HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Welcome on Board Hápikatsa

2009.02.11. 13:22 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

Mostanában rengeteg melóm is van, meg egyéb dolgaim, ráadásul balesetet szenvedtem, és úgy néz ki eltört a jobb kezem, (nem komoly, volt már ilyen, a kisujjam), tehát gépelni azért tudok.

Annak idején senki nem jelentkezett társszerzőnek, azonban a közelmúltban a mi kedves japán gurunk, hápikatsa felajánlotta, hogy szívesen segítene üzemeltetni a blogot.

Váltottunk pár levelet, elmondtam neki mit, hogyan, úgyhogy mostantól remélem ő is fog posztolni minnél többet.

UPDATE: nagyon örülök hápikatsa érkezésének, több szempontóbl is. Remélhetően így gyakrabban fog frissülni a blog, másrészt pedig (és ez a lényeg), leírtam neki mit hogyan, és elsőre mindenféle bénázás nélkül tökéletesen jól csinálja a posztolást!

30 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr100936828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiskedwes 2009.02.11. 14:13:39

Hajrá Hapikatsa!Maci Te pedig gyógyulj meg mihamarabb!:)

vya 2009.02.11. 15:09:58

Katsa lesz Maci jobb keze? :o)) De ugye ez nem azt jelenti hogy csak japán nyelvű játékok lesznek? :o))

Maci jobbulást! Sajnos ezt a mondatot elég sűrűn kell neked írni :S

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.02.11. 15:16:27

Én is kívánok Neked jobbulást, és örülök, hogy hapikatsa segít. Mindannyiunk örömére...

r6dN 2009.02.11. 15:21:39

hapikatsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
szupeer!!! :DDD

nem várt fordulat 2009.02.11. 15:47:01

@vya: most mond meg.

december végén megbetegszem, 2 hét, átjön januárra. az influenza volt, magas láz, izomfájás minden. aztán magánéleti problémák, majd január közepén 1 nap hasmenés, majd most megint lebetegszem, bár ez nem influenza, de azért antibiotikumot kaptam rá, erre tegnap meg lesérül a jobb kezem.

már senki nem hiszi el, aki meg igen, az vagy azt mondja, hipohonder vagyok, vagy azt, hogy menjek el egy alaposabb kivizsgálásra :)

a baj mindig csőstűl jön... erre szoktam mondani amikor kérdezik, hogy vagy?
- szarul, de büszkén :)

margoanyu 2009.02.11. 15:55:09

Szia Maci.Vigyázz már magadra egy kicsit.:D
Katsa! Örülök,hogy igy gyakrabban hallok Felöled!Még mindig nincs munkád?.Itt lesz,remélem! ;)Habár mostanában én is sok egyébbel vagyok elfoglalva :(

vya 2009.02.11. 15:57:00

@karacsi_maci: hipohonder? az a nővérem is :D
de én nem szólok egy szót sem, mert most hagytam ott a gyógyszertárban 15 ezer píízt :SSS
Vegyél valami jó vitamint, erősítsd meg az immunrendszeredet.

Lera5 2009.02.11. 16:00:38

@karacsi_maci: Szióka! Így ismeretlenűl kívánok jobbulást!Remélem minnél előbb meggyógyulsz!Nagyon tetszik az oldal! Lehet, hogy a sok betegséged lelki eredetű! Ha a magán életed rendbe jön szerintem sokkal jobban leszel!! Minden jót kívánok hozzá!!

böbö 2009.02.11. 16:10:56

hát szerintem ebből szerelem lesz, bár hapikatsa elég erős személyiség, de maci téged sem kell félteni. szerintem is lelki eredetű a betegség özönöd, szóval nem kell beszarni (csak a vírusos hasmenéstől)

vya 2009.02.11. 16:29:01

@böbö: szerelem? te már az esküvőt tervezed Katsa és Maci között? :DDD a gyerekeik olyan kacsacsőrű emlősfélék lesznek? :o)))

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.02.11. 16:31:19

köszönöm mindenkinek, de legfőképp karacsi macinak, a bizalmat. Igyekszem megfelelni az elvárásoknak:))

