HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Overhead Duck

2008.10.04. 15:03 :: nem várt fordulat

Na ez az a játék, amit szerintem senki nem fog elölről kezdeni, ha elbukik.
Idegesítő, addikt, egyszerű, de aztán... Mindegy, própáld ki!

http://www.funny-games.biz/overhead-duck.html

4 komment

Címkék: izé ügyességi

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr36695906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2008.10.04. 16:19:29

5. pályánál meguntam nem csináltam már meg..
iszonyat szar játék..nyilakkal jó lenne de egérrel..

karacsi_maci ments meg ezektől máskor :D:D

nem várt fordulat 2008.10.04. 17:24:10

Nem olyan rossz az, én végigcsináltam mind a húszat :)

apa03 2008.10.04. 17:29:57

Végigcsináltam és 4.vagyok a mai napon:))))

r6dN 2008.10.04. 18:38:38

Hát nem tudom hogy volt türelmetek hozzá..Amikor már pont vége lett a hosszú-(nak tűn de annyira nem) 5. pályának és véletlenül leestem nem kezdtem már újra:D
De grat nektek biztos nagy élménnyel gazdagodtatok ;D
süti beállítások módosítása