HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

József Attila

2009.02.21. 02:35 :: nem várt fordulat

Sokat szenvedtem az elmúlt időkben. Örülök, hogy nem kell többet szenvednem. Van egy hápikatsám, akiről tudom, hogy kedves és jó fej lány, vagytok nekem Ti, akikről tudom, hogy a hetedikestől kezdve az anyukákon át, mindenki itt van. Tudom, a blog nem arra van, hogy a magam saját kis életét itt éljem ki. Nem is akarom, de most történt velem valami, ezzel a kulcselhagyással, ami miatt szeretném ezt, vagy ezeket megosztani veletek. Szomorú két dal, de higgyétek el, nagyon szépek és igazak.

Nekem a kedvenc költőm Adyval karöltve, jó gyerek volt ez, jó gyerek.

https://www.youtube.com/watch?v=hwe6tlmdlNg

https://www.youtube.com/watch?v=_rBZGyXbMn4

23 komment

Címkék: közlemény lövöldözős

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr42955941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fannieva 2009.02.21. 07:56:00

Karcsi Maci mindig itt legyél Velünk és akkor nem leszel szomorú:-)Én nagyon szeretem az oldaladat,mikor szomorú vagyok,feldob a sok jó játék,és játék társaim!Akikkel olyan jó együtt játszani:-)A dalok tényleg igazak,és őszinték.szia Maci és vigyi magadra!

Hel 2009.02.21. 08:12:30

Úgy szeretem amikor ilyen érzelgős vagy Maci, olyan jó hogy egyfajta "Gazdi" így megszeretett ennyi embert (minket. ú, olyna jó így mondani, hogy az ember beletartozónak érzi magát) a netről. Mi is téged, gondolom feltűnt :) Szerintem senki sem bánja ha néha megosztasz a bloggal ezt-azt az életedből, sőt, ez is csak szorosabbra fonja a... nem is tudom. Mondhatok "kötelék" szót? SZóval a köteléket köztünk és közted. Nagyon örülök, hogy megismerhettelek Téged és a Többieket, remélem ha már én magam anyuka leszek, akkor is járhatok ide játszani :) Vigyázz magadra, és szép napot! ^^ *nagyölel*

fannieva 2009.02.21. 08:21:40

Én már 2szeres Anyuka vagyok,de mikor van idő sokat vagyok itt és próbálok segíteni mindenkinek,ha néha eltűnök hirtelen akkor hívnak a gyerekek,már a férjem is szokott itt játszani és néha együtt olvassuk,hogy mit írnak a többiek:-)Ja és függő lettem!!!

r6dN 2009.02.21. 08:45:06

szerintem ezek a posztok a legjobbak, mindig jó ilyet látni. Nagyon jók a számok.

Sokat nem lehet mondani, fannieva és Hel mindent leírt! :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.02.21. 10:01:50

:)))
Nem tudok mit hozzáfűzni. Örülök, hogy ha még nem is 100, de 99%-osan köztünk vagy újra. És ne feledd, hogy rám (de beszélhetek szerintem a többiek nevében is) ránk mindig számíthatsz ;)))

(zárójelben jegyezném meg, hogy Adyt én is nagyon szeressem:D)

juti 2009.02.21. 10:16:23

Drágáim! Olyan megható, hogy karacsi_maci néha elérzékenyedik. Az Én életemben is volt már nagyon sok hullámvölgy, s olyan jó ilyenkor néhány "szeretetszó". Ez a közösség pedig példa nélküli. Annyira örülök, hogy köztetek lehetek! Pussszzzz

böbö 2009.02.21. 11:59:29

kamaszkoromban ami sajnos 25-27éves koromig kinyúlt, mindig az alábbi nem pontosan idézett József Attila versrészlettel fájdítottam a világ összes fájdalmát cipelő lelkemet:

A semmi ágán ül szívem,
kis teste hangtalan vacog,
köréje gyűlnek és szelíden,
nézik, nézik a csillagok

Ady-től pedig a:
S úgy vagyok, hogy sehogy sem vagyok,
s fáj, hogy nem fájnak dalaim, a megdalolt dalok,
s kínjaim a megszenvedett kínok.
Kár, hogy néha oly soká élünk,
s úgy vagyok, hogy sehogy sem vagyok

vya 2009.02.21. 12:57:15

Sziasztok! Én is csak azt tudom mondani, amit a Többiek leírtak! Imádom ezt az oldalt és vele együtt Titeket is. Nagyon sajnálom, hogy már nem tudok annyi időt eltölteni itt, de amint tehetem mindig jövök.
Nem gondoltam volna, hogy a "játékszenvedély" mellett ezen az oldalon ilyen értékes embereket fogok megismerni. És ezt csak Neked köszönhetem Maci!!

