HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Boldog Karácsonyt, és Boldog Új Évet Mindannyiotoknak!

2008.12.24. 00:03 :: nem várt fordulat

Drágáim!

Beírtam a googlebe, hogy karácsony, meg xmas, meg mindenféle ilyen, és ezt a két klasz képet találtam, ami szerintem elég jól illik a bloghoz.

Tudom, még három nap szent estéig, de elég sok dolgom van, köztül a nagy karácsonyi bevásárlás is, (ami nem az lesz, mert szerintem gyertyát fogok önteni mindenkinek), de már most szeretnék mindenkinek kellemes és meghitt ünnepeket kívánni, boldogságban, egészségben, szeretetben, gazdagságban, és minden jóban ami belétek fér.

Remélem, a jövő évet is egyött fogjuk tölteni, ugyan ilyen szeretetben, amire szerintem egyik blog sem képes rajtunk kívül!

Ps: nem is tudom, a köszönöm posztban ki mondta, de tényleg ilyen "szentimentális" vagyok, szeretem ha szerethetek, és szeretnek! 

68 komment

Címkék: közlemény escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr33834526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem várt fordulat 2008.12.21. 04:55:43

most látom csak, ez a második kép milyen jó.

aki kitalálja miért, az kap egy doboz sört, egy pohár bort, vagy egy bizsu fülbevalót :)))

mellesleg, ha két három hónap múlva megjön a google adsense pénzem, akkor azt az itt játszó közönségre fogom költeni. még nem tudom milyen formában, de ez biztos.

bluangel 2008.12.21. 07:42:23

Köszönjük karacsi_maci! Neked is nagyon boldog békés karácsonyt! Hidd el, jövőre is itt leszünk! A kép azért jó, mert egyszerűen jó! Tele állatkákkal, aki ha jól látom mind mesefigurák! Én is nagyon boldog békés karácsonyt kívánok mégegyszer Neked és az összes játékostársamnak!

r6dN 2008.12.21. 09:00:07

én szerintem azért mert ott vagy középen te a mi macink, aki a családfő, mellette gabianyu és mondjuk böbö, aztán így tovább mindenki aki számít, és végül én az egér aki a legkisebb, ott vagyok a legvégén :)

bluangel 2008.12.21. 09:36:36

Tényleg igaz! Hogy én mekkora lüke vagyok! r6dN igazad van!!!!!!!!!!

anyaboszi 2008.12.21. 09:47:09

Sziasztok!


Mostanában read only üzemmódban vagyok inkább, de én is minden nap itt játszom. Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni mindenkiről, kezdve persze karacsi macival, és sorba az összes játékostárs.
r6dN! Úgy hiszem, megnyerted a fülbevalót!
Én is Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!!!

Üdv: anyaboszi

vya 2008.12.21. 10:17:14

Sziasztok! Ahogy olvastam amit írtál Maci, majdnem elsírtam magam! Én nagyon örülök, hogy nap mint nap veletek játszhatok! Nagyon jó kis csapat gyűlt össze! Maci szeretném megköszönni, hogy van ez az oldal és itt lehetek!
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!!!

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2008.12.21. 10:37:26

Kedves Maci! Én is kívánok Neked és játékostársaimnak örömteli, békés karácsonyt és boldog újévet sok-sok játékkal! :D

r6dN! Nagyon ötletes vagy, és milyen jó meglátásaid vannak... Nagyon igaz, amit írtál! :)

Lucifer's Angel (törölt) 2008.12.21. 11:09:07

Minden jót békességet szeretetet "escape game'set" kellemes ünnepeket kivánok midenkinek.

fannieva 2008.12.21. 11:37:34

Elöször is szeretnék mindenkinek boldog békés karácsonyi ünnepeket kívánni!Neked is persze maci:-)Én a képpel kapcsolatban,azt gondoltam,hogy mi vagyunk rajta!Remélem eltaláltam?Imádok ezen az oldalon játszani veletek!Röviden tömören ennyi sziasztok:-):-)

r6dN 2008.12.21. 12:58:38

Hát fiú vagyok, mondjuk van fülbevalóm, de a dobot sört inkább :DDD

-Zoleee- 2008.12.21. 12:58:58

Én is szeretnék Békés Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Sikerekben Gazdag Boldog Új Évet kívánok! ;)

