HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

nem, nem...

2009.06.24. 02:02 :: nem várt fordulat

Nagyon sok ember tudja, hogy ha valaki, valakit, valakiket szeretne egy mondandóval megcélozni, elérni, akkor általában a legjobb módszer erre az, hogy pozitív üzenetet küld felé. Vagy a kérdést úgy fogalmazza meg.

Nem azt mondod, egy kislánynak, hogy:

- Te figyi, nincs kedved eljönni moziba?
A kérdésbe bele van kódolva válasz, amire egyszerű rábolintani. Nincs.

Sok ember nem tud nemet mondani, ezért úgy érdemes kérdezni, hogy nem a kudarctól való félelem, hanem a siker utáni vágy mozgatja az embert:

- Szia, van kedved, lenne kedved eljönni velem moziba?

Ez általában célba ér, de igaz ez akkor is, ha nincs mögötte hátsó, manipulatív szándék.

Lehet úgy is kérdezni, hogy mi a pöcsért nem fizetted ki, de lehet úgy is, amit egy ismerősömtől tanultam: van valami akadálya (mi az akadálya) annak, hogy kifizesd ezt nekem? 

Nyilván itt az ember vagy be kell mondja a frankót, vagy pedig magyarázkodásra kényszerül, ami viszont ha nem valódi, akkor átlátszó!

Én most "kiterítem a kártyáimat", és egyszerűen nemet mondok az olyan játékokra, amelyeknek a készítői semmiféle önkritikát nem gyakorolnak magukkal szemben.

Nekem már a stonage és gamershoodos játékoknál is rezgett a léc, de elfogadtam, hogy sokaknak tetszenek ezek a játékok is, tehát ha én nem is szeretem, van rá igény, és a "virágozzon ezer virág a réten" szellemében kiteszem őket.

Az 123bee játékok sem tetszenek, ráadásul bugosak is, bevallom, a mai creepy room játékkal egész jól elszórakoztam, egy pont volt csak ahol segítség kellett.

Viszont számomra az tűrhetetlen, hogy most négy olyan játékot találtam csak, (ötöt, ebből egy stonage, amire ilyenkor már nem fogom vesztegetni az időm, inkább csak holnap), ami teljesen használhatatlan, egy szar, egy szutyok.

A blog, köszönhetően hápikatsanak, egyenletes szinvonalat nyújt, hamarosan itt a két éves szülinap, nincsenek 3-4 napos szünetek, elérte azt a szintet, amiről álmodni sem mertem soha, (a szülinapon közzéteszem a statisztikát), de feladva minden elvemet, miszerint a "nézettség" a legfontosabb, én nem leszek hajlandó mostantól feltenni csak azért játékot, hogy legyen.

Itt állhatna négy olyan játék, amire bizonyosan jönnének feed-ből, de mind a négy annyira gagyi, játszhatatlan, hogy nem teszem be őket.

Nagyon sok játékot ajánlotok nekem, és hálás is vagyok érte, köszönöm mindenkinek, külön mappába gyűjtöm őket, és ezek közül fogok szemezgetni, ha nincs más, vagy régi játékokat fogok újra felhozni, de nemet mondok a sok igénytelen szemétre.

Ha csak nyelvi nehézségek vannak, akkor arra azt mondom, such as life, néha majd kinézitek a többi oldalról az egy két kulcsmomentumot. De ezek...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 komment

Címkék: flashjáték kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr1001204723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskecsu 2009.06.24. 08:22:41

karacsi_maci:Teljes mértékben igazat adok neked.Sajnos egyre több és több élvezhetetlen,játszhatatlan,és főképp igénytelen játék van,amit csak összeb...tak.Csak azért hogy csináljanak valamit.Mint tudjuk jó munkához idő kell,szarhoz meg mégtöbb.Én szinte csak ezért az oldalért netezek.Sajna számítógépes ismereteim semmit sem érnek,viszont kis családom legnagyobb örömére,folyton itt lógok a te oldaladon.Ez az egy oldal ami nem csak a játékról szól.Az emberek "ismerik" egymást,nincs káromkodás,és jó hogy ez ilyen.Tehát:
LE A GAGYI JÁTÉKOKKAL.Szerintem mindenki igy szereti ezt az oldalt.
Ja,és utólag.KI BÜSZKÉLKEDHET ENNYI NAP,MINT NAP VISSZAJÁRÓ JÁTÉKOSSAL?
Mindenkinek jó szorakozást!!!!

bambinó (törölt) 2009.06.24. 09:11:52

sziasztok!Ezzel én is egyetértek!

