HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

OFFTOPIC POSZT

2008.11.19. 16:34 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

Most kell átadnom egy projektet, úgyhogy a sok munka miatt egy kis időre van szükségem. Ezért most kicsit nem lesz új játék. A következőt találtam ki. Ez lesz egy offtopic poszt, ide mindenki azt ír amit akar, (kivéve káromkodás), tehát ha magatokat akarjátok szórakoztatni, vagy egyszerűen csak úgy dumálni, stb... akkor azt ebben a topicban tehetetitek meg most is és a jövőben is.

Az oldal tetején van egy link, ami erre a posztra mutat. Többször felhívtam mindenki figyelmét kommentek között, a játék ajánlás posztban is, és egyéb helyeken, hogy kommentek között NE ajánljatok játékot, mert ha arról kezdtek el beszélni, akkor az esetleges új játékosok nem fogják érteni, hogy milyen csavarhúzó, amikor az adott játékban nincs is csavarhúzó.

Emellett mivel Ti már öreg törzsjátékosok vagytok, ezért arra is szeretnélek megkérni titeket, hogy ha ilyet tapasztaltok, akkor szóljatok a kommentelőre, hogy az Offtipik posztban a helye.

Köszönöm.

1035 komment

Címkék: közlemény escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr29778002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.12.06. 21:57:01

Hoztam megint valamit:

A házasság olyan bűn, hogy még az egyház is megtagadja a feloldozást.

A munka nem farok, - állhat napokig

Amióta kikapcsolom lefekvés előtt a mobilom, azóta utolérhetetlen vagyok az ágyban

Ne vedd komolyan az életet. Úgysem éled túl.

A pénz beszél! Azt mondja:viszlát!

Isten jól sikerült alkotása vagyok. Elvégre rögtön bőrkötésben adott ki.

Légy önmagad! Mindenki más már foglalt.

A nő, a természetnek bájos tévedése.

Ha egy férfi ok nélkül ajándékot visz a feleségének, annak oka van.

A halál nem lehet olyan rossz dolog. Még senki nem jött vissza panaszkodni

Lehet, hogy a tüzet a férfiak találták fel, de arra a nők jöttek rá, hogyan kell játszani vele

- Neked, mint kívülállónak, mi a véleményed az intelligenciáról?

A szennyeződéseket két csoportra osztjuk: a sötétek, amik világos tárgyakhoz tapadnak, és a világosak, amik sötét tárgyakhoz.

Egy lány sok dolgot akar egy fiútól, egy fiú egy dolgot akar sok lánytól.

A gödrök első törvénye: ha benne vagy, hagyd abba az ásást.

Még nem vagy elég részeg, ha kapaszkodás nélkül tudsz a földön feküdni.

Az idegeskedés annyit tesz, hogy mások butasága miatt önmagunkat büntetjük.

Ha már nyakik sz...rb@n vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik.

A házasság olyan, mintha aláírnánk egy 356 oldalas szerződést anélkül, hogy, hogy tudnánk, mi áll benne.

Én nem vizet prédikálok, hanem inkább bort iszom!

Bárcsak Isten küldene valamilyen egyértelmű jelet! Például egy nagyobb összeget a nevemre egy svájci bankba!

A kisbaba olyan,mint a nescaffe. Könnyű megcsinálni,és egész éjjel ébrentart!

Az alvástól megéhezem. Az evéstől elálmosodom. Az élet szép.

Amiből lekvárt lehet főzni, abból pálinkát is.

Ha a cápa a tenyeredből eszik, a lábadból is fog.

Addig amíg a főnököm úgy tesz, mintha jól megfizetne, addig én is úgy teszek mintha jól dolgoznék.

Én végeztem a feladat oroszlánrészét: Üvöltöttem!

Aki azt mondja, hogy a pénz nem boldogít, az nem talált még húszezrest!

Adni sokkal jobb, mint kapni. (Kovács (kokó) István)

Az állam megtartja, amit ígér. Ha pénzt ígér, azt is megtartja.

Csak egyszer vagyunk fiatalok, utána más mentséget kell keresnünk.

Ha nem sikerül elsőre, akkor az ejtőernyős ugrás nem neked való.

A mennyiség,és a minőség nem számít,csak sok legyen,és jó!

Az idegbaj örökletes. Én is a gyerekeimtől kaptam !

Ha dolgozni támad kedvem, leülök csendben egy sarokba, és megvárom amíg elmúlik...

Aki azt hiszi, hogy az élet egy vicc gondoljon a csattanóra !

Akik azt hiszik, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!

Régen a lányok úgy főztek, mint az anyjuk. Ma úgy isznak, mint az apjuk.