Lucifer's Angel (törölt) 2008.12.21. 12:59:06

Szetem meg azé jó ez a kép mert ezen is ,olyan sokan vannak mint MI...:D

timcsike 2008.12.21. 13:14:31

Sziasztok!
Elsősorban szeretnék köszönetet mondani Nektek,karacsi macinak és akik nap mint nap itt vagytok.számomra ez a kis közösség egy menedék a mai rohanó hazugsággal és gyűlölettel teli világban.Itt olyan szeretetet,figyelmességet tapasztaltam amit nem lehet tanítani.Így túl a negyvenen sok jót és rosszat is tapasztaltam az életben.De ahogy Ti viszonyultok-akár ismeretlenül is-egymáshoz,az példamutató!!!!
Ilyenkor karácsony táján egy kicsit mindig szomorú leszek,hisz nem lehet velem mindenki akit szerettek és szerettem.De arra a képre a kis csapat fölé odaképzelek egypár csillagot,melyek számomra szeretteimet jelképezik akiket elveszítettem,de akik mindig itt élnek szívemben.
Kívánok mindnyájatoknak szeretetteljes békés boldog karácsonyt!

ui.:köszönöm,hogy vagytok

kike 2008.12.21. 13:15:11

Sziasztok!
Szerintem meg azért jó a második kép,mert olyan mint egy képeslap!!:-)
Nagyon Boldog Karácsonyt és Boldog Új Évet mindenkinek!

Giling-Galang 2008.12.21. 13:34:39

Sziasztok! Gondolom, lecsúsztam már a fülbevalóról :-)
Azért szeretnék én is kellemes ünnepeket kívánni mindenkinek!

mylady76 2008.12.21. 14:20:28

Az eddigi írásokat olvasva, a Szeretett Ünnepének igazi lényegét látom, ahol "idegen" emberek érdek nélkül is tudják szeretni és tisztelni egymást. Szent estén mindenkit a fenyőfa mellé képzelek majd, a macitól a szürke kis egérkéig! Békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!

Beus27 2008.12.21. 14:35:35

Nekem is rögtön az jutott eszembe a képről, hogy te állsz középen, mi körülötted. :)
Köszönjük a sok játékot maci, és ha csak te nem hagysz cserben minket, akkor 100%, hogy mi sem. :)
Szóval jövőre is ugyanitt! ;)
Békés Boldog Karácsonyt és Újévet Mindenkinek!
Pusziiiiii

juti 2008.12.21. 15:26:50

Sziiiiasztok! Szóval a kép sztem azért is nagyon jó, mert télleg maci van középen, mi meg körülötte. Aztán meg azért is nagyon klassz, mert békességben megférnek rajta azok az állatok is, akik különben benne vannak a másik táplálékláncában, de itt szeretik és tisztelik egymást. Kívánok mindannyiótoknak áldott karácsonyt. Pussz
ui.: én vagyok a cica jó?

margoanyu 2008.12.21. 15:28:41

Kedveseim! Macival az élen.Áldott békés szép karácsonyt kívánok mindnyájunknak.Legyen a jövő év sikeres és boldog.Maradjunk meg így egyetértésben és szeretetben.Azt kívánom,hogy ha bárkinek valami gondja,baja van,ha lehet ossza meg velünk.Biztos vagyok benne,hogy ha tudunk,mindenki segítő kezet fog nyújtani a másiknak.Millió puszi Nektek.

Sony02 2008.12.21. 15:52:58

Sziasztok!

Én is mindenkinek Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok, és Boldog Új Évet!!! Remélem jövőre is folytatja mindenki ahogy idén! Jövőre legalább ennyi játékot kívánok mindannyiunknak (vagy inkább többet :P ) karacsi_macinak pedig ugyanilyen kitartást és lelkesedést!
Puszi mindenkinek!!!

Netmacs 2008.12.21. 16:09:11

Sziasztok!