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.06.24. 10:39:44

Kis adalék, ami sok mindent megmagyaráz...

www.flashgamelicense.com/view_library.php?page=what-is-a-sponsorship

("How much money?")

Ha flashprogramozó vagy, egy délelőtt alatt leprogramozol egy játékot, délután firkantasz mellé grafikát Paintben, este prüntyögsz valami zenét mellé, a design meg valahogy kiforrja magát menet közben :D... akkor egy nap alatt kerestél 20.000-100.000 forintot. És ez még a flashjáték-oldalaknak is megéri, hiszen rengeteg ember válogatás nélkül mindent kipróbál... maximum aztán nem megy vissza újrajátszani... de attól a minimális reklámbevétel még összejön.

Varjú · http://www.varj.freeblog.hu 2009.06.24. 13:37:31

Persze nem arról van szó, hogy támogatom a dolgot, de ez van :P A szomorú inkább az, hogy minimális energiabefektetéssel is remek játékokat lehetne csinálni, ha lenne hozzájuk ötlet. Ezt például hónapok óta újra és újra előveszem:

www.foddy.net/Evacuation.html

Mindenesetre jelenleg a flashjáték-piac kb. olyan, mint egy ötszáz csatornás TV. Lehet rajta jókat találni, csak sokat kell hozzá kattintgatni... Viszont még így is rengeteg olyan ötlet lát napvilágot, ami a PC-s vagy konzolos piacnak is használható lenne, és én ennek nagyon örülök. Amíg be nem indult ez a szegmens, nagyon hiányoltam a C64-es/Amigás korszak újító szellemét. Akárhogy is nézzük, ez most megint megvan.

prücsök75 2009.06.24. 18:08:25

karcsi_maci!Gratulálok az oldalhoz,sokáig szeretnék még veletek játszani!

fannieva 2009.06.24. 18:36:05

Olyan játék kell Nekem amivel felhúzom magam:)))szeretek itt lenni Veletek:-)))köszönöm köszönöm a sok segítséget!!aranyosak vagytok

angelic 2009.06.24. 21:53:18

Kedves karacsi_maci!

Én az ellenoldalt pártolnám, mégha egyedül is vagyok...
Béna vagyok, nincs jó logikám rejtvényeket (pláne matematikát diszkalkulia miatt) megoldani.
Sokszor CSAK a béna gagyi játékokat nyitom meg, hogy legyen sikerélményem, mert sakuránál és a többinél sokszor csak elkeseredek, mert béna vagyok.

Szóval nem lehetne legalább minimális szart berakni, hogy az ilyen bénák is jól járjanak? :(

nem várt fordulat 2009.06.24. 23:04:52

@varázs-ló: ha most 1980-as vagy azelőtti éveket írnánk, és én egy szakiskolai tanár lennék, akkor azt mondanám neked, hogy kapsz egy pofont fiam, üljé` le, oszt szedd össze magad.

Először is, itt senki sem béna, és senki sem hülye. A több mint kb. 1300 kijutós játék után elmondhatom, hogy láttam én már mindenfélét. És volt olyan is, aki ugyanezzel a béna béka vagyok szöveggel jött, a végén pedig élő játékokban - ahol nem volt végigjátszás vagy segítség - segített másoknak.

Én pl. ma jöttem rá majd negyed év múlva a stonages játékok technikájára, értelmére, még akkor is, ha nem szeretem őket.

Úgyhogy kedves varázs-ló, eltekintek a pofontól, de cserébe kérlek tedd meg, elolvasod a cikksorozatomat:

flashjatekok.blog.hu/2008/02/29/point_n_click_jatekok_altalanos_leiras

És nagyon sok jó játékot, és jó szórakozást kívánok neked, és van még egy uccsó tippem:

Játssz végig egy ultrahardcore cimke alatt található játékot végigjátszással, pl. az egyik kedvencemet, a Visiont:

flashjatekok.blog.hu/2008/02/07/vision_1

Ez pedig a végigjátszás angolul:
flashjatekok.blog.hu/2008/02/16/vision_vegigjatszas

Sok sikert!

nem várt fordulat 2009.06.25. 12:32:56

@varázs-ló: egyébiránt a stonage és gamershood játékok nagy rész ki fog kerülni, azok keresgetősek, és nem is ezekre gondoltam a post megírásakor, hanem az olyanokra, aminek tényleg semmi értelme.
süti beállítások módosítása