A problémáidat meséld el az ellenségednek, így legalább egy ember lesz aki örülni fog...

Imádni ugyanaz, mint szeretni, de mégsem ugyanaz imádkozni, mint szeretkezni!

Azt mondják, a férfiak állandóan a szexre gondolnak. Ez nem igaz, sokszor jut eszükbe a sör is.

Kétféle ember létezik: az egyik mindig megmondja, mit gondol, a másiknak vannak barátai.

Az egyetlen baj a semmittevéssel, hogy sohasem tudod, mikor végeztél.

Azt hiszem felkötöm magam. Persze, csak ha minden kötél szakad!

nem várt fordulat 2009.12.08. 09:43:06

@stupsi: ez zseniális. 76-os vagyok, és borzasztóan hiányzik. én ezt úgy szoktam megfogalmazni:

régen, ha volt egy sörünk, akkor megkérdeztük a másikat, Te, megisszuk ketten?

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.12.08. 12:12:06

@karacsi_maci: én kissé korábbi, de sztem is minden szó a helyén van.:) Föleg, ha arra gondolok, hogy engem a fiuk azért hagytak csak focizni, mert 100%-os találataim voltak.... a bokákat illetöen.;DDDDDD

fannieva 2009.12.15. 17:12:15

Mindenki nevében megköszönöm a sok játékot 1013:-)

1031 2009.12.15. 17:34:33

@fannieva: Nagyon szívesen! :)))

blupi 2009.12.18. 08:12:12

Sziasztok! Nemsokára kész van a Neutral új karácsonyi kijutósa!:):) Minden nap megnézem hogy állnak, már nagyon várom. Ugye itt is kint lesz?:)

1031 2009.12.18. 09:28:02

@blupi: Természetesen! Ha kimaradna, amit kizártnak tartok, csak írj valamelyikünknek!

katabogar (törölt) 2009.12.19. 17:04:20

MINDEN KEDVES JÁTÉKOSTÁRSAMNAK,BOLDOG,BÉKÉS KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK!

r6dN 2009.12.19. 18:12:46

@stupsi: A Kokós az eszméletlen jó :DDDDDDDD

r6dN 2009.12.24. 12:11:34

Kispál és a Borz - Karácsony

Minden úgy lesz, mint ahogy volt
Szépet árul mindegyik bolt
A hentesek mind disznót vágnak
A vadászok is lőnek párat
A szeretők egymásnak esnek
A szelídek meg félremennek
Húznak magukon párat
Majdnem mindenkit megcsinálnak

Könyörgöm a szelídeknek
Ne legyen még mindegyik meg
Maradjon meg némi remény
Boldog, aki lelki szegény
Állítólag a bűn nem marad
Meg a jóban, nagy alma falat-
Ként fordul ki a mohó szájból
A kéz meg visszateszi párszor

Ahogy a nők, hogyha mennek
A nőgyógyászhoz, én úgy térdelek
Le imához, össze a kéz,
Mozdul a száj, de olyan nehéz
Mert a kulcs, ami a mennyet nyitja
A pokolba is jó, fordítva
A kulcs, ami a pokolba jó
Az igazából a mennyből való...

Boldog karácsonyt mindenkinek, és persze a fületek érjen a bokátokig! :D

gabianyu 2009.12.24. 14:51:50

Boldog Karácsonyt mindenkinek!!!!!!!!!!!!!

fannieva 2009.12.24. 20:59:08

Én is küldtem egy videót karácsonyra!De szomorú vagyok,hogy nincs kint-(((

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.12.24. 23:50:09

@fannieva: pedig minden kikerült, amit kaptam:( Küldd el újra: hapikatsa@citromail.hu.
Ne haragudj, de tényleg nem kaptam ezeken kívül mást:(

mylady76 2009.12.27. 16:15:43

Én -is- mindig gondban vagyok az öltözéssel, de esküszöm ezt megtanulom: videa.hu/videok/kreativ/hihetetlen....-erdekes-magic-iBb0WcHm6Camu7Q4

walle 2009.12.29. 12:18:39

@mylady76: Ez igen! Én is időhiányban szenvedek... De ez!?! Ha sikerül megtanulnod, áruld már el nekem is a titkot! :)

Hello Mindenki!
Aki nekem 2009-re "Kívánom a legjobbakat jövőre" mondatot mondta, jelzem, hogy semmi sem teljesült belőle! Épp ezért kérek mindenkit arra, hogy 2010-re ne ilyeneket, hanem PÉNZT, ALKOHOLT, vagy ÜZEMANYAGUTALVÁNYT küldjön.
Köszönöm.

