HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Darkness 3

2008.01.17. 00:24 :: nem várt fordulat

Megjelent a népszerű Darkness sorozat harmadik része.
Nem túl könnyű, és elég parás is, én legalábbis megijedtem...

Volt egy pont, ahol viszont elakadtam, és fogalmam sincs mit kell csinálni, ott mindig meghalok, ez a space bar -os rész. Majd segíteni fogtok :)

Magamtól akadtam rá, de közben eszembe jutott, hogy hadamka itt a kommentekben javasolta, neki köszönöm szépen.

http://www.arcadestreet.com/play-game.aspx?game_id=2172

6 komment

Címkék: escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr74300331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juti 2008.01.17. 20:58:25

Hát beteg egy játék, kiborított!!!

nem várt fordulat 2008.01.17. 21:10:36

jajajajaj, mit kell csinálni a space bar -os résznél?

bárhogy nyomkodtam, már szétvertem a billentyűt, semmi. aztán game over.

juti 2008.01.17. 21:21:36

hát nyomkodd a space billentyűt!!!

zsuzso36 2008.01.18. 20:21:11

ezt nekem is nehéz volt megcsinálni,töbszöri
probálkozás után sikerült.

realityman19 2008.01.22. 13:37:05

a spacet meg mindent nyomkodja egyszerre:D és sikerülni fog..:D de am tovább jutva a következő szeben mit kell csinálni?

whitney 2008.03.08. 18:26:27

hello!tudna vki segiteni,elkezdtem játszani a darkness 3 játékkal,már mindent össze gyűjtöttem és azt a dobozt is kinyitottam de még sem tudok tovább menni.
Valaki meg tudná mondani,hogy kell tovább menni.köszike:))
süti beállítások módosítása