Megmondom a frankót, ezt a játékot nem sikerült még végigjátszanom, egyenlőre most időm sincs, másrészt iszonyatos sok helyszín van. Szépen kivitelezett játék, ha valaki esetleg végigcsinálná, megköszönném ha írna ide egy végigjátszást.
http://www.pastelstories.com/games/daymare_town.html
DayMare Town
2007.07.25. 12:00 :: nem várt fordulat
10 komment
Címkék: point n click
A bejegyzés trackback címe:
https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr38124942
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Orolka 2007.07.26. 09:37:41
Sziasztok!
Nos, amit már tudok, hogy apró, vésett köveket kell találnod, melyeket el kell helyezned bizonyos dugattyúkon. Madarakat is meg kell találnod, ki kell szabadítanod a szőrmók emberkét.
A bejelentkező képen len a nagy kő mellett jobbra egy kulcsot találsz, balra kicsit feljebb madzagot. A kulcs egy ajtót nyit, ahol leláncolva van az egyik szőrmók emberke. A kút káváján egy "gombot" találsz. Ha a bejelentkező kép bal oldalára katt, akkor ott az egyik "madár". Visszatérve a bejelentkező képhez, szintén baloldalon a nagy lépcsőre katt., majd a bal oldali ablak mellé, a szőrmók ember elfut, menj utána. A kulcs az ajtóba való. Gyere le a lépcsőn, és menj balra, a falon egy arc, ha a nyaklánc kövére katt, kinyitja a száját - ez nemtudom mire való. Ismét balra katt, akkor egy oszlop amin gombok vannak, ha a dugattyúba beteszed a köveket, akkor a gombok ezen az oszlopon feketék lesznek. - asszem.
Nos, amit már tudok, hogy apró, vésett köveket kell találnod, melyeket el kell helyezned bizonyos dugattyúkon. Madarakat is meg kell találnod, ki kell szabadítanod a szőrmók emberkét.
A bejelentkező képen len a nagy kő mellett jobbra egy kulcsot találsz, balra kicsit feljebb madzagot. A kulcs egy ajtót nyit, ahol leláncolva van az egyik szőrmók emberke. A kút káváján egy "gombot" találsz. Ha a bejelentkező kép bal oldalára katt, akkor ott az egyik "madár". Visszatérve a bejelentkező képhez, szintén baloldalon a nagy lépcsőre katt., majd a bal oldali ablak mellé, a szőrmók ember elfut, menj utána. A kulcs az ajtóba való. Gyere le a lépcsőn, és menj balra, a falon egy arc, ha a nyaklánc kövére katt, kinyitja a száját - ez nemtudom mire való. Ismét balra katt, akkor egy oszlop amin gombok vannak, ha a dugattyúba beteszed a köveket, akkor a gombok ezen az oszlopon feketék lesznek. - asszem.
Orolka 2007.07.26. 09:43:04
Menj vissza ahhoz a képhez, ahol a lépcsős bejárati ajtót látod két ablakkal. Menj be, minden ajtó mögött iroda van. Katt a kép felső-középső részére, ott is lesz egy "madár". A folyosó végén találod a másik szőrmókot. Menj utána jobbra. Megtalálod a dugattyúkat. Menj vissza és menj balra a lépcsőn lefelé. Ismét dugattyúk, majd még lejjebb a lépcsőn a fekete foltig, ott felfelé nézz és a jobb oldali bemélyedésben ott is egy "madár". Menj még lejjebb a lépcsőn, ott a korlátra katt és ott is lesz egy "madár".
Orolka 2007.07.26. 09:45:05
Egyenlőre ennyi. Ha lesz több időm és energiám akkor írom a folytatást.
Orolka 2007.08.08. 12:57:32
Ismét itt... éééés ami a lényeg, hogy végigvittem a játékot... egyesegyedül :)Szóval a kút mellett van egy horog. A horgot és a madzagot hozzd össze. A csatornanyíláson engedd le (ez mind a bejelentkezőképen van), lesz egy köved, ami a dugattyúba való. A kút káváján van egy gomb. Menj ahhoz az ajtóhoz (kapuhoz), ahol két kis kör alakú jelet látsz. Menj be, bal oldalon egy kis szekrényben lesz egy "fülpiszka". Szemben a képen az ürge gombjait figyeld meg, merre állnak a "kacsacsőrök". Az ajtón ha bemész és balra fordulsz lesz egy mosdó, alatta az egyik szőrmók. A mosdóra katt, és engedd le a lefolyóba a horgos madzagot. Lesz egy kulcsod. Ebből a szobából kis mehetsz, és fordulj jobbra, a szőrmók eltűnik, de a jobb felső sarokban lesz egy kémény-nyílás, ott egy "madár". Menj fel a lépcsőn találsz egy papírt. A papírt és a "fülpiszkát" hozzd össze.Menj a kiinduló képhez. Jobb oldalon lesz egy rácsos "börtön"-szerű, katt rá, és a lukba tegyed bele a "fülpiszkát". Menj a legmagasabb (balról a 2.) kapuhoz és ott jobb oldalon egy kis bemélyedésben lesz egy öngyújtó. Menj a "börtönhöz" és gyújtsd meg a fülpiszkát. Megjelenik egy alak (pontosabban több), és add oda neki azt a gombot, amit a kút káváján találtál. Ő ad egy másik követ a dugattyúba.
