HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

I am BACK!

2008.10.02. 11:38 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegnap megvolt a műtét, sikeres volt, kijött a kő, illetve kövek, mert pontosan 5 darab volt. Nem mondom, hogy nem fájt, mert de, azonban ez az 5-10 perc fájdalom bőven megérte, ugyanis ha nem jönnek ki a kavicsok, akkor teljesen felesleges lett volna a műtét, csak utána egy altatásos műtét során kivették volna a jobb oldali nyálmirigyemet is.

Akit esetleg érdekel, hogy néznek ki, kattintson ide, nem horror, csak azért ilyen képet mégsem akartam kitenni a blogra.

16 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr50692247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

salug 2008.10.02. 12:22:47

Ebből a kőből egy is sok, nem hogy öt! :(
Azért nagyon bátor voltál! Örülök, hogy túl vagy rajta. :)
Köszi a beszámolót, így legalább bővíthettük ismereteinket a betegségek terén.

kike 2008.10.02. 13:38:44

Örülök hogy túl vagy rajta,ügyi voltál,meg a dokik is:-))
Nem semmi kövek-megtartottad emlékbe?

nem várt fordulat 2008.10.02. 13:47:03

ja, elkértem, mert többen kételkedtek, hogy létezik -e egyáltalán ilyen. meg én magam is meglepődtem, hogy ennyi...

margoanyu 2008.10.02. 14:07:54

szia maci! örülök,hogy végre túl vagy a tortúrán.elég sokáig húzodott.ahogy elöször irtad,mennyire fáj,nem értem hogy birtad eddig.de mint tudjuk minden jó,ha... :)

Magnolia 2008.10.02. 14:18:00

Szia Maci!

Én is sokat küszködtem a fogaimmal, tudom, hogy milyen tortúrát kellett elviselned... De az a lényeg, hogy túl vagy rajta! :)

vya 2008.10.02. 16:13:58

Szia Maci! Ezek milyen kövek is pontosan? Bocs a tudatlanságomért :o)
Mivel múltkor jó pár napig nem tudtam feljönni az oldaladra, azt hiszem lemaradtam 1-2 dologról.
De azért mielőbbi gyógyulást kívánok! Puszi :o)

r6dN 2008.10.02. 16:28:31

Igen ezt én se tudom :S
De a lényeg hogy jobban vagy, és árasztasz el minket a játéksorozatokkal, hogy feldobd a napot! :P

:)

nem várt fordulat 2008.10.02. 16:33:04

igen, nos ez nem fog probléma volt mint hittem.

a neve nyálkő. van hat fő és sok kicsi nyálmirigyed, kettő fent a füledtől jön lefelé, kettő a nyelv alatt, illetve kettő az állkapcsod alatt. Ami az állkapocs alatt van, az könnyen kitapintható, én először azt hittem nyirokcsomó, vagy mandula, de miután már kiszedték a mandulámat az nem lehetett.

Na most ami kettő az állkapcsod alatt van, onnan indul a nyálcsatorna, és megy alul a nyelved alatt / mellett Te magad is láthatod, majd a végén, amikor felemeled a nyelved, látszik középen ahogy összeér, ott van a kivezető nyílás, ott jön ki a nyál.

Sokszor volt olyan, kb. 3 éve kezdődött, hogy amikor ettem, vagy kajára gondoltam, bedagadt jobb oldalt a szám alatt. Általában ez a tünete. A csatorna kb. 1mm átmérőjű, úgyhogy elég kicsi. Ha valaki hajlamos a nyálkőre, akkor először csak kisebb szemcsék úszkálnak ott, kicsapódnak valami fehérjére mondjuk, én úgy tudtam kálcium-szulfát ha minden igaz, de a cikkben mást írnak. Volt olyan is, hogy magától kiesett két nagyon pici, a képen láthatóknál jóval kisebbek, nem értettem mi az, de azt hittem, ezzel a probléma megszűnt.

Na most ez akkor a legcikibb, ha a kő elzárja teljesen a csatornát, a fogorvosom azt mondta, hogy nagyon krónikus esetben ha sokáig nem foglalkoznak vele lehúzódhat, bele is lehet halni, de gondolom ehhez nagyon nagy baj kell, ilyenről még nem is hallottam. Szóval eltorlaszolja a csatornát, és nem tud ürülni a nyál.

Na ezt vették ki úgy, hogy felmetszették a nyelvem alatt úgy két centivel, betoltak egy szondád, hogy érezzék hol a kő, ott még tovább vágták, és megemelték kézzel a mirigyet, majd kitolták a köveket.

Aminek nagyon örülök, hogy nem kellett összevarni, a műtét után otthagytak, magától megoldotta a szervezet, és amikor kiment az érzéstelenítő, egyáltalán nem fájt, pedig azt hittem három napig itt fogok szenvedni.

igen részletesen itt:
www.informed.hu/betegsegek/betegsegek_reszletesen/dental_oral/mouth/?article_hid=22491

vya 2008.10.02. 16:43:30

Ez kb. mennyi ideig tartott? és tényleg nem is fájt? Ilyenről még nem is hallottam...
Az hogy neked volt ilyened, az azt jelenti hogy még többször is előfordulhat?

nem várt fordulat 2008.10.02. 16:49:11

mondom, három évig azt hittem, valami a fogammal rakoncátlankodik, de hülye vagyok, és csak akkor megyek orvoshoz, ha már súlyos a dolog. na most 3 hete azt hiszem kedd este lett olyan, hogy nagyon fájt, akkor ügyelet, ott mondták fog, másnap este fogászat, ott mondták ez van, majd csütörtök orvos, ott kaptam antibiotikumot és fájdalomcsillapítót.

4 napig majd besz*rtam a fájdalomtól amíg az antibiotikum és a szervezet el nem kezdett dolgozni, utána jó volt.

a műtét ambuláns volt, tehát saját lábamon be / ki, a műtét kb. 30 perc volt, de csak mert gyakornokok is voltak, ebből 5-10 perc nagyon fájt, de utána már nem.

vya 2008.10.02. 16:52:11

A műtét idejére voltam kíváncsi :o)
A lényeg az hogy túl vagy rajta, és újra itt vagy nekünk! :o)

AnZo 2008.10.02. 20:11:31

Jobbulást kívánok! :)

mylady76 2008.10.02. 20:15:11

Ez tiszta horror. Elolvastam a cikket amit ajánlottál. Nem kis dolog 1 ilyen műtét. Remélem minél kevesebb gondod lesz vele! Gyógyulgass, pihengess, vigyázz magadra!

Beus27 2008.10.02. 20:47:12

Szia Maci!
Örülök, hogy újra körünkben üdvözölhetünk.
Remélem most már nem lesz semmi probléma, és nem kell többet nélkülöznünk!!!
Sok-sok gyógypuszit küldök, habár gondolom már jól vagy! :)

juti 2008.10.02. 20:53:20

Drága Karacsi Maci! Horrorba illő a történeted, ájultam hanyatt, mikor megláttam a köveket, ez borzasztó, de Te egy HŐS vagy. Teljes gyógyulást kívánok! Pussszzzza

fannieva 2009.03.12. 09:21:34

SZEGÉNY MACI,MEGNÉZTEM HÁT ISZONYAT,HOGY ILYENEK IS VANNAK:-(GYÓGYULJ MEG MACI:-)
süti beállítások módosítása