Nagyon megható amit karacsi_maci és a többiek írtak. Nagyon Kellemes Ünnepeket Kívánok mindenkinek! Nem szoktam a blogba írni, de azért hallgatólagosan itt vagyok, nagyon jó itt a légkör és remélem, hogy ez a jövőben is így marad.
Köszönöm!
Szép napot mindenkinek

Hel 2008.12.21. 16:27:01

Köszönjük szépen karacsi_maci! Én is szeretnék Neked, és minden kedves Játékostársamnak boldog, békés karácsonyt, és kellemes ünnepeket kívánni! Az a maci tényleg olyan, mintha a Blogvezér, meg a kis játékfüggő serege ünnepelne :D Nagyon kreatívak voltak az előttem írók ^^ Szóval remélem a következő évben is együtt játszhatok majd veletek, Maci felügyelete alatt :) A kis 175 centim minden molekulájával küldök egy jó nagy ölelést nektek. Annyira meghatódtam a kommenteket olvasva, pedig nem szokásom... d emost eszembe jutott rengeteg apró gesztus, amiket kaptam mióta itt vagyok, és hirtelen rám tört az érzés, mennyire jó, hogy itt vagyunk a neten, kilométerekre egymástól, vagy az is lehet valaki épp a szomszédom, de a lényeg, hogy Itt, A Blogban mégis beszégletünk, összetartunk, segítjük a másikat, jól elvagyunk. Lehet, hoyg ez apróság, mert ez végül is nem valami hatalmas probléma, csak játékok, megoldásra váló logikai feladatok... de mégis. Azért számítanak. A mai világban én annyira nem tapasztalom az emberek közötti összefogást, és annyira különleges az, hogy itt mégis önzetlenül, mindneki megteszi :) Szeretek itt; és nagyon örülök hogy idetaláltam. Döbbenetes hogy több, mint 900an vagyunk. Sok-sok idegen, és valahogy mégsem... amikor idejövök, mindig azt érzem, hogy már ismerősök várnak :) Lehet, hogy fogékonyabb vagyok erre az érzésre, így karácsony közeledtével, és csak azért tört így ki belőlem; de mégis... ez valahol, annyira jó. Hogy pár ilyen kis sarok még megmaradt azoknak akik nem szégyellik az olyan múló értékeket, mint a jószándék, az önzetlenség, meg az egymás felé való nyitottság. Nagyon vigyázzatok magatokra, és szeretetben gazdag ünnepeket kívánok nektek! Puszilok mindenkit: Hel

biguci 2008.12.21. 17:15:50

Mindenkinek kívánok békés boldog Karácsonyt.

Monica 2008.12.21. 18:11:40

Sziasztok!Szia Maci!
Azért is jó a második kép, mert középen van a maci(vagyis Te), mi meg (a csapat), körülötted!
Mindenkinek kívánom, hogy minden álma teljesüljön az elkövetkező ünnepekben, az új évben!
Általában a háttérben maradok, de mindig itt játszom VELETEK, és nagyon jókat szórakozom a hozzászólásaitokon. Aranyosak vagytok, szeretlek benneteket!
Békés, Boldog, Meghitt Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!!!!!

bu ba 2008.12.21. 18:19:48

Sziasztok!

Olyan szépeket írtatok, hogy megkönnyeztem... Szeretnék én is ajándékozni valamit Mindenkinek. Valamit, ami számomra fontos üzenetet hordoz. Fogadjátok szeretettel Weöres Sándor idézetét!

"Örömöm sokszorozódjék a te örömödben. Hiányosságom váljék jósággá benned. Egyetlen parancs van, a többi csak tanács: igyekezz úgy érezni, gondolkozni, cselekedni, hogy mindennek javára legyél. Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás: Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra. Az igazság nem mondatokban rejlik, hanem a torzítatlan létezésben."

Köszönöm, hogy Veletek, Köztetek lehetek. Ajándék ez is. Tőletek - nekem.

Zsuzsa66 2008.12.21. 20:16:44

Szia, Mindenki!

