HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

The Escape of Capricorn

2008.12.20. 09:44 :: nem várt fordulat

Sokan nem szeretik ezt a sorozatot, pedig szerintem nem olyan rossz. Az utolsó jegy az évben, a srác becsülettel megcsinálta mindet.

http://maka.aki.gs/capri.html

9 komment

Címkék: japán escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr70832818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mme Figaro 2008.12.20. 22:00:02

Kicsit nehezek ezek a játékok. A vízöntőset ha van, valaki beküldené. Eddig az oroszlános, mérleg, rák, kos, skorpió csillagjegyeket játszottam végig.

salug 2008.12.20. 22:34:53

Most lettem vele kész. Elég bonyolult volt, de nagyon tetszett.
5 kék kártya, a hátoldalán a sakknak megfelelő helyekkel és 7 piros kártya /ha jól számoltam/.
A kódot ellestem, de még így is nehéz volt, de jó volt. :)

margoanyu 2008.12.20. 23:50:38

a kártyákat felraktam a fürdőszoba falára.kaptam 5 betűt.van elvileg egy számom.( 8 ).de innen nem tudok tovább lépni.Mire ezt leírtam sikerült kitalálnom mindent.segítség nélkül teljesen egyedül kijutottam.

margoanyu 2008.12.20. 23:52:22

máskor megadja h hány betűből ill.számból áll a kód.most ezt lespórolta.én szeretem ezt a játékot,és mindig igyekszem megcsinálni.

Mme Figaro 2008.12.21. 00:04:20

Hasonlóképpen állok, mint margóanyu. Találtam egy 8-as és egy 5 ös számot. Egy darab piros kockát nem tudok kiszedni a szekrényból, ahol a huszár van. A hópelyhes szekrénnyel lehet valamit kezdeni?

Mme Figaro 2008.12.21. 00:14:07

Mostmár a szekrényből is megvan a piros kocka.
A kód: paper8

salug 2008.12.21. 00:21:04

Melyik vízöntősre gondolsz Mme Figaro?
Ebben a sorozatban még nem volt, - azt hiszem.
A twelve signs-ben volt aquarius rész.

Mme Figaro 2008.12.21. 20:45:51

"Az utolsó jegy az évben, a srác becsülettel megcsinálta mindet." Ez volt a leírásban. Arra gondoltam, hogy a vízöntős is kész van. Én még nem találkoztam ebben a típusban vízöntős játékkal. Gondoltam hátha valaki igen.

salug 2008.12.21. 21:29:49

Azt hiszem Maci tévedett. Még nem volt a halak és a vízöntő sem. Csak a tíz hónap van meg.
süti beállítások módosítása