HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Karacsi_Maci a plurk.com -on

2008.08.21. 10:21 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

A Bkvfigyelő oldalán láttam, hogy jobb oldalt van egy chat.
Sok játék oldalánál láttam már ilyet, de most én is csináltam egyet, jobb oldalon már meg is jelent a chat.

Aki ezen a linken keresztül regisztrál, az automatikusan a blog rajongója lesz:

http://plurk.com/redeemByURL?from_uid=3130904&check=362774099&s=1

Arról viszont sajnos fogalmam nincs, hogyan működik ez a rendszer, vagyis, hogyan tudjuk megoldani, hogy ha Ti írtok, akkor az itt megjelenjen, esetleg ha van valakinek tapasztalata megoszthatná velem.

Cimkék azért olyanok amilyenek, mert van aki csak ezeket a játékokat nézi :)

9 komment

Címkék: chat escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr42625653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angyalhal 2008.08.21. 13:07:58

Nekem ez inkább mikroblognak tűnik, mint chatnak. Tévednék?

nem várt fordulat 2008.08.21. 13:11:29

nem, mert ha regisztrálsz, akkor Te is írhatsz oda, és akkor az is megjelenik itt.

angyalhal 2008.08.21. 14:13:38

Ha te mondod! :-)) Megnéztem. Nekem ez még mindig inkább microblognak tűnik, mint chatnak. Még ha esetleg van olyan funkciója is (én nem találtam meg, de a hiba általában az én készülékemben van :-)
Azért nektek jó játékot hozzá!

Más.
Eddig a blog fejlécében volt egy kattintható flashjatékok felirat, ez nekem eltűnt pár napja, és nincs is más helyette. Így nincs semmi amivel a főoldalra tudnék ugrani, mindig a címsorral kell tökölnöm. Nagy pofátlanság lenne tőlem, ha kérnék valahova egy home gombot(feliratot, akármit)?

I.Szilvi 2008.08.21. 15:32:28

Sziasztok! Énmeg nemigen tudok ott regizni, nemtom, hogy miért:(

Foxyfox 2008.08.21. 18:13:36

Bocsi Maci! De én sem tudok a főoldalra kattintani pár napja. Lehet, hogy bennem van a hiba?

salug 2008.08.22. 11:14:32

Köszi, de nem élek vele. Nekem időpocsékolásnak hat a csetelés. Bár, aki egyedül él, annak jó lehet. A technikai eszmecsere pedig számomra kínai. Ebben már nem fogok fejlődni. :)
Számomra marad a hírek, az orvosi oldalak, irodalom, történelem és természetesen a kijutós játékok.
Sok érdekes oldalra eljutok a neten, de oda bekapcsolódni már időigényesebb, mint csak passzívan résztvenni benne. Az idő pedig drága, mint tudjuk. :)

margoanyu 2008.08.22. 21:29:15

köszönöm,de mivel a szabimnak vége,már játszani se nagyon tudok.chat-elésre meg sajnálom az időt.és a lányaimtól ugyse nagyon jutok a géphez.

salug 2008.08.23. 16:14:22

Itt a főoldal fejléce alatt újra látható a link, így nem kell visszafele lapozgatnunk, ha a főoldalra akarunk jutni.
Köszönjük. :)
süti beállítások módosítása