HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Köszönöm

2008.12.11. 23:49 :: nem várt fordulat

Kedves Játékosok!

Ez egy csöpögős poszt lesz, teli helyesírási hibákkal, ömlengésekkel, úgyhogy aki erre nem kiváncsi, az válasszon valami játékot.

Ez a blog most már lassan másfél éve megy, és álmaimban nem gondoltam volna, hogy naponta 8 - 9 száz ember idejön, és több mint 5000(szer) töltik le az oldalt. Büszke vagyok rá, hogy rengeteg komment érkezik a játékokhoz, együtt oldjátok meg a kijutósakat, és remélem az is megtalálja magának a szórakozását, aki ügyességi, vagy logikai játékot keres.

Nélkületek ez az egész nem működne, Ti vagytok az első gondolatom reggel a kávé közben, szeretném megköszönni nektek a lojalitásotokat, hűségeteket a bloghoz.
 

42 komment

Címkék: közlemény kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr25818218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

manómanó 2008.12.12. 00:00:08

Nahát, karcsi maci, te még ilyen későn nem alszol. Igazán nincs mit köszöngetni, én például, azért járok ide, mert szeretek.

nem várt fordulat 2008.12.12. 00:05:51

mit gondolsz, általában miért 11 után jönnek a posztok? :)) bagoly vagyok.

vikidal40 2008.12.12. 00:08:38

Mi köszönjük Neked ezt az oldalt!!!!Nagyon jó a társaság!Alig várjuk,hogy jelentkezz!Jó,hogy vagy nekünk:):):):):):)

vya 2008.12.12. 00:08:43

és amint látom az utolsó gondolatod is mi vagyunk lefekvés előtt :o)))
Manómanóval egyet értek, szerintem mi lehetünk hálásak neked amiért egy ilyen jó kis csapatot "összehoztál". Nem lenne olyan élvezetes a játék (számomra legalábbis) ha nem a többiekkel együtt oldanánk meg! Én imádom ezt az oldalt, ezt az is mutatja, hogy az időm nagy részét itt töltöm! Remélem továbbra is lendületesen fogod csinálni az oldalt, én továbbra is veled maradok :o))

vikidal40 2008.12.12. 00:10:24

A baglyokat megcsináltuk!!!Lehetne még több belőlük!!!

bluangel 2008.12.12. 00:51:04

Mi is szeretünk téged karacsi_maci! Miért ne lennénk hűek Hozzád és az oldalhoz? Nagyon szeretem ezt az oldalt, és az, hogy így összejött ez a jó kis csapat Neked is köszönhető! Én is úgy vagyok, mint vya, itt vagyok a legtöbbet! MOst megyek aludni! Jó éjt mindenkinek! Sziasztok!

Kiskecsu 2008.12.12. 07:45:58

Sziasztok.Bár én még új vagyok,hónapok óta olvasom a kommenteteket,és sok oldalon próbáltam játszani,de sajna a legtöbb helyen a csúnya beszéden kívül nincs mit olvasgatni.Nagyon örülök hogy megtaláltam EZT az oldalt,karcsi_macit és titeket,mert igy kerek a játék,ha csapatban játszák,egymást biztatva és nem kicikizve az emberek.Még ha nem is mindig írok,akkor is olvaslak titeket.Így én is hálás vagyok nektek hogy vagytok!!!!Karcsi_maci így tovább :o)

camoca 2008.12.12. 08:21:41

Kedves Mindenki! Én nem tudok sok időt itt tölteni, de amikor itt vagyok, énis nagyon élvezem a játékokat és a társaságot is. Segít kikapcsolódni, adott esetben a rossz kedvemet elüzni.
Köszönet ezért!

fannieva 2008.12.12. 08:33:37

Kedvenc oldalam,miota megtaláltam csak itt játszok,mert mindenki seggit egymásnak:-)Időm engedi,itt lazulok egy kicsit,mert rám fér 2kisgyerek mellett!Itt mindenki olyan segítőkész,mikor bénázok elakadok segítenek a többiek ezért hálás vagyok minden kedves játék társamnak! Örük,hogy megtaláltam ezt az oldalt:)))))))))))Karcsi-maci ügyes vagy,sokan szeretnek:-)

duen 2008.12.12. 09:18:33

Üdv Mindenkinek és főleg Neked karacsi_maci!
Az oldal nekem is a "kedvencek" első helyén van elmentve, így csak egy kattintás és itt is vagyok! Nagyon jó ez az oldal, a játékok és a társaság, még ha nem is gyakran szólok bele a társalgásba, de itt vagyok. Köszönjük Neked!

