HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Monster Basement 2

2008.10.02. 16:02 :: nem várt fordulat

UPDATE: a mai szórásban ebből valahogy kimaradtatok, tessék kipróbálni ezt is :)

Mivel sajnos elmaradtam a munkáimmal, ezért nem tudom most végigjátszani a játékokat, csak felteszem őket. Ez a játék szép grafikával rendelkezik, és elég izgalmasnak tűnik!

http://armorgames.com/play/2340/monster-basement-2

16 komment

Címkék: escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr27692265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa66 2008.10.02. 16:29:35

na jó, ez nekem nagyon vad

r6dN 2008.10.02. 16:43:11

:D:D 1ső része nem volt ilyen durva:D
Nem sokra megyek...:)

árnyacska 2008.10.02. 17:26:38

sziasztok

elkezdtem,de most megakadtam.
van só,gyufa,notesz,egy papír,telefon,violinkulcs,kötél,kulcs egy szerszámos ládához amit sehol nem találok.
olt egy cd-m de elvette valahol, és hashajtóm ami miatt a hentes a klotyón ül.
ha valaki tovább jut írjon.
az emeleten volt egy szellem az is eltünt.

GOOMBOOC 2008.10.02. 18:10:12

Noteszem, violinkulcsom, kulcsom, nincs. HOL találtad?
A konyhában nem tudok 2 tárgyat elvenni.
Gyufával meggyújtottam a gyertyákat, de nem jutottam az emeletre.

GOOMBOOC 2008.10.02. 18:11:26

Az udvaron van egy fészer, lehet ,h. a kulcs nyitja.Probáltad?

árnyacska 2008.10.02. 20:00:02

Ahol a gyertyákat gyújtod, ott az egyik mellett van hashajtó.
Azt a hentes poharában és akkor kimegy a klotyóba.
Akkor a konyhából el tudod venni a sót és a violinkulcsot.
A notesz kint a fa tetején,a kulcs az agyagedényben volt.
Jutottál valamire?

árnyacska 2008.10.02. 20:00:54

a fészert nem nyitja az tuti.
az van ráírva hogy toolbox, vagyis szerszámosláda.de az meg nincs sehol.

BorosiBrigi 2008.10.02. 22:42:38

na én előrébb vagyok....
a violinkulcsot az emeleti ajtónál le kell játszani és akkor kell kopogni az ajtón amikor oda ér az a (nem tudom mi a neve) jel.
Fent van a fürdőben a törülköző alatt a kulcs a szertárhoz.
A kinti wc mellett ott ül egy gyerek, art be kell szórni a sóval, mert tele van piócával!

amikor kijöttem a szertárból a pincéből kitört egy szörny amit egy másik megölt, utána le lehet menni a csatornába. Na ott viszont megállt a tudomány!!!!

árnyacska 2008.10.03. 07:16:31

Brigi

Én lent a csatornában kaptam valami érmét.
A mágnest és a kötelet kombináltam és a rács mögül azzal vettem ki. Azt a rácsot nézd ahol világit a lámpa.
Az emeleti pc-ből kijött egy cd, amit megnéztem ezért meghaltam.

árnyacska 2008.10.03. 10:40:55

Na tovább jutottam, a mágnessel a kakiból kijött egy csont, és azt lemostam az emeleti csapnál.
A kisfiúnak adtam a noteszt és adott egy csontot ő is.
azt kombináltam az érmével és ha az érmére kattintok akkor megáll az idő.
Senki nem játszik ezzel mert jól jönne egy kis segítség.

árnyacska 2008.10.03. 10:51:32

Felgyorsultak az események...
a pc-ből a cd-t nézni közben megállítani az időt.
A láncfűrészestől elvenni a fűrészt.
Kinyirtam és a maszkjából kijött egy kulcs.
a kulcs a pincébe kell a fedélhez de kéne még egy villás kulcs is.

Dzsimp 2008.10.03. 11:49:27

Szia!
Megtaláltad a villás kulcsot?

árnyacska 2008.10.03. 13:43:52

valaki????
Csak a villás kulcs kellene.
Azt hiszem hogy az emeleten hívnom kell a szerszámosokat, előtte a csont kell a postaládába,de nem csinál semmit.

BorosiBrigi 2008.10.03. 19:06:52

a francba!!! odáig jutottam, hogy kinyírtam a láncfűrészest.....erre az oldal eltűnt! az ajtó csapkodását hallom, de a képet nem!

árnyacska 2008.10.04. 12:41:44

SIKERÜLT
igaz 3 napba telt,de kint vagyok.
a csontot be kell rakni a postaládába,miután lemostad.
fel az emeletre,és hívni a papíron lévő számot.
de az alsó számot,mert azt kell zárás után.
mire lemész ki van cserélve a villáskulcsra a postaládában.
azt a pincébe a lejárathoz meg a maszkos kulcsot is.
és kint vagy.....
süti beállítások módosítása