HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Tomato Escape

2008.05.03. 11:09 :: nem várt fordulat

Hát ez haláli!

Mentsd meg a kis paradicsomot a vámpirtól a többi zöldség segítségével.

http://maka.aki.gs/tomato.html

8 komment

Címkék: könnyű kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr9452013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tadrienn 2008.05.04. 13:04:25

mit kell csinálni a zöldségekkel?

Kry21 2008.05.04. 21:02:22

szia

A fokhagymát bele kell tenni a falon lévő kis szütyőbe...
A többi zöldséget fel lehet tenni a falon lévő parafa(vagy milyen)táblára...
A saliról le kell szedni egy levelet és azzal a falon (jobb felső sarok) lévő lyukat el lehet takarni...
Egyenlőre eddig sikerült

cap.. 2008.05.05. 10:08:50

sziasztok
nekem megvan az összes zöldség, és a falon lévő képen a színes golyókra kell tenni őket, s kiírja a nevüket, kijelölve bennük egy egy betűt. A kukoricán található színes szemek sorrendjében kell összeolvasni ... nekem tomato jött ki.. de szerintem még hiányzik valami tárgy, mert nem enged ki hiába írom be a jelszót....:(

Pöckee 2008.05.05. 11:19:46

nekem is ugyan idáig jutottam! meg ugye ha a falon lévő táblán a répát elhúzzuk akkor itt van h carrot meg borsó hély meg 2 borsó +nyíl...nem vágom mit jelent....

Pöckee 2008.05.05. 11:20:57

nekem is ugyan idáig jutottam! meg ugye ha a falon lévő táblán a répát elhúzzuk akkor itt van h carrot meg borsó hély meg 2 borsó +nyíl...nem vágom mit jelent....

Pix9 2008.05.09. 15:26:52

Hali!
A zöldségek mellett amik vannak borsók, ahány borsó van annyiadik betű kell a zöldségből. Így a kód nem tomato hanem pickle

Britty 2008.05.17. 14:43:12

,h. kell kijutni?mert megfejtettem a kódot,de nem csinál semmit,kaptam egy ilyen álarcot vagy mi az...tovább?:S
süti beállítások módosítása