KÖSZÖNETNYILVÁNÍTÁS
Ezúton szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik ebben az évben is megörvendeztettek a számtalan körlevéllel és a 'küldd tovább' típusú e-mailekkel.
Sokat változtattatok az életemen!
* Azóta nem iszom Colát, amióta megtudtam, hogy az wc-tisztításra is alkalmas.
* Azóta nem járok többé moziba, nehogy véletlenül beleüljek egy AIDS-szel fertőzött ölébe.
* Azóta nem használok izzadásgátlót, mert rákot okoz.
* Azóta nem parkolok többé zárt parkolóban, nehogy elraboljanak.
* Azóta a gyerekeimet egyetlen másodpercre sem tévesztem szem elől, nehogy pedofilok áldozataivá váljanak.
* Az összes megtakarított pénzem Amy Bruce-nak ajándékoztam, annak a szegény gyermeknek, aki már legalább a 70. szervének átültetésére vár, és aki nem öregszik, hiszen 1995 óta egyfolytában 7 éves!
* Lelkesen feliratkoztam amellé a 30 milló ember mellé, akik a mozambiki törpemókus megmentésén fáradoznak, de sajnos még nem kaptam meg a beígért Nokia csodatelefonomat, ahogy a Disneylandbe szóló ingyen belépőket sem!
* Hála nektek, már én is tudom hogy kell megfelelő partnert találni.
* Hála nektek, hogy immáron 700-adszor is megtudhattam, hogy a www.freemail.hu azonnali hatállyal törli az összes mailemet, és az iwiw is megszünteti a tagságomat, de ez azóta sem történt meg.
* Várakozásaim ellenére nem osztotta meg velem Bill Gates a vagyonát!
* Sosem történt velem csodálatos dolog 8 másodpercen belül, amikor azonnal 15-200 példányban továbbküldtem Buddha, Mohamed vagy a Dalai Láma életbölcsességekkel átitatott gondolatait!
* Viszont megúsztam mind az 5000 szerencsétlenséget, ami kellett volna hogy érjen, és még mindig élek, holott minimum 100-szor kellett volna már meghalnom!

BOLDOG ÚJ ÉVET MINDENKINEK!
JÖVŐRE VELETEK UGYANITT! :)

katabogar (törölt) 2009.12.29. 21:15:15

SZIASZTOK !MINDEN KEDVES JÁTÉKOSTÁRSAMNAK,EREDMÉNYEKBEN GAZDAG,BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK!

nem várt fordulat 2009.12.30. 14:51:04

@walle: ez jó. el is küldtem mindenkinek körlevélben :)

Mme Figaro 2009.12.30. 18:55:41

Boldog vagyok, hogy végre vége van a karácsonynak. Nagyon utálom ezt az ünnepet. Már alig várom, hogy elmúljon ez a szilveszteri idegesítő, kutyavadító rakétadurrogtatás.

Hansy 2009.12.30. 21:40:40

mivel nekem két gyerekem van akik egész évben a decembert várják,ezért én nagyon szeretem a karácsonyt.a várakozást és az örömöt amit látni rajtuk azt semmi más nem pótolja."ALIG VÁRJUK,HOGY FELNÖJENEK ÉS AZT KIVÁNJUK BÁR SOSEM TÖRTÉNNE MEG" BÉKÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KIVÁNOK MINDEN JÁTÉKOS TÁRSAMNAK!

fannieva 2009.12.30. 21:43:10

Nekem is 2 csemetém van:-))Mi is szeretjük a karácsonyt!!BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK Én is mindenkinek:-))

Mákos tészta 2009.12.31. 03:03:41

B.U.É.K. Mindenkinek!!!:D

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.12.31. 10:09:04

Én is kívánok minden kedves játékostársamnak nagyon boldog és sikeres új évet, és sok-sok jó játékot! :D

háromnevű 2009.12.31. 21:06:33

BÚÉK 2010! Találkozunk jövőre is veletek, ugyanitt!

walle 2010.01.02. 12:41:20

@karacsi_maci: Jól tetted! Örülök, hogy tetszett :D
B.ú.é.k.!

csöpianyu 2010.01.02. 13:00:29

Igaz, kicsit megkésve, de Mindenkinek nagyon boldog 2010-et kívánok!Köszönöm azt a sok jó napot, amit Töletek kaptam, a sok segítséget-Zsuzsa külön kösz!-és azt az érzést, hogy ha egy kicsit is, de én is közétek tartozhattam!Kívánok sok új játékot,csak a barátaink maradjanak a régiek