sugimami26 2008.12.12. 09:26:24

Csatlakozom az előttem szólókhoz,már nem is keresek más oldalakat,mert ez lett a kedvencem.További sok sikert NEKED maci,és lécci nekünk még sok játékot tegyél fel!!!!!!!

margoanyu 2008.12.12. 09:29:03

Szia,szia mindenkinek.szerintem köszönet Téged illet,nem minket.mi csak szórakozunk itt,viszont Te dolgozol.azért,hogy mi jól érezzük magunkat.hát ezért köszönjük mi ezt NEKED

bluangel 2008.12.12. 09:43:39

Sziasztok! Igazad van margoanyu! A köszönet tényleg karacsi_ macinak jár! Mi játszunk, cacsogunk, karacsi_maci pedig a munkája mellett rólunk gondoskodik!

böbö 2008.12.12. 10:26:18

én a karacsi maci fődíjat is neked köszönhetem, ha most nem lenne ez a fórum gabianyu vándordíjam sem lenne. így hát köszönök mindent,

Dzsimp 2008.12.12. 10:29:31

Sziasztok!
Mi köszönjük neked karcsi_maci hogy létezik ez az oldal. Mióta rátaláltam, csakis itt játszom. Bár én nem sokat szólok hozzá a játék közben a dolgokhoz, mert általában meg van oldva mire belekezdenék.
De nagyon sok pozitív és kellemes ember van itt a blogban amiért érdemes csak olvasgatni is a fórumot.
Sok sok pussz mindenkinek Üdv Niki

juti 2008.12.12. 10:57:18

Sziasztok aranyos, drága, szép, okos, jókedvű /és még sorolhatnám/ barátaim! Már mindent leírtatok amit gondolok. Nos természetesen külön köszönet karacsi_macinak, hogy már mint írtam összehozta ezt a brilliáns csapatot. Egyben köszönöm mindenkinek, hogy részesei vagytok kikapcsolódásomnak. Úgy érzem, hogy valóban szeretettel játszunk, nincs komoly csipkelődés, ezernyi a segítőkészség, isteni a hangulat. A mindennapok rohanása, stresszelése után ez az a boldogság-sziget, ahová visszavonulhatok. Az pedig külön öröm számomra, amikor sikerül úgy bekapcsolódnom a játékba, hogy itt vagytok. De ha nem, akkor is a kommentek alapján játszom végig kivétel nélkül minden játékot. Na jó ennyi elég, mert meg vagyok hatva, oszt nehogymá sírjak is. 1szóval örülök NEKTEK, kívánom, hogy még nagyon-nagyon sokáig játszunk 1ütt. Mindenkinek millapusza, viszlát Judit.

Beus27 2008.12.12. 11:18:07

Szia Maci!
Nekem is, mint neked, és úgy tűnik mindenkinek, reggel és este is a blog az első gondolatom! Köszönjük neked, hogy összehoztál minket, és én külön megköszönném, hogy amikor csak későn tudok nekiállni egy játéknak, amit a többiek már megoldottak, akkor is szinte első szóra jön a segítség.
Szóval örülök, hogy Vagy, Vagytok, Vagyunk!!! :)))
Pusziiiiiiiiiiiiii

eper333 2008.12.12. 11:33:10

Én is gratulálok, mert nagyon megkedveltelek karacsi_maci, de van egy aggodalmam: mi lesz a leendő családoddal? Nyugtass meg, h nem csak velünk foglalkozol!(Bár lehet h innen lesz párod.)
Nagyon szeretem ezt az oldalt, szerintem ez a legjobb magyar oldal ebben a kategóriában. Drukkolok h meg tudd csinálni a saját honlapodat, már nagyon kiváncsi vagyok rá. Sok erőt és kitartást hozzá!
Játékostársaim, nagyon köszönöm nektek is ezt a családias légkört, a sok segítséget, és az örömöt amikor együtt játszhatunk.
Sok puszi mindenkinek Éva

Zsuzsa66 2008.12.12. 11:40:25

Csatlakozom én is az előttem szólókhoz, szeretek én is idejárni. Azért valljuk be, hogy nincs még egy férfi, akit így körül rajonganak a nők. :))))