Én is kívánok minden jót, amit csak akartok. Ennyi szép után, mit írtatok, nem is tudnék mit írni. Nekünk a legszebb ajándék, hogy - 6 hónap után - 2 hétig itthon van újra a gyermekünk és együtt lehetünk karácsonykor. Nagyon boldog karácsonyt és még sikeresebb új évet kívánok mindenkinek! :)

durcka · http://fulianyublogja.blog.hu/ 2008.12.21. 20:40:37

Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok én is Mindenkinek!

salug 2008.12.21. 21:20:12

Áldott, békés karácsonyt kívánok kedves Mindannyiotoknak szeretteitek körében! :)

"A szeretet türelmes, a szeretet jóságos, a szeretet nem féltékeny, nem kérkedik, nem is kevély.
Nem tapintatlan, nem keresi a maga javát, nem gerjed haragra, a rosszat nem rója fel.
Nem örül a gonoszságnak, örömét az igazság győzelmében leli.
Mindent eltűr, mindent elhisz, mindent remél, mindent elvisel. S a szeretet nem szűnik meg soha."
I.Kor.13

szuszifül 2008.12.21. 21:54:48

Szeretetteljes Karácsonyi Ünnepeket és Nagyon Boldog Újesztendőt kívánok minden kedves játékosnak és Karcsimacinak.
Üdvözlettel.

tücy 2008.12.21. 22:22:43

Sziasztok nagyon szép dolgokat írtatok, ugyan nem olyan régóta, de örülök hogy "idetaláltam"
Jó köztetek lenni :))
karacsi_maci a világon a legszebb dolog amit írtál, öröm ha szerethetsz, és öröm ha van kit szeretni:))
Köszönettel tartozunk neked, és ha írhatom mindenki nevében, szerintem itt mindenki szeret téged :) és a te hatalmas szívedbe mi is helyet kapunk :))
Kívánok mindenkinek, Békés, Boldog Karácsonyi ünnepeket, és sikerekben gazdag, boldog új évet.

vya 2008.12.22. 00:57:37

na most tört el a mécses, miközben olvastalak benneteket

Foxyfox 2008.12.22. 14:02:34

Sziasztok! Én sajnos, visszamentem dolgozni, így aztán kb. 2 hónapja nem jut időm "menekülni", de most 2 hétig itthon leszek, úgyhogy már előre kigyűjtöttem, hogy mivel szeretnék játszani...
Maci! Köszönöm az eddigieket (a múltkor pl. hallottam a viccedet is az egyik rádióban és olyan érzésem volt, mintha egy ismerősömet hallottam volna, remélem így is van!) és én is gyertyát öntöttem karira, úgyhogy hajrá minden szempontból. Mindenkinek nagyon boldog karácsonyt és sikeres új évet!

nem várt fordulat 2008.12.22. 14:21:21

radiocafe, November 14. :)))

Megy egy ember a sivatagban. Már majdnem éhen halt, amikor hirtelen!!!!!
.... szomjan halt.

Foxyfox 2008.12.22. 15:37:30

Yesss! És utána - fáziskéséssel - én is 2 hétig röhögtem...

AnZo 2008.12.22. 22:25:30

Sziasztok!
Sajnos mostanában nekem is kevesebb időm van játszani, de mindig örömmel jövök a szabadidőmben ide, mert olyan sok új jó játék van, hogy órákig le tud foglalni. Nincsen még egy ilyen oldal, az tuti! Egyre jobban fejlődök, nem tudom már mikor csatlakoztam hozzátok, de akkor még sehol se voltam, de hála a sok kommentnek, segítőtársaknak, nagyon megszerettem ezeket a játékokat. Ha van időm melóba, akkor is bekukkantok. Bár irogatni mostanában nem szoktam, de mindent figyelemmel követek, és természetesen minden játékot végigjátszok, egyedül vagy segítséggel.
A 2. kép szerintem azért jó, mert simán csak aranyos, ránézek és elfog a mosolygás, és igen, sztem is maci van középen :) Jól érzik magukat egymás társaságában, mint ahogy én is, amikor ide jövök kikapcsolódni.
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
AnZo

eper333 2008.12.23. 14:08:00

Áldott Karácsonyt, és kegyelmekben gazdag Új Esztendőt kívánok mindenkinek!

eper333 2008.12.23. 14:18:07

@salug: 1 kor. 13: 4-8a, Amen

vya 2008.12.24. 00:39:03

Mindenkinek Boldog karácsonyt kívánok!!!

