HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Save Pooky

2008.08.11. 12:53 :: nem várt fordulat

Hű, ezt régen nagyon szerettem, kike küldte ezt a játékot, egy aranyos kis puzzle gyűjtőgetős, minigame -es.

Meg kell menteni no kit??? Pookyt a cicát :) A bolond felment a tetőre, és most nem tud (akar) lejönni.

http://www.worteldrie.com/pooky/index.html

24 komment

Címkék: macska escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr20610576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hel 2008.08.11. 13:29:34

Elkezdtem, de az utolsó szoba kinyitásánál megakadtam. Asszem a konyhában levő cuccok a ludasak. Akárhogy keverem őket össze, mindig csak fekete füst száll fel... vagy ennek nincs is más megoldása? Szóval a lényeg, hogy az utolsó kulcsot nem tudom hogyan szerezhetném meg...

bajbí1212 2008.08.11. 14:42:24

szia Hel.bocsika de megmondanád hoyg az udvarról hogy kell bemenni a házba?a bokorba találtam egy puzzle darabotés ennyi:(köszike

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.08.11. 14:44:57

csengő, és meg kell oldani egy rejtvényt. én is a fekete füstnél tartok.

bajbí1212 2008.08.11. 14:47:40

és mégis milyen rejtvényt?mert nekem nem csinál semmit!!segítenél egy kicsit?

árnyacska 2008.08.11. 14:48:38

Szia
A tévében tudod megnézni a főzéshez a helyes sorrendet, akkor nem füstöt hanem kulcsot kapsz.

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.08.11. 14:54:20

próbáltam a távirányító színeivel kombinálni. csak fekete jön belőle....

Lyn 2008.08.11. 15:05:14

Hali! Én most jutottam ki..egy órámba telt..:D

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.08.11. 15:06:36

fehérnyúl: kell hozzá a pincéből az elem, keresgélj

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.08.11. 15:08:31

lyn: nekem is.... bár közben ettünk gyorsan :) ami nagyon felidgesített, az a játék, aminél a golyókat kellett összeszedni. azt alig bírtam megcsinálni, mindig hozzáértem valami falhoz.

Lyn 2008.08.11. 15:15:19

fagylaltos..:D hát, attól sík ideg voltam..de a végén már nagyon ment..:D

-Zoleee- 2008.08.11. 15:34:12

Hello, én bejutottam a 3. helyre, ugye ott lehet le-fel menni, van 6 puzzlem, 2x láttam szürke kulcsot. Hova tovább?

-Zoleee- 2008.08.11. 15:41:30

11 kulcs, hol az elem?

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2008.08.11. 15:45:01

az elem a pincében a bezárt szobában van. kijutottam :)

.V!cykeE. 2008.08.11. 15:54:25

Hali! Meg tudja nekem valaki mondani, hogy a tv bekapcsoláshoz szükséges elem ajtajának kulcsa hol található?

-Zoleee- 2008.08.11. 15:59:26

A piros? nem találom én se :(

Lyn 2008.08.11. 16:07:29

Itt a megoldás. Aki egyedül akar kijutni, ne olvassa..:)

