HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Escape the Museum - Final Escape

2008.08.15. 11:35 :: nem várt fordulat

Az utolsó része a múzeumosnak. Van benne egy feladvány a fiókban. Volt egy játék, ahol szintén volt egy ilyen, emlékszik valaki melyik az a játék? Ha igen, legyen szíves küldje el nekem valaki a linket, mert van ott valami, amit szeretnék megnézni.

http://www.kongregate.com/games/MBtheI/escape-the-museum-final-escape

3 komment

Címkék: escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr49617038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Erath 2008.08.15. 20:56:26

Ez a piros négyzetes cucc megőrjít.

Erath 2008.08.15. 21:14:57

Kijutottam. Egész könnyű volt.Vmi nehezebbre számítottam.

Hel 2008.08.18. 10:56:32

Már egy csomó mindent összeszedtem, van egy sárga kulcsom is, de nem jó a falon lévő lila panelhoz.. nekem vhogy nem jön össze XD help me :)
süti beállítások módosítása