@margoanyu: még mindig nincs munkám, csütörtök-pénteken megyek interjúra, remélem összejön végre valamelyik :)

böbö 2009.02.11. 16:48:49

vya érzek valamit, különben is katsában az a jó, hogy megfejti majd az apróbetűs részt a szerződésekben, kiveri a patikusból az utolsó doboz aszpirint is, és tud japánul is káromkodni, ha én lennék a maci helyében igen elgondolkodnék

vya 2009.02.11. 16:52:59

@böbö: kerítőnő vagy? Lehet nálad rendelni is? Mert akkor benyújtanám igényeimet :o)))

böbö 2009.02.11. 17:01:45

igen, de most csak a maci van eladósorban, ha gondolod én felsorolnám a te erényeidet is,hátha maci mégis téged választ.
szóval a vya nem tud japánul káromkodni és ez néha nagyon nagy előny, doboz számra viszi haza a vitamin és immunerősítő tablettákat néha néha már 15 ezer forint értékben és a vya egyáltalán nem olyan erős személyiség mint a katsa

nem várt fordulat 2009.02.11. 17:19:00

hé hé hé, álljon meg a menet. én nőt most úgy 5-6 évre egészen biztosan nem tervezek. legalábbis komolyat nem :)

ami a lelki eredetűséget illeti, az részben igaz, ezért is megyek kineziológushoz. no meg nem kéne annyit inni. anyám mindenesetre hozott valami szuper vitaminkombót, meg narancsot, citromot.

vya 2009.02.11. 17:36:48

De jót nevetek! Köszi Böbö feldobtad a napomat :o))
Jó kis jellemrajzot kaptunk itt :o)) De szerintem Maci nem is innen választana ha választana :DD

@karacsi_maci: ajánlom a kiwit is, abban van a legtöbb c-vitamin :o)

böbö 2009.02.11. 17:47:32

a legjobb barátnőm is kineziológus, szenzációs tudomány, nagyon helyes, hogy elmész maci, ezt úgysem lehet erőltetni, egyszer csak megérik rá az ember és a kineziológia segíteni fog, blokkokat old amik megakasztanak mind a kapcsolatok terén, mind az egészséged terén. úgyis csak akkor fog jönni az igazi, ha kikerekedsz

böbö 2009.02.11. 17:53:21

vya, no no, okozhat még a maci meglepetéseket, főleg a kineziológus után, lehet itt még nem csak virtuális temetés, de virtuális esküvő is

mylady76 2009.02.11. 18:11:44

Hűha Karcsi maci légyszi egy képet rakj fel magadról, mert látatlanban, betegesen is elkeltél és kíváncsi lettem, milyen pasiról maradunk le!:) Gyógyulgass és pihengess, te ajánlottad nekünk, ne felejsd el: egyik nap hopp, másik nap......

@hapikatsa: hajrá, nagyon várom, mit ajánlasz nekünk! Remélem a csütörtök és a péntek szerencsés napod lesz!

Zsuzsa66 2009.02.11. 18:37:57

hapikatsa: gratula az első posztodhoz:D
karacsi_maci: te meg vigyázz magadra, mert szétszednek itt a nők.:D
böbö: látom sok dolgod lesz, ennyi feladatot ellátni: kerítő, eskető, azért remélem a temetésem nem 5-6 év múlva lesz, mint karacsi_maci komolyabb kapcsolata.:DDD

böbö 2009.02.11. 19:50:12

igazad van túlvállaltam magam, a maci virtuális esküvőjének szervezését amennyiben innen választ mennyasszonyt magának igazán bevállalhatnád, sőt lehetnél hápikatsa virtuális anyósa is

vya 2009.02.11. 20:49:17

van még 5-6 évünk hogy egy esküvői kijutóst tervezzünk :o)))

böbö 2009.02.11. 21:28:56

vya ez jó ötlet, kinek sikerül hamarabb meglépnie az esküvőről, a vendégeknek, a férjnek, avagy a feleségnek?

Hel 2009.02.12. 10:50:34

Remélem hamarosan rendbejön a karod Maci, gyógyulj meg! :)

Macinak asszem most még több ponttal nőtt a virtuális népszerűségi indexe :D
Á, szerintem a menyasszonyszöktetésben mindannyian segítenénk amúgy :D A férj meg kereshetné. Milyne lenne már, élőben esküvői kijutósjáték xD Vége lenne a lagzinak, mire kijutna akit bezártunk, ha jól dolgoznánk :D

vya 2009.02.12. 12:03:44

aztán ha megtalálta a vőlegény a menyasszonyt, akkor jöhet a nászéjszaka, méltó díj :DDD

háromnevű 2009.02.12. 14:47:17

istenem ,szuper ez a szóváltás, kár, hogy nem gyorsabb! cuki a kacsa- meg a japános katsa is! sztem ne a jobb keze legyen macinak, ha azt törte el...

háromnevű 2009.02.12. 14:49:17

és jobbulász maci, fizikailag és lelkileg is! (a baba előbb nyomott entert, mint én akartam...)

juti 2009.02.12. 15:11:35

Maci gyógyulj meg, hápikatsa jó munkát.
süti beállítások módosítása