Hel 2008.12.12. 11:41:23

Aloha!
Ugyanígy vagyok ezzel én is, ahogy hazajövök, általában az msn után az első oldal amit bepötyögök, az ez ^^ A függésemmel már odáig mentem, hogy az egyik barátnőm is lassanként ráfügg az iszképekre. Nagyon örülök, hogy megcsináltad ezt az oldalt Maci, nem csak a minőség, hanem a társaság miatt is! Olyan jó banda verbuválódott itt össze, amelyiknek kimagasló a közösségi szelleme ^^ Nagyon szeretek itt játszani, remélem egyszer majd összejön egy tali is a játékosokkal. Remélem még sokáig fennmarad a blogod, nem szünteted be valami hirtelen ötlettől vezérelve (igen, ez az egyetlen hatásos fenyegetés, ha rendetlenkedünk :D), és kíváncsian várom a kommentekben említett honlapodat is :) Sok sikert kívánok mindenben, és tényleg hálás vagyok amiért ilyen jó kis csapatot alkottál a csellengő netesekből. Nagyölelés: Cil

Sony02 2008.12.12. 13:14:16

Sziasztok!

Nekem is ez az első ha netezek, megnézem van-e újabb kijutós! :) Nagyon jó ez az oldal, sok-sok szép percet néha órát (meg volt hogy napot- igaz böbö?-) töltünk egy egy játékkal! Csak így tovább, remélem hogy még legalább 150 évig ide járhatunk feljleszteni az agyunk! Köszi karacsi_maci!!!!! Na, megyek játszani! :)

r6dN 2008.12.12. 13:44:11

Hát akkor már csak én vagyok aki leírhatná háláját:)
Szerintem akárhol is vannak kijutósak (leszámítva a külföldieket) nincs még egy ilyen oldal a magyarok közt. A segítőkézség, és a jó társaság, szerintem példa értékű. Kicsit olyan mintha ez egy kis család lenne, és karacsi_maci a családfő. Ezután a felemelő hozzászólásom után szeretnék további szép napot kívánni mindenkinek. *ölel_Dani

Giling-Galang 2008.12.12. 14:18:45

Sziasztok! Szerintem játszani mindig jó!!! És, ha ezt jó társaságban teszed, az még jobb! Szóval, örülök, hogy így látatlanban is együtt játszunk ;o) És köszi karacsi_maci-nak a sok játékért, mert én is mindig benézek a napi betevő kijutósért ;-)

kiskedwes 2008.12.12. 14:24:24

Na, lekéstem a sűrű hálálkodásokról, ezért már csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz ha már újat mondani nem..Köszönjük!

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2008.12.12. 16:17:36

Sziasztok! Én is csak megerősíteni tudom azt, amit előttem már sokan leírtak. Örülök, hogy ezen a blogon vagyok, és játszhatok Veletek. Én is köszönöm! :)

Bejjababy 2008.12.12. 19:13:41

SZiasztok! Már régóta kacérkodtam a kijutós játékokkal, amire rátaláltam erre az oldalra. Hálás köszönet, hogy van. Bár sok időm nincs, de minden nap ránézek, hogy milyen új játékok vannak, sőt még a könyvjelzők közé is lementettem az oldalt, és így csak 1 klikk és itt is vagyok. Úgyhogy karacsi_maci minden elismerésem a tiéd, hogy ilyen jól ellátsz bennünket, hogy otthon, munkahelyen lopott percekben játszani tudjunk, kikapcsolni a mindennapok rohanó tempójából. További sok sikert.

szuszifül 2008.12.12. 19:28:34

Szia KARCSI MACI !!!!
Üdv Neked Király vagy. Én mikulás napján léptem be közétek, de már régóta itt tanyázom ezen az oldalon. Elsőnek a kommenteket szoktam elolvasni, és könnyesre nevetem magam. Nagyon tettszik itt minden.
Naprakész frissítés a segítségek a jó hangulat. Azt hiszem más nem is kell ide.
Én is bagoly vagyok mert az idő nem számít ha jó a játék.
Kívánok Neked sok sikert erőt egészaéget a munkádhoz és Áldott Karácsonyt.
Maradj velünk nagyon sokáig. Pusz. Szuszifül

mylady76 2008.12.12. 20:28:30

Karcsi maci kellemes más féléves évfordulót! Ezért főleg téged illett a dicséret, hisz jó ideje ránk játékosokra gondolva készítesz honlapot, elfogadod javaslatainkat, ötleteinket. Büszke lehetsz az oldalra, mert is büszkék vagyunk rád! Remélem még jó sok ideig itt játszhatunk nálad, veled!