Zsuzsa66 2010.01.07. 21:44:42

Én is mindenkinek szerencsés boldog új esztendőt kívánok - még benne van a 8 nap-ban - szeretek erre az oldalra járni. Szeretem olvasni a hozzászólásokat, mindig örülök mindenkinek. Amikor olvasom a hozzászólásokat - akkor ilyenek jutnak az eszembe - " de aranyosak " + " de édes ", pedig én nem vagyok ilyen csöpögös, és mégis nagyon jó, hogy olvashatlak benneteket. Remélem 2010-ben is sokan együtt leszünk. :D
Puszi nektek

:D:D:D

walle 2010.01.09. 12:10:21

Shakuráék lazsálnak??? Túl hosszú a téli szünet... :(

Zsuzsa66 2010.01.12. 20:42:46

bencekovics: Adolf Hitler, ez a jelszó a játékhoz, amit keresel. :)

Hansy 2010.01.14. 13:13:26

@1031: majd februárban kell,de most nálunk jól összekevertek mindent a vírus miatt,tolódik a félév meg majd gondolom fele nyarat iskolában töltik,hogy bepótolják a hiányzó napokat

1031 2010.01.14. 13:18:15

@Hansy: Hát az már annyira nem jó.

walle 2010.01.29. 12:51:51

Shakuráék, ébresztőőőőőő! Talán ha írok, mint múltkor, akkor az bejön :) Maci, mit gondolsz?

walle 2010.01.29. 14:20:15

@Magnólia hobbiregeszet.atw.hu: Ugye? Mi ez a lustulás? :)

Krisztike@ 2010.01.29. 14:36:58

Sziasztok! Mizujs? Remélem ma még lesz új játék, én próbáltam beküldeni, remélem megkapta a "szerkesztő" :)

walle 2010.01.29. 15:17:12

Ja, és a régi, nehezebb fajta számkeresgetős is régen volt...

walle 2010.01.29. 16:23:20

Ja, volt 27-én, csak én vagyok elmaradva...

Zsuzsa66 2010.01.29. 18:34:29

@walle: az ébresztőd meghallgatásra talált, van már Sakura. :D Lehet, hogy olvasták. :D

walle 2010.02.01. 11:58:50

@Zsuzsa66: :) Ezek szerint tényleg 6ásos! Máshol is alkalmaznom kéne... Ld. pl. Mikulás, Jézuska... ;D

katamano 2010.02.03. 17:44:04

lassan betölthető játékok,komment lassú,mi történt?Talán a rendszerben van a hiba?Hapikatsa,merre jársz mostanában?Karacsimaci?

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2010.02.03. 18:00:22

@katamano: nekem jól betöltődnek a játékok (igaz szervertúlterheltség miatt sokszor kell frissíteni, mire bejön némelyik), és a kommentek azonnal töltődnek ha frissítek.
Amúgy nem járok semerre, tegnap is raktam ki játékot, ma is. Minden nap jövök, csak van, hogy Kati hamarabb kirakja a játékokat.

fannieva 2010.02.06. 14:25:53

Szia Kati küldtem egy játékot!!Megkaptad??írj

walle 2010.02.09. 21:07:06

Sziasztok! Csak nekem hiányoznak Beus játékai, a tárgykeresős-kalandjátékos feladványok? Ti hogy vagytok ezzel? - "Fohász-kommment" Hátha... ;)

fannieva 2010.02.14. 08:26:35

BOLDOG VALENTIN NAPOT MINDENKINEK!!!:-))

r6dN 2010.02.14. 08:38:54

neked is fannieva
holnap szülinaaap (L)

fannieva 2010.02.14. 10:04:46

@r6dN: Neked??BOLDOG SZÜLINAPOT:-))FÜLED ÉRJEN A BOKÁDIG!!

Zsuzsa66 2010.02.14. 10:41:19

@walle: nem csak neked hiányoznak, de amit már online lehetett játszani, szerintem az már mind volt itt. Én most iwin.com-on játszom ezekkel a játékokkal. Igaz, hogy letölti a játékot és Games Manager programját - napokig lehet játszani 1-1 játékkal -, de a végén ki tudod törölni. www.iwin.com, Free Games, Play. Letölti a manager programot és a kért játékot,utána lehet játszani. Éredemes a játék betöltése után a fullscreen-t beállítani kis üzemmódba, mert a szoponzorral kezdi a játékot, utána az első pálya betöltése utána már vissza lehet állítani a nagy képernyős játékra. Én tegnap fejeztem be a "Pirateville" játékot és tetszett nagyon. :D

Mme Figaro 2010.02.14. 13:19:33

Zoo Break Out

The Stone of Destiny

The Secret of Margrave Manor

hidden expedition titanic (lehet volt)