silkyke 2008.12.24. 01:03:18

Nagyon Boldog Karácsonyt szeretnék kívánni mindenkinek!!!Én már kb.fél éve itt játszom,de csak tegnap döntöttem el,hogy regisztrálok:).Örülök,hogy van ez a blog!Sok sok ajándékot hozzon a Jézuska,de vigyen is ám!Mert adni jobb,mint kapni:)

davmil 2008.12.24. 07:39:29

Köszönjük karacsi_maci! Én ugyan keveset írok, de nagyon sokat játszom ezen az oldalom. Kívánok én is Neked és mindenkinek nagyon boldog karácsonyt. És kívánom, hogy az új év mindenkinek olyan legyen, amilyennek szeretné.

r6dN 2008.12.24. 09:03:05

boldooog karááácsooonyt!!!

kiskedwes 2008.12.24. 09:32:00

Kellemes ünnepeket és minden jóban (na és persze sok új kijutósban)gazdag új évet kívánok Mindannyiótoknak!Puszi!!

ketya1975 2008.12.24. 10:57:46

Kellems Ünnepeket kívánok minden játékot kedvelő társamnak!

zsikee 2008.12.24. 11:19:10

Sziasztok!
Nagyon szép karácsonyi ajándékom volt. Skóciába mentem a fiamhoz, onnan együtt mentünk Norvégiába a lányomhoz, majd mindnyájan hazajöttük az itthon élő másik fiamhoz, hogy együtt ünnepelhessük (sajnos már családfő nélkül) a karácsonyt.
Két hetet voltam távol, lesz mit bepótolnom az ünnepek után (végigjátszom utánatok az összes kimaradt játékot).
EZÚTON KÍVÁNOK MINDNYÁJATOKNAK NAGYON BÉKÉS, ÁLDOTT KARÁCSONYT, ÉS BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT! :)

Mme Figaro 2008.12.24. 12:15:24

Milyen kedves sorokat tett közzé karacsi maci! Jó 10 éve nem ünneplek karácsonyt, de ezek sorok nagyon jól estek, mert őszinték. Azoknak akik ünnepelnek, kívánom szépen teljen az ünnep, és hogy a következő esztendő sikerekben és boldogságban gazdag legyen.

böbö 2008.12.24. 12:22:23

kár, hogy a drága jó vándordíj alapító gabianyu nem érhette meg ezt a pillanatot, bár szerintem csak nevet változtatott, nem bírta a nyomást és hol van hápi katsa (aki szintén tud japánul és így elég erős a gyanu, hogy ő is beépített játékügynök) és a többiek akik nem beszélnek japánul sem kínaiul mindenkinek áldott karácsonyt kívánok

r6dN 2008.12.24. 18:12:51

Mme Figaro mért nem ünnepled?

pjulcsi 2008.12.24. 18:12:57

Sziasztok Én is kívánok mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt. Sok sok ajándékot és még több szeretetet.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2008.12.24. 19:03:33

Böbö:D Nem mondok semmit, meghagylak a kétkedésben :)

Én is köszönöm nektek azt a sok vidám percet, órát, napokat és még fokozhatnám. Örülök, hogy veletek játszhatok, és bízom benne hogy még sokáig keresgethetjük együtt a csavarhúzót, fejhetünk kódot és hasonlók!
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek:)
Boldog új évet csak azért nem kívánok, mert addig még megfordulok úgyis az oldalon:)

r6dN 2008.12.24. 19:20:45

neked is katsaaa! :)

Zsuzsa66 2008.12.25. 16:31:43

hapikatsa: szerintem mindenkinek hiányoztál, és mindenki hiányzik, aki nem mer írni. Bátran írjon mindenki. Szerezzünk egymásnak örömöt és sok jó játékot.

Zsuzsa66 2008.12.25. 17:54:35

Ady Endre: Karácsony

Harang csendül,
Ének zendül,
Messze zsong a hálaének,
Az én kedves kis falumban
Karácsonykor
Magába száll minden lélek.
-
Minden ember
Szeretettel
Borul földre imádkozni,
Az én kedves kis falumba
A Messiás
Boldogságot szokott hozni.
-
A templomba
Hosszú sorba
Indulnak el ifjak, vének,
Az én kedves kis falumban
Hálát adnak
A magasság Istenének.
-
Mintha itt lenn
A nagy Isten
Szent kegyelme súgna, szállna,
Az én kedves, kis falumban
Minden szívben
Csak szeretet lakik máma.
-
A vers további részét kérem, hogy olvassátok el, vagy hallgassátok meg Szabó Gyula előadásába, mert szerintem, ez a legszebb.
További kellemes ünnepeket mindenkinek:)