Orolka 2007.08.08. 13:14:30
Majd menj be abba a kapuba, ahol a nagy lépcső van. Menj be jobbról a 2. irodába, asztal mellett van egy doboz, kulccsal nyílik. Lesz benne még egy kő (dugattyúba). Az irodából gyere ki és nézz felfelé a bal felső sarokba ("madár"), majd menj a dugattyúkhoz és tegyed bele a köveket. Ha beletetted, nyomjad meg a jel felett a gombot mindegyiknél amelyikben van már kő.
Majd gyere ki és menj balról a 2. kapuhoz (ahol az öngyújtó volt), menj be. Az egy lift. Nyomjad meg az 1-es gombot. A falon a 2. kép (házzal) bal oldalára katt, lesz egy pálcika (vagymi). Menj beljebb, vedd el a könyvet. Ismét liftbe, -1-es szint. Könyvtár, menj be és jobb oldalon lesz egy könyv, amin egy pont van, abban van a "madár". Menj liftbe -2-es szint. Jobb oldalon a kacsacsőröket állítsd olyanra, mint a képen láttad. Lesz megint egy köved. -3-as szintre ott jobbra menj, találsz egy másik gombot. Ez a gomb a két kör alakú jeles kapuhoz tartozik. Abba a körbe tegyed, amelyikben nincs semmi jel. Menj be és menj fel a lépcsőn. Ott is lesz egy kő. Majd az ajtón menj be és a mosdónál ülő szőrmóknak add oda a könyvet. Kiejt a kezéből egy követ. Menj a lifthez és menj a -2. szintre (ahol a kacsacsőr van), menj jobbra és az asztalon lesz egy kő, katt rá és tegyed gyorsan alá azt a kis rudat. A kőböl kiesik mégegy "kő". Menj a bal oldalon található dugattyúsorhoz és tegyed bele ezt a követ is, nyomjad meg a gombot, majd menj még jobbra és húzzd meg a kart. Ügyi vagy... megcsináltad! VÉGE! :)
Majd gyere ki és menj balról a 2. kapuhoz (ahol az öngyújtó volt), menj be. Az egy lift. Nyomjad meg az 1-es gombot. A falon a 2. kép (házzal) bal oldalára katt, lesz egy pálcika (vagymi). Menj beljebb, vedd el a könyvet. Ismét liftbe, -1-es szint. Könyvtár, menj be és jobb oldalon lesz egy könyv, amin egy pont van, abban van a "madár". Menj liftbe -2-es szint. Jobb oldalon a kacsacsőröket állítsd olyanra, mint a képen láttad. Lesz megint egy köved. -3-as szintre ott jobbra menj, találsz egy másik gombot. Ez a gomb a két kör alakú jeles kapuhoz tartozik. Abba a körbe tegyed, amelyikben nincs semmi jel. Menj be és menj fel a lépcsőn. Ott is lesz egy kő. Majd az ajtón menj be és a mosdónál ülő szőrmóknak add oda a könyvet. Kiejt a kezéből egy követ. Menj a lifthez és menj a -2. szintre (ahol a kacsacsőr van), menj jobbra és az asztalon lesz egy kő, katt rá és tegyed gyorsan alá azt a kis rudat. A kőböl kiesik mégegy "kő". Menj a bal oldalon található dugattyúsorhoz és tegyed bele ezt a követ is, nyomjad meg a gombot, majd menj még jobbra és húzzd meg a kart. Ügyi vagy... megcsináltad! VÉGE! :)
nem várt fordulat 2007.08.09. 09:50:11
Wow!!! Köszi a leírást, coolkirály!
Főleg ahhoz gratulálok, hogy egyedül sikerült végigvinned. Néha amikor már 2-3 órája szívok egy ilyen játékkal akkor nem bírom tovább, és elolvasom a walkthrought valahol.
Mégegyszer köszi.
Főleg ahhoz gratulálok, hogy egyedül sikerült végigvinned. Néha amikor már 2-3 órája szívok egy ilyen játékkal akkor nem bírom tovább, és elolvasom a walkthrought valahol.
Mégegyszer köszi.
Orolka 2007.08.10. 13:41:15
Nagyon szívesen... Hát pár napba beletelt, míg megjött az ihlet nekem is... :) Nagyon tud bosszantani, ha nem sikerül :)
kicsinycsillag 2007.08.30. 22:50:55
Hmm.
Van egy extra puzzle.
A madarak számával egyre csökken a fehér kiskövek száma és a nő a feketéké. gyanítom ez az extra puzzle.
(Csak a pontosítás kédvéért "fülpiszka" az csavarhúzó, a "pálcika" összecsavart papír, a "gomb" pedig pénz. )
még kell néhány madár... csak nehezen talalom..
Van egy extra puzzle.
A madarak számával egyre csökken a fehér kiskövek száma és a nő a feketéké. gyanítom ez az extra puzzle.
(Csak a pontosítás kédvéért "fülpiszka" az csavarhúzó, a "pálcika" összecsavart papír, a "gomb" pedig pénz. )
még kell néhány madár... csak nehezen talalom..
kicsinycsillag 2007.08.30. 23:06:22
Így van. Ha megtalálja az ember az összes madarat, kiszabadul a kiscsóka:-D
De anélkül is meg lehet oldani a játékot..
De anélkül is meg lehet oldani a játékot..