HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Find Jimmy

2007.08.29. 18:13 :: nem várt fordulat

Nos, mit is mondhatnék erre a játékra ?
Minen pályán meg kell találnunk Jimmyt. Először valamiért én Hendrixet kerestem, de később rá kellett jöjjek, nem ő az, akit meg kell találnunk. Pályáról pályára feltűnik valahol, és az idő lejárta előtt kell megtalálni.

Annyi kis segítséget adok, hogy rohadt szemét a játék, mert nem úgy van ám, hogy gyorsan megtalálom, és már megyek is a következő pályára, neeem. Szépen lassan fordítja az orcáját a kamerába, így gyakorlatilag már csak majd az idő letelte előtt lehet észrevenni.

http://melting-mindz.com/findjimmy.html

4 komment

Címkék: hülyeség point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr30152238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mateusz 2007.09.13. 19:17:58

nem nehéz én kitoltam

Juti34 2007.09.19. 10:55:34

Én is végig játszotam:)

juti 2007.12.05. 19:40:12

klassz volt, bár széthullott a látásom.
süti beállítások módosítása