r6dN 2008.12.25. 18:08:30

Eleven Hold - Hóból takaró

Hópelyhekké válik lassan minden felhő...
Mélyen bent ez a szív,
most már gyengédebben jár.
Egy ablakból szép dal szól és
csillagszóró sírja lángját...
Így sír bennem gyermek képpen
az elbújt boldogság, ünnep!
Mondd, miért félsz?
tőlem... mondd, hová mész?!
Így hajlék nélkül az égi fényből
juthat-e csöppnyi rész nekem?
Hóból takaró, bánatból sál...
Fagyos könny hull az égből,
az ünnep ezzel jár - így egyedül.
Néha ráeszmélek,
hogy kívül nincs karácsony,
mert a lelkünk az ami örvend
és a lelkünk az ami fáj.
S ha egy ablakból szép dal szól és
csillagszóró sírja lángját...
Tőlem függ csak, hogy meddig rejtőzik még
az a "szebb világ"!
Hisz' az ünnep csak úgy szép,
ha képes vagyok szeretni még.
Mert nincs karácsony, ha magam bezárom
és nem teszem ki eléd!
Szólj, hát ölelés, de hagyj békén, sár!
Fagyos könny, hullj az égből,
de ajándékkal várj!
Rejts most fa alá
majd bonts ki, végzetem!
Tőlem nincs más ajándék,
hát vidd az életem!

Hát, vidd az életem.

Zsuzsa66 2008.12.25. 18:37:45

Dani: köszönjük neked a versed -amit leírtál- nagyon szép:)

Zsuzsa66 2008.12.25. 18:56:39

Dani: szerintem te kora vén vagy! Ennyire nem lehetsz bölcs, a te korodban! Megríkattál:( De nagyon tetszett!

manómanó 2008.12.25. 20:44:02

Mindenkinek boldog ünnepeket kívánok és sok kijutást 2009-ben is!

r6dN 2008.12.25. 21:37:53

Hát sokan mondják. Osztályban is engem érdekelnek az ilyesmik főleg. Pláne ha még én is írtam volna:)) Örülök hogy tetszett:)

böbö 2008.12.25. 22:19:48

hát ez tényleg nagyon szép volt és mély r6dN,
mondjuk azt, én úgy csinálok mintha te írtad volna.
(de szép verset tud írni ez a Dani gyerek, nem költő véletlenül? de!)

eper333 2008.12.26. 02:20:35

Dani! Köszönöm ezt az elgondolkodtató és szívet melengető verset.
Nagyon klasz srác vagy.

margoanyu 2008.12.26. 07:52:00

Dani! Szégyen,nem szégyen,fogalmam se volt ki vagy mi az Eleven Hold.De annyira tetszett a vers,amit írtál,hogy rákerestem a googleban.Ha a zenéjük is olyan szívbemarkoló mint a vers,akkor csodásak lehetnek.Köszönöm Neked ezt az extra karácsonyi ajándékot.

Asteri 2008.12.26. 15:31:40

Röviden,tömören: Mindenkinek Kellemes Ünnepeket így utólag is,és előre Boldog Új Évet!
Megnézhetitek az albumképeimet,ha érdekel:
www.indafoto.hu/Asteri

böbö 2008.12.26. 17:05:17

www.youtube.com/watch?v=zduo-SCA8sw&feature=related
találtam a megzenésített Eleven hold számot a youtube-on

eper333 2008.12.27. 15:48:37

@Asteri: Klassz lehetett, jó barna vagy

eper333 2008.12.27. 15:49:38

@böbö: Köszi Böbö, nagyon jó volt hallgatni

r6dN 2008.12.27. 17:28:07

örülök hogy tetszett mindenkinek :))
majd ha én is tudok ilyet magamtól megosztom azt is =)

eper333 2008.12.27. 21:59:30

Jó lesz Danikám, megvárjuk.

Asteri 2008.12.31. 19:14:33

Mindenkinek BUÉK!!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása