HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

The Great Indian Honeymoon

2009.01.23. 18:23 :: nem várt fordulat

Avagy a nagy indiai nászéjszaka.

http://www.escapegames24.com/2009/01/great-indian-honeymoon.html

szerintünk: (3/5)
szerintetek: (2,3/5)

4 komment

Címkék: point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr31898215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Britty 2009.01.26. 09:58:59

Hát én az elsőig jutottam...a másodikat nemtudom megcsinálni!
Nem játszi kvi ezzel?:S

Beus80 2009.01.26. 13:19:35

de én is probálkozok de én is a másodiknál vagyok elakadva:(

Britty 2009.01.26. 14:54:41

azt irja az item,h. elősször olaj kell bele...de melyik az olaj?:S meg én kipróbáltam mindent amit fellehet venni és beletenni a sütőbe,de semmit nem tett be:S

helping 2009.04.30. 21:35:52

@Britty: Úgy kell hogy felveszed a tojást az olajat a hagymát és a másikat :D mindegy 4 dolgot 3 fenn van a polcon 1 a hagyma pedig lenn a zöldségeknél na erre mind rákantitasz hogy mindet kijelölje és rákattintasz a serpenyőre majd a tálakr ami azt jelenti ogy a szülőknek adod a kaját. Utána a teára rákatt és a 3. ra rámész. Harmadik lépésként pedig a tejre a zacskóra a barna trutyira rákatt és ezeket is kijelölöd majd a tálra szintén. Hajrá :D
süti beállítások módosítása