HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Poco2 Escape 2.0

2007.07.20. 13:40 :: nem várt fordulat

Klasszikus room escape játék. Bár japán, szerencsére van angol verziója is.
(De utálom azokat a japán játékokat, amelyeket nem képesek lefordítani angolra).

http://www.zakkuworks.com/flash/poco2escape2_en.html

5 komment

Címkék: escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr62121815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mokaszin 2007.08.17. 11:27:30

nem találom a macit!!!!:)

nem várt fordulat 2007.08.17. 12:52:46

össze kell szedned egy botot, és ha az megvan akkor a szekrény alatt (amin a tv van), a bottal ki tudod szedni.

Mokaszin 2007.08.17. 16:13:43

köszönöm, megtaláltam, de nem tudom mit kell velük csinálni. amire gondoltam, az nem jött be! azt hittem, a szekrény alatti fiókos dobozba kell őket berakni, de sehogy sem jött össze. nem történt semmi. próbáltam a tv alapján betenni őket, meg a naptár szerint, de nem történt semmi. biztos hiányzik még valami. lehet hogy ez kifog rajtam? :)

nem várt fordulat 2007.08.21. 10:54:01

már nem emlékszem pontosan, hogy mi volt, de majd megpróbálom végignyomni mégegyszer.

margoanyu 2008.08.17. 21:25:27

hát ez nem megy.a tv szerint ha rakom semmi.ha naptár szerint csinálom dettó.és nem értem,mert a tv megkülönböztet nyári(gondolom piros) és téli (talán kék) számokat.a naptáron az 5 kék.a tv-ben viszont piros.Most akkor MI VAN? És mért nem játszik senki a régi játékokkal? Anno sem kezdte el senki tisztelet a kivételnek
süti beállítások módosítása