HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Escape Game of Bird's eye view

2008.03.14. 15:52 :: nem várt fordulat

Huh, mit is mondhatnék?
Először is azt, hogy a játék az ultrahardcore cimke alá került, ezzel bizonyosan el lesztek egy darabig, alulról ugyan, s kicsit távolról ugyan, de súrolja a Vision nehézségét.

Másodszor azt, hogy az ember azt hihetné, hogy ezekben a játékokban különösen újítani már nem lehet, de mégis. Ugyanis most "madártávlatból", felülről kell a játékot játszani.

Nem pixelvadászat, logikus is, de sok olyan pont van, ahol nagyon könnyen elakadhat az ember.

Nincs több hozzáfűzni valóm, mindenkinek sok sikert kívánok, s kérem mindneki írja meg, menyi idő alatt sikerült végigjátszania. Egy jó darabig nem adok végigjátszást, a hétvégén pedig nem leszek itthon, legközelebb hétfőn tudodk segíteni.


http://members2.jcom.home.ne.jp/aysmall/013_cddvdgame_04game_e004birdsview.html

5 komment

Címkék: escape kijutós point n click ultrahardcore

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr7380895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bmimi 2008.03.15. 12:10:38

Nehéz volt. Kb. 3 órát számolgattam. És a végén a falra való gombot csak úgy találtam meg, hogy beleolvastam egy leírásba. Hát nagy hülyeség. Abszolut nem értettem, hogy az ágyfiókba talált rajz, hogy is van. De jó volt, NAGYON jó volt. Tetszik. Legalább 6 órát itt ültem. (Most megyek végre takarítani:)

AnZo 2008.03.15. 18:45:59

Én elakadtam :(
Van egy kiöntőm, valami izé kulcsformával, 3 kártya (a 4.-t nem engedi felvenni), valami rajz, érme, cipőkanál és létra. Nem megy tovább :(

1tej1 2008.03.23. 00:11:40

AnZo, a negyedik kártyát úgy tudod felvenni az ablakpárkányról, ha a széket elgurítod és kattintasz az íróasztal fal felőli végére, akkor megjelenik két lábnyom (érted, a szobában mászkálsz végül is a padlón) így tehát felálltál és már eléred a kártyát.

1tej1 2008.03.23. 16:52:14

nos, kijutottam. ez valóban nagyon-nagyon durva volt, a hajamat téptem és végül leírást kellett keresnem hozzá, mert amúgy... de megérte

tadrienn 2008.04.05. 14:35:10

hogy lehet bejutni a fürdőbe?
süti beállítások módosítása