- Balra hátul a fa törzse és a világos bokor közötti sötétzöld bokor mögött van az első puzzle darab.
- Csengess be, és a piros golyót a billentyűzetről navigáld el a lilához.
- Szemben a fogason a lila táskából vedd ki a piros puzzle darabot, a cserép mögül egy kulcsot.
- Menj be a jobb oldali ajtón, és mellette balról a falban találsz egy újabb puzzle darabot.
- Menj le a lépcsőn és felülről a harmadik lépcsőfokon egy újabb puzzle van.
- Menj kétszer felfele (lila emelet).
- Szemben az ablakban a léggömbön van az 5. puzzle és a szőnyeg jobb alsó sarka alatt pedig egy kulcs, amivel be tudsz menni a jobbra levő szobába. (játékok)
- A földön levő nagy autótól balra a szürke négyzeten van egy újabb puzzle, de össze kell gyűjtened érte 9 lila pontot, és a végén a piros lapot, de a zöld vonalakhoz nem szabad hozzáérned. A végén kapsz egy kulcsot is és a hajó mögül kiugrál a 7. puzzle.
- Az autó körbe szaladgál egy csoport játékot. Közöttük balra egy baba alatt van a 8. darab puzzle.
- Fordulj balra kétszer!
- A kép alján balra a fekete csík megtörik. Ez egy újabb kulcs. (földön, és nem az autós képről van szó)
- Szemben a falon az autós képen van a 9. puzzle.
- Jobbra, le és újra jobbra – konyha
- A bojler tetején van egy kulcs.
- A szekrényekből vegyél ki mindent, ami mozdítható. (lesz 4 üveged)
- Menj balra és kétszer fel. A lépcsőház ajtaja felett találod a 10. darab puzzle-t.
- A bal ajtón bejutsz a hálószobába. Szemben a képen van a 11. puzzle.
- Az jobb oldali párna alól vedd ki a kulcsot, és a baloldali szekrényből vedd ki fekete játékot. A játék lényege, hogy mindig legalább egy tulajdonság közös legyen a következő elemmel, de csak vízszintes és függőleges irányban haladhatsz. A cél, hogy minden követ felhasználj! – kapsz egy kulcsot.
- Balra az erkélyen a virágtartón van a 12. puzzle, de a korláton levő kulcs törvény szerűen leesik és érte kell menni a bejárati ajtóhoz. (a törpe talicskájában megtalálod.)
- Menj le a pincébe és fordulj balra.
- Szemben a felső sor szerszámai között az utolsón egy újabb puzzle és mellette a polcról vedd le a zöld elemeket.
- Menj vissza a lila emeletre és fordulj balra.
- Tedd be az elemeket a távirányítóba, és nézd meg az adást! Jegyezd meg, hogy a szakács milyen sorrendben használta a színeket, mert a konyhában meg kell ismételned. (a sorrend nem csak játékonként változik, hanem minden bekapcsoláskor újat ad.)
- Menj a konyhába (jobbra, le, jobbra) és keverd össze a színeket. Kapsz egy kulcsot, és a sarokban levő üveg mögött megjelent a 14. puzzle.
- Menj a legfelső emeletre és fordulj jobbra a fürdőszobába.
- A WC piros gombjára előugrik a 15. puzzle.
- A kád jobb sarkától felfele a 3. csempe fehér. A falon levő doboz kódjához jutsz, ha a faltörőt végigjátszod. (minden játék új kód, és nem elég a számot látnod, minden követ össze kell törni.)
- Ha a helyes kódot beütöd a dobozba, lesz egy ajtó fölötte és megkapod a műhelyben levő baba lábát.
- Menj az alagsorba és szereld össze a babát. Hatására kinyílik a szekrény és kiveheted a létrát. (nem kell cipelned, mert felrepül a helyére)
- Vissza a fürdőbe, majd fel a létrán. A cica elmegy, de az utolsó puzzle a kéményről begyűjthető.
- Irány a gyerekszoba (le balra, le, jobbra) és a polc oldalán jobbra már várnak a puzzle darabok. Nem nagy feladat összerakni, de utána az egyik kulcsot le kell venni a kész képről! (baloldalon két nagyobb között egy kicsi)
- Menj az előszobába (balra, le, balra, de most nem tudsz kimenni), ki kell nyitni a dobozt és megkapjátok az ajtó kulcsát.

.V!cykeE. 2008.08.11. 16:41:19

Ááh.. valaki segítsen a szekrényben talált játékkal. Nem tudom sehogyse felhasználni az összes elemet.

-Zoleee- 2008.08.11. 18:02:33

Ez nagyon jó volt ;)

salug 2008.08.12. 01:22:36

Ez tetszett.
Régebben már játszottam, de nem jutottam ki. Most segített a leírás.
Köszi Lyn. :)
süti beállítások módosítása