Ezeket érdemes beírni a google-ba lehet még elérhetőek. Mindegyik tárgykeresős játék neve.

fannieva 2010.02.14. 13:24:50

A ZOO BREAK nagyon nagyon tetszett:-))régen játszottam vele

walle 2010.02.14. 16:55:24

Köszi mindenkinek, ki fogom próbálni! Szerintem ezek a játékok (is) tök jók. Azokat szeretem igazán, ahol nincs ugyan időhöz kötve, de érdemes elővenni a szótárt, hogy tudjam, mit is kell keresni, és nem csak úgy vaktában kattogok a tárgyakra, hátha eltűnik a listából... Meg aminek van története, esetleg újabb és újabb helyszínre vezet... Még egyszer köszi Nektek! :)

mylady76 2010.02.14. 17:59:53

A We are the word kezdető slágert újra feldolgozták mai énekesekkel, kicsit tuningolva. Ha valakit érdekel hallgassa meg, nekem hiányoznak a megszokott hangok, persze az előző feldolgozás 25 éve készült és kicsit elcsépelt:
www.youtube.com/watch?v=BM3dhWFT_Ks

Zsuzsa66 2010.02.15. 22:19:46

www.yotube.com/user/DobradyAkos: Szerelemre hangolva. Ezt tegnap kellett volna küldenem, Valentin napja alkalmából. :D

fannieva 2010.02.16. 09:36:07

@Zsuzsa66: semmi baj köszönjük szépen:-)

walle 2010.02.23. 11:13:55

@fannieva: @Zsuzsa66: Köszi a tárgykeresős játékokat (is)!
@Mme Figaro: Tegnap kipróbáltam a The Secret of Margrave Manor játékot, azt hiszem a 2. résszel kezdtem, marha jó! Órákig játszottam vele, de nem tudtam befejezni, a vége felé pedig már elég gyorsan megtaláltam a tárgyakat, de annyi forduló van, hogy nem lehet egyszerre leküzdeni mindet. Remélem lehet folytatni, mert kíváncsi vagyok a végére. Van sztori is - kár, hogy nem értek belőle semmit, most igazán sajnálom, hogy nem tudok angolul. Szóval nekem ez nagyon bejön! Köszi a tippet! :)

fannieva 2010.03.02. 16:02:18

sajnos már tegnap óta nem tudok játszani frissítjük a gépet:-(((de már alig várom,hogy minden simán menjen:-))majd jövök puszi mindenkinek

Asteri 2010.03.11. 12:45:04

Sziasztok!
Hogyan tudok magamnak Gotmail-es jelszót csinálni?Szeretnék játszani a Time capsule-val.
Segítsen valaki,köszi!

Mme Figaro 2010.03.12. 00:19:49

@Asteri: Minden újabb gotmailos poszt fejlécében szerepel az azonosító és a jelszó. Nem kell a regisztrációval vacakolni.

Mme Figaro 2010.03.12. 00:21:41

Keresek egy játékot, szerepelt e itt?

SSSG - Super Sneaky Spy Guy: Echoes of the Past

play.escapegames24.com/2009/12/sssg-super-sneaky-spy-guy-echoes-of.html

fannieva 2010.03.12. 07:29:41

@Mme Figaro: szia Én úgy emlékszek szerepelt már ezen az oldalon!!

Mme Figaro 2010.03.12. 14:12:09

@fannieva: És milyen név alatt szerepelt, ha már volt, mert hiába írom be a keresőbe. Elakadtam a játékban, s meg akarom nézni, hogy van-e értelmes komment hozzá.

walle 2010.03.14. 13:08:09

@Zsuzsa66: Köszi a "Magic Encyclopedia First Story" tippet! Tényleg nagyon jó játék! Ezeket nagyon szeretem! :)

fannieva 2010.03.14. 14:55:20

@Mme Figaro: nem jól gondoltam:-(bocsi
Na de hol vannak a mai játékok???

Zsuzsa66 2010.03.14. 15:10:16

@walle: szívesen. :)Én már játszottam 1 pár játékkal. Ajánlok még, hátha kipróbálod ezeket is. :) 1./ Pirateville. 2./ Lost Realms: Legacy of the Sun Princess. 3./ Adventures of Robinson Crusoe, itt megszenvedtem a felakasztott csontváznál, mogyorót kellett keresni. Fél napomba került mire megtaláltam a feje, mögött -addig kell mozgatni, míg jól kileng - a mogyorót. :D 4./ Book of Legends. 5./ Laura Jones and the Gates of Good and Evil. Egy kis segítség: az utolsó résznél az arcokat csak a végén kell összeszedni. Itt meg ezekkel szöszöltem el. :D 7./ Mystery Legends: Sleppy Hollow. Nekem ezek voltak a kedvenceim. :D