salug 2008.12.12. 21:22:21

Nem is gondoltam volna, hogy egy fiúmaciba belefér ennyi szentimentalizmus, de valljuk be, igazán jólesik. ;)))

Kedves Mindannyiotoknak kívánok én is Áldott Karácsonyt!

bu ba 2008.12.12. 22:13:54

Sem szebbeket, sem jobbakat, sem igazabbakat nem tudnék írni, mint az előttem szólók... Gratula Maci! Köszi mindent Neked is és a Többieknek is!

vya 2008.12.12. 22:24:14

Látod Maci mennyi nő rajong érted? :DD kész hárem :DDDD

Munyo 2008.12.12. 22:37:54

Igaz en ritkan vagyok, mert dolgozom, de mindig bepotolom az elmaradottakat! Oszinte leszek mashol kezdtem Ezekkel a jatekokal jatszani 2 evvel ezelott es tavaly a H..og..oldalan pillantotam meg az oldalad es azota csak ide terek vissza! Koszonjuk neked Macko!

bluangel 2008.12.12. 23:46:56

Sziasztok! Beleolvasgattam a kommentekbe, hát nem semmi, hogy mennyire szeretjük ezt az oldalt! Nem is tudom már ki írta, hogy itt nincs káromkodáa, csúnya beszéd, max egykis csipkelődés, de igaza volt! Én is jártam más oldalakon, de némelyik nem szól másról, mint egymás (hogy mondjam?)cseszegetéséről? (finom voltam?) Jók a játékok, jó a csapat, És a legjobb karacsi_maci, akinek mind ezt köszönthetjük!

bluangel 2008.12.13. 00:00:46

Na ennyi karakerem volt. Szerintem mi már nem csak játékfüggők vagyunk, hanem kell a mindennapi stressz, rohanás után egy kis kikapcsolódás, lazítás, EGYMÁSRA FIGYELÉS (közös játékmegoldás)és ezen az oldalon megkaptuk! karacsi_maci:ne nekünk köszönd, hanem mi köszönjük Neked!Sziasztok! Jó éjt mindenkinek!

Tejszinhableany 2008.12.13. 00:01:04

bár totál hulla vagyok,mert irdatlan hajtás van a héten,mindig felnézek ám,szinte minden nap,csak persze nem mindig írok,de itt vagyok,és köszönöm én is,hogy köztetek lehetek!
talán nem vagyok eléggé összeszedett :S
mindenesetre köszi :$

viragildi 2008.12.13. 13:00:30

Sziasztok! Azon töprengtem, hogy hol mutatkozzak be nektek, hiszen nagyon rég játszom veletek anélkül, hogy tudnátok róla.:-))) Most rászántam magam arra is, hogy bebocsájtást kérjek a csapatba. Remélem, sokat játszunk majd együtt is.

vya 2008.12.13. 13:39:27

Dani, ne röhögj ki :PP

nem várt fordulat 2008.12.13. 15:15:33

nem is tudom, mit mondjak, nem találok szavakat. inkább nem mondok semmit, mert a kommentek és a kommentelők magukért beszélnek, csak azt tudnám újra mondani, ami a poszt címe is.

böbö 2008.12.13. 15:59:19

viragildi isten hozott a csapatba. előre, a még el nem nyert gabianyu vándordíjak és karacsi maci fődíjakért

salug 2008.12.13. 16:00:19

Óhhhh, ennyi új játék! A bőség zavarával küzdünk. :)))

Szia VirágIldi! Régen én is csak regisztrálás nélkül játszottam, de aztán rájöttem, hogy többet tudunk segíteni egymásnak, ha nem csak passzívan a magunk öröméért játszunk. Sokszor jobb adni, mint kapni. Kimondottan jó érzés, ha pl.az én segítségemmel tud valaki továbbjutni, - aki már jól felidegesítette magát egy nehéz játékkal.
Ezért örülünk mindenkinek, aki bekapcsolódik a beszélgetésbe. Több szem, többet lát. :)

didris 2008.12.15. 11:01:35

Én ugyan nem vagyok új, már ha azt nézzük, hogy régóta veletek játszom, csak nem írok, (mert valahogy mindíg elcsúszok és vagy megoldottátok már vagy épp nincs senki). Talán majd egyszer... Nagyon jó az oldal, már terjesztettem is ismerőseim között!
Köszönjük szépen a játékokat!!
Tök frankó!!
süti beállítások módosítása