Hel 2009.02.21. 14:34:23

Ó, látod Maci? Hogy szeretünk! ^^ És egymást :))) Nincs rátok szó, emberek... tényleg nincs szó.

margoanyu 2009.02.21. 16:45:13

Sziasztok.Maci ! Igaz,kissé mélabús a két dal,de néha pont ezek kellenek ahhoz,hogy a lelkünk helyre rázódjék.És csak nyugodtan ossz meg velünk ilyen pillanatokat is,mert itt szerintem BARÁTOK között vagy,vagyunk.Bőven belefér az oldalba,senki nem fogja zokon venni.Sőt.

szuszifül 2009.02.21. 17:25:48

Sziasztok MINDENKINEK!
Karcsi-maci fel a fejjel. Ne légy szomorú hisz mindíg van új a nap alatt.
Egyedül nekem nincs, csak sötétség, de ha itt vagyok köztetek mindíg megvígasztalódom.
Nagyon aranyosak vagytok. Igazi családias közösség. Ha nem vagyok, akkor is ti jelentitek számomra a csládot, mert senkim sincs, csak ez a számítógép és a net ami elvezetett hozzátok.
Remélem hogy sokáig itt lehetek én is veletek. Nagyon jó egészéget kívánok mindenkinek és sok sok puszit küldök nektek szeretettel. Márti

böbö 2009.02.21. 17:43:24

drága szuszifül, ismeretlenül is nagyon szeretlek, és kívánom Neked, hogy legyen Valakid és persze mellette a net, meg a maci és csapata

nem várt fordulat 2009.02.21. 18:19:49

Szuszifül, ne legyen sötétség neked sem :)

Az élet furcsa dolgokat produkál. Én most teljesen a munkámra fogok koncentrálni, 32 éves vagyok, most kell belehúznom, ha valami biztos egzisztenciát szeretnék magamnak, no meg a lakásomra.

Hasonló cipőben járunk, én is egyedül vagyok, nekem is gép és net. Szerencsére vannak szerető szüleim, és egy testvérem aki vidéken él, hozzájuk bármikor fordulhatok.

A blog pedig garantálom, hogy nagyon sokáig fog menni, sőt, ahogy nézem, most kezd el csak igazán felpörögni. Egyrészt nagyon szeretem csinálni csak úgy hobbiból is, de leginkább a kommentek miatt, ha azok nem lennének, lehet, már rég abba is hagytam volna.

Nagyon jó érzés, hogy ennyi klassz ember gyűlt itt össze, tudunk másról is beszélgetni nem csak a csavarhúzókról, mindenféle vándordíjak vannak itt már, és ami nekem nagyon sokat jelent, hogy hapikatsa elvállalta a társszerzői feladatot, így garantálva, hogy ne legyenek napos kiesések, amikor épp elvesztem a kulcsom, vagy három napig delériumban leledzem. Ezúton is köszönet érte neki, nem tudom elmondani, milyen jó érzés ez nekem.

Ami pedig szintén nagyon jó, és soha álmomban sem mertem volna gondolni.

Volt egyszer egy poszt, az is hasonlóan érzelgős volt, a köszönöm poszt:
flashjatekok.blog.hu/2008/12/11/title_61315

Amikor elkezdtem a blogot, nem volt célkitűzésem, hogy hány látogatót, letöltést szeretnék elérni. Amikor már stabil 600 egyedi látogató volt, már akkor nagyon örültem. Amikor folyamatosan már a 900 alját verdeste, repestem az örömtől. Utána volt egy kis blog.hu hiba, akkor vissza is esett 2-3száz látogatóval, szomorú voltam, de kitartóak vagytok, és amikor helyre állt a rend, visszajött mindenki.