walle 2010.03.14. 17:03:27

@Zsuzsa66: Köszi! Mindegyiket meg fogom nézni, mostanában ezekre vagyok rákattanva. :D Köszi a segítségeket is, mielőtt elkezdem őket, megnézem, mire hívtad fel a figyelmemet. Kezdődjön a játék! :)

walle 2010.03.14. 18:41:44

Nos. Az elsőt már ismertem, úgyhogy a másodikkal kezdtem inkább. Nagyon klasz volt, kár, hogy pont a végén, a cél előtt járt le az egy óra, de gondolom ez így van kitalálva :) Tetszett, hogy a segítségekért is meg kellett küzdeni! Remek volt! Jól szórakoztam! Köszi Zsuzsa! Minden napra hagyok egyet, nem akarok telhetetlen lenni. Mára ennyi! Holnap folyt. köv.

Zsuzsa66 2010.03.14. 19:11:14

@walle: www.iwin.com, Games Manager programot töltsd le, utána kattints a jobb oldalon a Free Games-re. Utána kattints a kiválasztott játékra 2 x-er. Ezután a Play Free, No Limits! - narncssárga - gombra,

Zsuzsa66 2010.03.14. 19:17:00

@walle: Ezek nem 1 órás játékok. :) Free Games játékoknál nincs időkorlát. Tehát, addig játszod, amíg megoldod. :D

walle 2010.03.14. 20:01:22

Ó, köszi! Én úgy olvastam pl. ennél a játéknál, hogy az ingyenes játék egy óra... Persze nem vagyok egy számítógépguru és angolul sem tudok - ezekből a játékokból viszont már jó néhány szót megértek! :) -, de köszi a segítséget, megpróbálom úgy, ahogy írtad. Jó lesz végigjátszani őket! :)

blupi 2010.03.16. 14:01:50

Sziasztok! Obamás játékból egy kimaradt!:) Tudom hogy van olyan hogy játék ajánlás, de azt nem tudom értelmezni, túl fáradt vagyok...
Ja, a címe: Obama and the Ghost of Michael :)

Mme Figaro 2010.03.16. 14:31:32

@Zsuzsa66: Ezek milyen tipusú játékok?

Mme Figaro 2010.03.16. 14:34:42

@blupi: Én is itt ajánlottam több játékot, de mint posztok nem jelentek meg. Aztán próbáltam levélben az egyik szerkesztőnek ajánlani pár játékot, de a rendszer nem vitte át a levelemet.

Zsuzsa66 2010.03.16. 14:36:12

@Mme Figaro: Hidden Object játékok. Egy kicsit kaland, és keresgetős. Nagyon szuper játékok. Nekem legalább is tetszett mindegyik. :)

fannieva 2010.03.16. 15:55:48

Megjött az új DooDoo játék gatyákat és bugyikat felkötni hozzá:-)))

Mme Figaro 2010.03.16. 16:23:46

@Zsuzsa66: Online játszható játékok vagy le kell tölteni őket?
Game Manager mire való? Miben segít ez? Mekkora a nagysága, egy pendrive-on elfér?
Láttam az ünnepi bélyegképedet. Tetszett. Végre valaki helyesen használja a kokárdát.

Zsuzsa66 2010.03.16. 16:51:55

@Mme Figaro: Letölti a játékot, de ez legálisan játszható. :) Amikor az első játékot letöltöttem, akkor betöltötte a Manager programját, ugyanis ennek a fejlécén mutatja a töltési időt. Amikor befejezi a letöltést, akkor megkérdezi, hogy most akarod-e elindítani a játékot, igen vagy nem. Amikor elkezdek 1 letöltött játékot és abbahagyom, akkor elmenti az addig játszott részt és másnap, ha újraindítom a játékot, akkor a Manager program is fut vele együtt. Szerintem csak ezzel megy, - de nem biztos - mondjuk én még nem töröltem ki. Szerintem biztos, hogy elfér 1 pendrive-on, de ehhez nagyon nem értek. :)Különben tényleg sokan használják helytelenül a kokárdát. :)

Mme Figaro 2010.03.16. 23:52:08

@Zsuzsa66: Már töltöttem le teljes játékokat, de ilyen programot mem használtam akkor. A teljes játékletöltés nálam úgy működik, hogy addig tudok csak vele játszani, míg ki nem kapcsolom a gépet. Az ismételt bekapcsolásnál már nem tudom elindítani a játékot. A manager használatával korlátlan ideig tudod használni a játékot?

