe. Hát ott, hmmmm, belenyúltam, és kivettem egy kulcsot. Brrr! Nyitva a dobozka, van égőm! Csak nem???

walle 2009.10.29. 19:09:50

Égő a helyén, a kódos ajtó nyitva, újabb kulcs, kinn a kertben, két alak kinyírva, már megint benn a házban. Kezd izgi lenni :)

walle 2009.10.29. 19:14:26

Találtam egy feszítővasat és két rongydarabot, amit összekötöttem. Visszamentem a most már összekoszolt gyerekszobába, kifeszítettem, az ablakot, leengedtem a "kötelet". Azt hittem, kinn vagyok, erre újabb támadok jöttek és megint bementem valahova... Hú, nem mondom, hogy rövid játék, de haladok :)

walle 2009.10.29. 20:48:36

Visszajöttem, de fáradt vagyok befejezni, mert szerintem még nagyon messze vagyok a végétől. Találtam pénzt, kaptam érte valami dugóféleséget, csavarhúzót, drótvágót, amivel bejutottam egy buszhoz, két - piros és kék - mutatót egy óraféleséghez, stb. stb. stb. Folyton meghalok, pedig már megtaláltam a 120-at... Gondolom még egy szám kell, és még sok-sok minden, de mára most befejezem. És nem biztos hogy ennek még egyszer nekiállok, pedig nem is olyan rossz... Sok sikert annak, aki erre téved!

fannieva 2009.10.29. 21:15:50

szia most vagyok itt,de Én nagyon le vagyok maradva,na majd holnap!
süti beállítások módosítása