HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

FUN FUN FUN

2007.10.28. 12:41 :: nem várt fordulat

Arra gondoltam, hogy a sok fejtörés, pixelvadászat, logikai feladvány, és egérgyilkos kijútós játékok után néha napján lesz egy kis móka kacagás is.

Nos, az elős ilyen post egy rövid kis videó, K.O. Lacitól, és csapatától.
Már a nevük is mutatja, hogy ez valószínűleg egy sikeres banda, méltán kerültek be az egyik legnívosabb magyarországi tévétársaság, a BPTV adásába, ahol a szirén hangú Lexike, és az ő kedves műsorvezető társa Tamás zseniális műsorát is láthattuk.
(Igaz, hogy a létező összes hibát elkövetik ami ebben a szakmában léteizik, de hát pont ettől zseniális.)

Elképzelhető azonban, hogy lesznek akik szörnyűlködni fognak rajta, ezért csak erős idegzetüeknek ajánlom, bár én azt mondom, nem érdemes kihagyni ilyen rímeket mint pl. ez:
"Elárulok valamit neked,
szívemben még ég a szerelem"



[forrás: http://www.kreten.hu komment]

2 komment

Címkék: fun

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr90210750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Láttam - olvastam · http://lattamolvastam.blog.hu 2007.10.28. 14:22:15

Egyszóval: iszonyat :D

juteszembe..., miért kell ehhez boxolni?

nem várt fordulat 2007.10.28. 17:23:19

hát mer ő K.O. Laci, érted... :)))
Mondjuk az is biztos, hogy én is KO lettem tőle :)
süti beállítások módosítása