Zsuzsa66 2010.03.17. 11:37:03

@Mme Figaro: Én idáig még nem töltöttem, le játékokat, csak most. :) Igen, a manager program használatával korlátlan ideig játszhatsz a teljes verzióval, addig ameddig akarsz. :)

walle 2010.03.17. 20:47:22

@Mme Figaro: Szia! Eddig én is csak úgy tudtam játszani, ahogy Te, hogy csak addig játszhattam vele, amíg ki nem kapcsoltam, és másodszor már nem engedte megnyitni. A manager, amit Zsuzsa ajánl, nagyon jó, tényleg végig lehet vinni vele a játékot. Eddig még csak az egyiket játszottam, de azt egy szuszra. 2 óráig tartott, de szuper! :) Ahogy fentebb olvastam, el is menti, ahol abbahagyod, ez meg maga tökély ilyen hosszú feladványoknál!
@Zsuzsa66: Még nem sikerült újabbnak nekikezdenem, valószínűleg vasárnap előtt nem is lesz rá időm, de köszi mindent! Hálás vagyok! :D

Zsuzsa66 2010.03.17. 21:46:32

@walle: Szívesen. :D Én már játszottam szinte valamennyi játékkal, amit a lányok - online játékot - ajánlottak. :D @Mme Figaro: azt elfelejtettem mondani: amikor a játékot letölti és elkezded a játékot, akkor kér egy nevet, akármi lehet és ezzel biztosítva van a mentési lehetőség. :)

fannieva 2010.03.18. 18:54:46

tixtina a Woodlnadnál hol jársz??Nekem van íjam botom és kék gömböm

´Vivien´ 2010.03.24. 13:34:40

@Hansy: Szia!
Valamelyik játéknál írtad, hogy nem az erősséged a soduku, hát nekem sem. Én ezt az oldalt szoktam használni, ha mégis soduku feladvány van a játékban:
www.netangel.hu/sudoku2/
Remélem hasznát veszed...és mások is :)
Szép napot!
Itt nagyon jó idő van :))))

´Vivien´ 2010.03.24. 13:36:41

na kétszer is sikerült rosszul leírnom :S **sudoku**
elnézét :P

Hansy 2010.03.24. 21:23:25

@´Vivien´: köszönöm szépen!nagyon figyelmes vagy.Nekem a matematika nem az erősségem.Inkább mennek a nyelvek mint a természettudományok.

´Vivien´ 2010.03.24. 21:25:34

@Hansy: Szívesen, remélem hasznát veszed, én egyszer valamelyik kijutóshoz használtam :))

walle 2010.03.27. 11:54:04

@Zsuzsa66: Szia! Most játszottam végig egy huzamban a Robinson Crusoe-t. Köszi a segítséget a makkal, azt tényleg nagyon eldugták. Én a jósnőnél az üveggömbbel is sok időt elvesztegettem, mert ott szótáraznom kellett. Hiába találtam ki, mi van a képen, be kellett írni a nevét. Tetszett! Ügyes ez a Robinson, jó kis hajót épített a semmiből! ;)

Zsuzsa66 2010.03.27. 16:09:38

@walle: jó kis játék volt, nekem is tetszett. :) Én már kivégeztem iwin-en az összes játékot. Most www.mostfun.com oldalán játszom, szintén games manager programmal - bár néha az agyamra mennek a reklámok - Natalie Brooks: The Treasures of the Lost Kingdom játékával. :D

walle 2010.03.28. 17:43:31

@Zsuzsa66: Én is végigjátszom majd az összes iwin-játékot szép sorban, de ma például kipróbáltam a Doors of the Mind: Inner Mysteries-t, amit akkor láttam meg, amikor kinyitottam a legújabb shakurás játékot. Balra tőle ilyeneket ajánlanak. Lehet, hogy Te már ezt is ismered... Még nem kerestem, lehet, hogy van ennek is ingyenes teljes verziója, de gondoltam belenézek az 1 órásba. Szerintem marha jó, egy doki hipnotizál, vissza kell emlékezni, mindenféle szobákban járni, és nem csak össze kell gyűjteni tárgyakat, de valahol épp hogy vissza kell őket rakosgatni... Remélem van valahol "végigjátszós" lehetőség... :)

Zsuzsa66 2010.03.28. 18:15:47

@walle: www.google.hu. :) Írd be a játék nevét és máris kiírja a találatot. :) Ha segítség kell 1 játéknál, akkor www.gamezebo.com, náluk szinte minden játék leírása megvan. :D

walle 2010.04.01. 20:15:05

@Zsuzsa66: Látom készülődsz a húsvétra... Még ilyen piciben is felismerem Az utolsó vacsorát! :)

Zsuzsa66 2010.04.02. 17:14:32

@walle: hát igen, én is készülődöm, úgy mint más is, ezer a dolog. :D Szerintem ilyenkor minden női hölgyemény ezerrel készül. :D

fannieva 2010.04.03. 16:12:30

Kellemes húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!!Én már mindennel kész vagyok:-)))
www.youtube.com/watch?v=_S7hGECvcUc

katamano 2010.04.10. 18:01:18

Sziasztok!Szeretem ezt az oldalt,de mintha kevesebb,jó minőségi játék kerülne az étlapra.Biztos nem a Ti hibátok.

