HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

flashjatekok.blog.hu

2008.10.05. 13:44 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

A blog életében van pár dolog, amiben szeretnék változást.

- Mindenképpen szeretném, ha minden játékra lehet szavazni, kinek mennyire tetszett. Erre úgy tudom van lehetőség a blog.hu oldalán.

- Szeretnék készíteni pár polót, amelyet majd nyereményjáték keretében fogok kisorsolni. Van elképzelésem arról, mi lesz a polón, de ha esetleg valaki úgy érzi van jó ötlete, akkor az nyugodtan elküldheti nekem :)

- Valószínűleg csinálok valami új designt az oldalnak.

- Nem tettem le az élő kijutós játékról sem, biztosan Budapesten lesz, és formálódik már a fejemben, hogyan lehetne kivitelezni úgy, hogy több ember együtt tudja majd megoldani a feladatokat, egybekötve egy fincsi kajával és sörözéssel, teázással igény szerint.

Ha mindezekből semmi nem valósúlna meg rövid időn belül, akkor kérlek Titeket emlékeztessetek :))))) Na jó, ez csak vicc volt.

Esetleg ha valakinek van ötlete, mivel lehet színesebbé, jobbá tenni a blogot, azt is szívesen várom.

És minden új játékosnak figyelmébe ajánlom a következő két bejegyzést:

Így tudsz játékot ajánlani.

Így tudsz játékot végigjátszani.

25 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr35697207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hel 2008.10.05. 14:43:50

Az élő játékot sajnálom hogy Budapesten lenne, mert én messze lakom, nem tudok benne részt venni, mindenesetre nagyon eredeti ötlet, biztosan szuperizgalmas lesz ^^ A pólókról annyit, hogy ha már úgyis új dizájnt csinálsz az oldalnak, esetleg lehetne valami tipikus logója is, valami csak rá jellemző. Mint a Kétfarkó Kutyapártnak, meg stb... (ha érdekel keress rá a googleban xD). Lényeg a lényeg, hogy ez ablog nagyon fejlett lett mióta elindítottad, és egy tartalmasabb dizájnnal már megérdemelne valami kis figurát, afféle kabalát is :) Ha van ötleted, csak jelezd ^^ Nem is tudom amúgy mi illene ehhez az oldalhoz... nem gondolnék állatkára, vagy ha mágis, akkor valam itipikusan menekülős, Iszkép-állatkára. De egy aranyos, nonfiguratív kis "nyüszmók"-ot is el tudok képzelni ^^ Nagyon feldobtál ezzel a posttal, várom ám a fejleményeket :) Na most megyek játszani :D (EGyébként még nem írtam, de örülök hogy megint köztünk vagy.) Minden jót a továbbiakban: Hel

Hel 2008.10.05. 14:44:40

Jahh, pont a lényeget nem írtam bele, hogy akkor a dizájnra felhelyezett blog-logó (akisállatos-vagy-nemkisállatos-akármi) lehetne a pólókon. ^^

Fehérnyúl · http://feher-nyul.blogspot.com/ 2008.10.05. 15:06:03

Már nagyon várom az élő kijutós játékot. Ha kell valamiben segíteni, mondjuk szervezés, akkor szólj, szívesen részt veszek benne. Szerintem meg ha vidékről jönnek a játékosok, akkor valahogy az elszállásolásukat is meg lehet valahogy oldani.

salug 2008.10.05. 16:16:19

Szerintem poló nélkül is szívesen játszunk, de ha már poló, akkor azon a blogod címe legyen jó színösszeállítással /ne sárga és ne kék/ és csinos kivitelben. :)
Én Bp-közeli vagyok és kiváncsian várom az ötleteidet, bár nem vagyok benne biztos, hogy erős játékos lennék. ;)

apa03 2008.10.05. 16:38:35

Sziasztok!

Az élő escape komoly lenne,lebonyolítani is.jelentkezőktöl függően több napos,egyszerre csak egy fő vagy csoportosan,időre,stb.
A fejlesztés az mindig jó,az jutalmak se rosszak,kérdés hogy lehet kivitelezni,hogy ki hanyadik!Én sok sikert kívánok hozzá,és kitartást,remélem még sokáig lehet "innen" kijutni.:D

salug 2008.10.05. 17:21:55

A kismamákra és a nagymamákra is gondolni kell. :)

zsikee 2008.10.05. 17:43:57

Nem kedvelem a zsúfolt nagyvárosokat, de ez az élő játék annyira jó ötlet, hogy most kifejezetten sajnálom, hogy messze lakom Budapesttől.
Sok sikert játékostársaimnak, akiknek lesz alkalmuk ezen résztvenni, és sok sikert a megvalósításhoz, hogy hagyomány lehessen belőle, még jobban összekovácsolódhasson a mi kis játékos csapatunk. :)

AnZo 2008.10.05. 19:01:19

Sziasztok!
Én is kiváncsi vagyok milyen lehet ez az élő kijutós :) (én Pesten lakok, de a többieknek is meg lehetne valahogy oldani, csak azért maradjanak ki valamiből mert nem itt élnek?) :)
Ja, és nekem tetszik ez a logós dolog :)

Zsuzsa66 2008.10.05. 19:38:33

Jó az ötlet, én 1 Bp. környéki települesen lakom, azért kiváncsi lennék salug milyen nagymamákra gondolt?

