HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Obama Presidential Escape

2009.01.31. 13:04 :: nem várt fordulat

Mentsd meg Obamát!

http://www.inkagames.com/obama_escape_game.html

9 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr75914098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2009.01.31. 13:34:17

hmm. hát nem sok eddig

vya 2009.01.31. 13:54:17

Én ezzel csak odáig jutottam, hogy elvágtam a kötelet és összeszedtem a tárgyak, aztán megállt a tudományom :o)

r6dN 2009.01.31. 13:58:52

tetszik a karikatúra =D ha nem is jutok tovább, jópofa játék :D

Hel 2009.01.31. 14:16:01

Addig kattintgattam a tárgyak összegyűjtése után, hogy a kisszéket felraktam az ajtó tetejére...

Hel 2009.01.31. 14:28:19

Hát tovbb nem jutottam, szóval utánanéztem, és csaltam... ez nagyon nagy XD Morpheus, Trinity, E.T., mind benne van XD Angol nyelvtudás is szükséges amúgy a játékhoz, mert néha párbeszédek vannak, amelyekben adott válaszlehetőségek közül kell kiválasztani a megfelelőt... (www.freegamesnews.com/en/?p=7098#comments --> végigjátszás, ha valaki értdekelne, de ez is angol... egy vállalkozó kedvű ember, lefordítjatja a játékosoknak ha gondolja)

r6dN 2009.01.31. 14:46:43

Én leszek az a vállalkozó :D

Hívd az őrt és tettesd oda a széket magadhoz (3. válasz) Törd el vele a csapot, a csappal szakítsd el a kötelet, szabad vagy. Vegyél fel minden itemet, tedd a széket az ajtó tetejére, menny távol, és hívd be az őrt. vedd fel a puskát, és a széket, és menny tovább. Oltsd le a lámpát és világítsd meg a táblát a zseblámpával, hogy rájöjj hogy kell kinyitni a széfet.
Kapcsold fel a lámpát, használd a széfet, és nyisd ki a táblán lévő instrukciókkal.
Kapcsold le a lámpát, és használd a lámpát a kislapon hogy 2 telószámot láss. Írd le a lapra. Később jó lesz.
Kapcsold be a lámpát, és menny előre.
Használd a telefont, hogy felhívd Morpheuszt, és klikkelj a 3. válaszra hogy kapj 1 napszemüveget. Tedd fel és menny előre. Most meg kell állítani a golyókat a képen látható utasításokkal. Ha megállítottad, használd azt a mütyürt a terroristákon, és vedd fel a kulcsot. Menny vissza 2x, és használd a kulcsot az ajtón. Szabadítsd ki ET-t, vágd el a kötelet a csővel. Vedd fel őt és a biciklit is. Tedd ET-t a bicóra, és menny ki a szobából. Menny előre és hívd Trinityt. Kattints a 3. válaszra. Menny vissza 2x, és menny ki a börtönből, használd ET-t. Obama szabad.

fannieva 2009.01.31. 16:15:13

@r6dN: így könnyen kint vagyok,köszi:-)
süti beállítások módosítása