1031 2010.04.10. 20:27:42

@katamano: Szia! Mindannyian szívesen raknánk ki jó, minőségi játékokat, de hát csak olyat tudunk kitenni amilyen van. :)

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2010.04.30. 21:15:23

Hoztam egy videót, ha van kedvetek nézzétek meg. Húsvét hétfö éjszaka meghalt a cicám, róla csináltam egy kis összeállítást. Csak azért írom, hogy tudjátok elöre, nem egy vidám videó.
www.youtube.com/watch?v=s3Ucmlc2u84

Hansy 2010.04.30. 21:23:44

@stupsi: én végig néztem.nagyon sajnálom a Cili cicádat!Én is nagy macska rajongó vagyok.Legjobban az a kép tetszett róla,ahol ül a mosogatóban.Különben a többi cica is nagyon tetszik amit még lehet a képeken látni.Jó nagyok!

nem várt fordulat 2010.04.30. 21:54:30

@stupsi: szia! részvétem. én is cica fan vagyok, van nekem is egy pici cicám, a kedvesemnek meg két nagy fekete exkandúr. gyászold meg szépen, utána pedig legyél nyitott az újra.

Mákos tészta 2010.04.30. 22:15:58

@stupsi: Szia! Sajnálom ami a cicáddal történt! Én is megnéztem a videót,bár nem tett velem jót,nagy macska imádó vagyok én is,kb 2 hónappal ezelőtt veszítettem el az egyik macskámat,elütötte az autó a videó láttán ő jutott eszembe! Láttam a videón van egy másik macska is ,ami hosszúszőrű,hasonló nekem is volt,el is tűnt,azóta sem láttam!:-( De ezt nem azért írtam neked,hogy még szomorúbb legyél! Nekem még a mai napig hiányzik mindkettő,de már van másik macskám!:)Úgyhogy fel a fejjel!

Mákos tészta 2010.04.30. 22:29:15

@stupsi: Nehéz,de sírd ki magad,túl leszel rajta,gondolj arra,hogy maradt egy másik macskád,szeresd őt nagyon és vigyázz rá! Feletetni és pótolni nem tudja,de ő ott van neked és talán kicsit könnyebb lesz! Neki is hiányzik Cili nem csak neked! Úgyhogy gyászold meg és lépj tovább,másik macskád lehet,de úgyanolyan nem lesz több,mindegyik külön egyéniség! Amúgy az én nőstény macskámat is Cilinek hívják! Légy jó!

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2010.05.01. 10:19:42

@Hansy: köszi! Meggyászoltuk, megsirattuk. A másik két macs közül csak az avatarom a miénk, a másik anyámé volt (macsok utaznak velünk), szép nagy kandúr. Avatarom egy 8 éves Maine Coon kandúr, amiböl csak a dúr van már meg.;)))
Köszi @karacsi_maci: ! Megtettük és nyitottak vagyunk, olyannyira, hogy már be is szereztünk egy egy éves Maine Coon macsot második ciccnek.
Mielött bárki rosszat gondolna rólunk, Jerry (kan)dúrunk majdnem belepusztult az egyedüllétbe. Napokig nem evet, nem ivott, és a hízelgés is telljesen elmaradt. Gyorsan kellett cselekednünk. Az új macs éppen ma két hete, hogy megérkezett, és ha nem lenne olyan félös, már tudnának jattszani.:)
@Mákos tészta: Köszönöm, és Te is fogadd öszinte részvétem! Fent már olvashattad, hogy mi is történt és miért. Valóban nem tudja egyik a másikat pótolni, olyan nem lesz egyik sem!

fannieva 2010.05.06. 13:07:33

szomorúan néztem a videódat:-(Én is sajnálom,kedvenc állatom a cica jelenleg kettő van Nekünk.Egy fekete kislány és egy nagy fehér kandúr,3 hét múlva lesz egy kis vörös perzsám,ha lenne velük valami Én is nagyon nehezen tudnám feldolgozni!!!
süti beállítások módosítása