HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Your Quest - Out West

2008.02.05. 10:02 :: nem várt fordulat

Ki mondta, hogy a vadnyugaton kizárólag Charles Bronson, Bud Spencer és Terence Hill, Clint Eastwood, vagy egyéb Z kategóriás hősök élnek, mikor én is ott voltam. Illetve Te is ott lehetsz.

Ígéretes játéknak tűnik*, már ami az irányíthatóságot, játszhatóságot, és grafikát illeti. Én elkövettem azt a hibát, hogy megpróbáltam bekapcsolni a zenét... Ha a hangulathoz ez elengedhetetlen számodra, akkor a Komár Laci Szerencsvadász című száma is jobb annál, mint amit itt a készítők a music menü pont alatt gondoltak.

(* azért írtam, hogy tűnik, mert ezt sem volt időm végigjátszani... nem hiába, csak a munka, munka, munka...).

http://melting-mindz.com/yq1.html

4 komment

Címkék: kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr80325996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Joco74 2008.02.05. 16:48:21

Nekem nem tetszik...

Természetesen ez az én izlésem.
Valahogy a SubMachine-ok után nem áll kézre

Hatamaki 2008.02.20. 15:13:35

Hát tényleg nem egy Vision, de időtöltésnek jó! Bár most nagyon elakadtam! Megetettem a keselyűt, felhúztam a lámpát, mágnessel kiemeltem a golyókat(ki is lehet őket szedni???) tűzet begyújtottam, arany ezüst ledarálva, serpenyőben, 'hanglemez' kiszedve.

Hatamaki 2008.02.20. 15:20:54

'Hanglemez', tekerő elhasználva! Lett egy vödör vizem.

zslevi28 2008.03.09. 11:00:51

Van kulcsom,kallantyúm vagy mi ez,reszelőm 2 gold szívem,a zongorábol vmi nem tom mi,egy ceruza és 1 cső
Nem tudok velük mit kezdeni....mit tegyek???
süti beállítások módosítása