HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Felhívás / Kérdés

2007.11.20. 18:47 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

Holnap reggel hét - nyolc órakor jön a következő játék, olyan, amiket szerettek, ugyanazoktól, akik a nigepico, il destino, és a bár játékot csinálták.

Szeretném jelezni, hogy előbb utóbb el fognak fogyni a játékok ettől a brigádtól, úgyhogy tessék a többi játékkal is játszani!

Point 'n' clik játékok közül szerintem kötelező mind a Brain Hotel, és a Case Of The Crabs is, remek hangulatú és jól játszaható játékok!!!

Nem láttam a lelkesedést a Core sorozatnál sem, pedig az is nagyon izgalmas, és szerintem Warbears is aranyos, bár tény, a macisokat végigjátszás nélkül baromi nehéz megcsinálni.

+ KÉRDÉS:
Szeretnétek, hogy ha a post mellé, ahogy a Brain Hotelnél is, betenném a végigjátszást?
Igaz, sok szenvedéstől megkímél, viszont túl könnyen kísértésbe visz, ha ott van.

2 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr27236032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nojm 2007.11.20. 22:55:23

Szia! :)

Először is tök jó, hogy jön új :) Nem tehetek róla, de nekem is ezek lettek a kedvenceim. /Na meg az a szigetes, ahol fejlesztgetni kell :)/
Jham... és kipróbáltam a BH-t, még küzdök vele :) És a macissal is :)
De az a core sorozat nekem túl nehéz :(

A kérdésre... sztem ne tedd be, mert ha Vki elakad (úgy mint én kismilliószor) úgyis segít vki :) Ha viszont ott van... egy gyenge pillanat elronthat mindent :P

Na csak ennyi :)

bmimi 2007.11.22. 22:16:53

Szia!

Én meg szeretném, ha betennéd, mert azért nincs mindig itt valaki, hogy segítsen! Én vissza tudom magam fogni, hogy ne nézegessem a végigjátszást. Viszont volt már olyan játék, amelyiket végül úgy tudtam csak megcsinálni, - miután vagy ötször nekivágtam - hogy megkerestem az angol nyelvű helpet, és mivel az angolom nem a legjobb órákat töltöttem a fordítással, csak hogy egyetlen egy dolgot megtudjak. (Azt nem lehetne, hogy egy lenyíló ablakban jelenne meg a végigjátszás, hogy akit kisért a dolog, könnyebben visszafoghassa magát?)
üdv és köszi!
süti beállítások módosítása