HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

FUN FUN FUN

2008.11.13. 10:12 :: nem várt fordulat

Ezzel a humor bon-bonnal kezdjük ezt a kicsit szürke, de csodálatos napot:


Európa, Budapest, Franciaország ??? Komoly kérdések, habár egy ötödikes tudja a választ.
Vajon hazaviszi -e a képen látható hölgy az egymillió a 10 000$-t?

http://www.indavideo.hu/video/Egy_igazi_szoke_NO

9 komment

Címkék: fun

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr59766621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2008.11.13. 10:34:46

Ez a hülye picsa már akkor elborította az agyamat, mikor jó fél évvel ezelőtt hallottam, hogy milyen buta.
Amúgy ez olyan jól bemutatja az amerikai oktatás hiányosságait, másról sem tanulnak, mint Amerikáról, annyira öncentrikusak, hogy más nem is létezik. De ezt amúgy is tudjuk :) Mit várunk 1 olyan országtól, aki a többi országot idiótán nevezi el (lsd Törökország):D

Magnolia 2008.11.13. 13:15:24

Ezt már én is láttam. Elég szánalmas... :(
De azért nem mindenki ennyire buta, hiszen a gyerekek tudták volna.

r6dN 2008.11.13. 22:20:42

Hát már nem azért, de szerintem annyira nem gáz, hanem inkább elszomorító, túl azon hogy ostoba a nő. De szerintem inkább ott a gond, hogy Magyarország ennyit ér, és ennyire eltörpülünk más országok előtt.

yussi 2008.11.14. 09:13:41

szerintem pedig itt nem csak arról van szó, hogy eltörpülünk vagy sem. Egész Európára hitte azt, hogy egy ország! És Franciaországról sem tudta, hogy ország, vagy hogy mi fán is terem. Szerintem ez csaj azt hitte, hogy Európa egy ország, és ezen belül vannak államok, mint náluk... gondolom az számukra hihetetlen, ha valami nem úgy működik, mint Amerikában.

r6dN 2008.11.14. 21:40:57

Én azt nem mondtam hogy a többi nem gáz amit mondott. Csak a sok ostobaságon belül én csak a magyarországi kérdésre reagáltam. A többire nem akartam mert az 1értelmű..A nő ostoba:)

Zsuzsa66 2008.11.14. 22:33:37

Most akkor elmondom nektek, hogy a lányom augusztusban volt 1 éve, hogy Angliában dolgozik 1 családnál, ők is lexarják, hogy mi van a világban. Fotó, életkora és a gyerekek szimpátiája alapján választották. A család kb. 2 havonta más-más országban utazik. A tokaji aszút, amit a lányom vitt, meg sem kostólták, mert édes, a Szamos marcipán: az meg mi, téliszalámi: ők ilyet nem esznek, küldtem a lányomnak túró rudit: ezt, hogy tudod megenni, hányingerem van!

Zsuzsa66 2008.11.14. 22:39:27

Ja, és ez a család okosabb, mint 1 ötödkes

r6dN 2008.11.15. 10:09:59

Hát azért az akkor is gáz..Most attól h angolok , vagy amerikaiak, akárkik csak járnak suliba..-_-

Zsuzsa66 2008.11.15. 13:32:37

Igen, járnak suliba, csak ők teljesen más rendszerben tanulnak, mint mi. Egy sor olyan dolgot nem kell megtanulniuk, amit nálunk meg kell.
süti beállítások módosítása