HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Escape From the Forest of the Fairy

2008.05.07. 16:48 :: nem várt fordulat

Hát szerintem ebbe a játékba sem fogtok beleizzadni mert viszonylag egyszerű, de kedves.

http://tesshi-m.web.infoseek.co.jp/escape03.html

6 komment

Címkék: japán point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr40458592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juaszne 2008.05.10. 16:33:15

Segítsenaki tud mert nem megy nekem felvettem atárgyakat kalapács madár üvegbe víz egytál amibe öntöttem valamit továb nem megy

bmimi 2008.05.10. 20:07:15

juászné: nézd meg a madár lábát, és a pairon pöttyök vannak, és aszerint kell a virágokat végig klikkelni, ott ahol a fiúcska alszik.

potipol2 2008.05.10. 22:31:50

Hello! Eddig én a háttérből figyeltem és játszottam, de most elakadtam. Addig meg van, h oyg leszedtem az égő bigyóról azt a tojásszerűséget, meg az italt is beletöltöttem a serpenyőbe, de utána? Hiába kattintgatok!

potipol2 2008.05.10. 22:38:04

Oh, banyek! Rájöttem... hát, ez így utólag elég gagyi volt....

salug 2008.05.11. 21:18:10

Tudtam én! A zöldalma is csodákra képes. ;)
süti beállítások módosítása