Zsuzsa66 2008.10.05. 19:41:23

Még valami: szerintem, ha ez megvalósulna, nem ártana valami kereskedelmi csatornát is meghívni, mert tudomásom szerint: ilyen még nem volt itt Magyarországon. Király lenne!

Zsuzsa66 2008.10.05. 19:57:58

A játékkal kapcsolatban lenne még egy javaslatom, hogy segítséget lehessen nyújtani -rávezető megoldással- SMS-ben, egyik kedvenc játékosunknak

Zsuzsa66 2008.10.05. 20:26:58

Szerényen jegyezném meg! A poló, lehetne király kobra!?!?

r6dN 2008.10.05. 21:21:05

Ó basszus de kár hogy messzelakok BPtől:S
Ez az élő kijutós nagyon jo lenne kár :(
De aki ott tud lenni annak hajrá!
Télleg jo lenne vmi csatorna! :)
A póló is fasza 5let majd gondolkozok vmi jón:)
Az új design vmi laza színesebb vmi :)

Beus27 2008.10.05. 21:46:05

nagyon jó ötlet az élő kijutós, végre személyesen is találkozhatnánk, még nagyobb lenne az összetartás :)))
és messze lakók, csak ki tudunk találni valamit, hogy ne maradjatok ki :)))
a pólóra tényleg jó lenne egy logót kitalálni, szóval figyelem, pályázat :)))
agyaljunk, osszuk meg egymással az ötletet, és szavazzunk :)))

Beus27 2008.10.05. 21:46:56

alkossunk egy karacsi_macit például :D

-Zoleee- 2008.10.05. 22:09:44

Hú, ez az élő kijutós nagyon jó ötlet. Nem lakok Pesthez közel, de ha hétvégén lesz (hétköznap suli :(), akkor szívesen elmennék. :D Bár mondjuk 14 vagyok csak, de remélem a kor nem akadály :D

salug 2008.10.05. 23:07:07

Zsuzsa66: hát olyanra, mint pl. én. :)

Zsuzsa66 2008.10.06. 09:50:37

Azért, -ha mi vidékiek nem is lehetünk ott- jó lenne, ha felvennétek videóra, és felraknátok az oldalra, hogy részesei lehessünk mi is -mégha utólag is- a játéknak.
Amúgy salug, én is a kamaszkor és a nyugdíjkorhatár között leledzem.

juti 2008.10.06. 10:04:49

Nagyon-nagyon jó ötlet az "élős" kijutós! Tényleg ha megvalósul, akkor érdemes lenne egy kis médiafelhajtás. A pólóra meg vmi végtelenséget kifejező szimbólum lehetne no és persze vmi figura. Én is kamasz és nyugdíjkorhatár között vaok, de ha nem is vennék részt benne, izgatottan nézném. Sok sikert a megvalósításhoz!!!

yussi 2008.10.06. 14:36:06

Sziasztok! az élő kijutós nekem is felkeltette az érdeklődésem. bár szerintem az elején még nem kéne neki akkora feneket keríteni, hogy a médiát bevonjuk. ha sikeres lesz, és hagyománnyá válik, talán. addig pedig inkább csak azok játszanak, akik ismerik ezt az oldalt, és a kijutós játékokat. szerintem.

vya 2008.10.07. 13:40:43

Sziasztok! Nagyon jó ötlet ez az élő kijutós. Sajnos én sem Bp. környéki vagyok, de egy felvételt megnéznék róla! :o)

Hel 2008.10.07. 22:10:33

Ahogy magamat ismerem, egyébként elvesznék Budapesten... Hihh, elveszpdök, és az lenne a cél hogy megtaláljatok. De hagynék nyomokat :D

salug 2008.10.08. 02:16:46

A rendőr, vagy a közter.felügyelő előbb megtalál, aztán mehetünk érted az óvadékkal. :P

Hel 2008.10.08. 13:01:50

Majd ráveszem, hogy rejtse el a cellakulcsot :D:P
süti beállítások módosítása