Úgy számolom ezeket a számokat, hogy ha egy hónapon keresztül folyamatosan elérek egy számot, akkor veszem komolyan.

Most büszkén jelenthetem, hogy bár jan. 19 előtt is már fel felbukkantak a napi 1000+ látogatók, azóta folyamatosan és töretlenül nem volt olyan nap, hogy ne jött volna több mint ezer egyedi ember az oldalra, és ütöttük már meg az 1200-at is. Szerintem egy ilyen egyszerű blogtól ebben a kategóriában ami leginkább a kijutósokra specializálódott ez nem is rossz, mindezt index főlap nélkül, saját erőből no és persze hapikatsa segítségével, és visszajelzéseket is kapok, hogy tetszik az oldal, és igényes.

Ha nem is a legjobb, de talán folyamatos minőséget képvisel.

És ne feledd, egyszer hopp, másszor kopp:
flashjatekok.blog.hu/2009/01/14/hopp_kopp

csipi66 2009.02.21. 18:49:09

Kedves Maci és Mindenki!
Régóta játszom itt "csendben".Olyanok vagytok nekem mint egy nagy család,amint hazaértem a munkából és letudtam az itthoni rutin munkákat(nem hagyom éhen a családot)már jövök játszani :) Nagyon jó hogy vagytok és itt jöttem rá hogy 42 évesen sem vagyok öreg a játékhoz :)))Köszönöm Nektek!

szuszifül 2009.02.21. 18:54:24

@juti: Szia Te drága Köszönöm hogy vagytok nekem. Szép estét és jó játékot Neked is.
Puszika szuszifül

szuszifül 2009.02.21. 18:59:54

@böbö: Szia böbö! Köszike a vígasztaló szavakat. Nem csalódtam ebben az oldalban.
Nagyon szeretlek én is ismeretlenül is
Ha jó a gépem mindíg látlak benneteket,és nagyon örülök Nektek. Puszika, szép estét és jó játékot kívánok NEKED.

szuszifül 2009.02.21. 19:10:37

@karacsi_maci: Szia karcsi-maci!
Köszönöm kedves soraidat nem is sejtettem hogy választ kapok.
Mostmár tényleg nem vagyok egyedül, és jól döntöttem amikor regisztráltam az oldalon.
Szívből kívánom hogy legyél továbbra is e kis csapat összetartója.
Ha valamiben tudok segíteni szivesen segítek ha tudok, igaz nincs gyakorllatom.
További szép estét jó pihenést és erőt egészséget kívánok Neked szeretettel.

Tupfen 2009.02.21. 20:19:18

Szia mindenki!

Szeretném megköszönni a lojalitásotokat és a szereteteteket amivel Karacsi_Maci felé fordultok, hogy támogatjátok őt, mikor úgy érzi sötét és borongós a világ, telve fájdalommal és magánnyal.
Vigyázzatok az én "Pukmákomra" és szeressétek őt helyettem is, mert nekem erre már csak innen a távolból van lehetőségem...

Köszönet érte!

Dorka

r6dN 2009.02.21. 20:19:47

kicsit Barátok közt feeling :D

Giling-Galang 2009.02.21. 22:24:37

Sziasztok Mindenki!

Nekem mostanában nem sok időm van játszani, de mindig benézek! És olvasgatok :-) Annak, aki szomorú, búbánat gyötri, lógatja az orrát, egyedül van, etc., etc. (Maci, szuszifül!!) naaa, annak küldöm ezt a dalt!!! Aki, meg éppen boldog, ettől még boldogabb lesz! ;o)
Fel a fejjel!! Fütyülünk, a világra...

mese.tv/page/futyulunk

böbö 2009.02.22. 09:10:35

r6dN hát ha ez neked Jóbarátok felling, akkor te vagy dzsoi(nem tudom, hogy írják angolul) triviani az életünk napjaiból, és akkor: na mi a helyzet.. ?!

r6dN 2009.02.22. 10:15:02

@böbö: Barátok közt feeling*, de végülis Jóbarátok is lehet, Joey tényleg a legnagyobb arc, köszi a szerepet :D
süti beállítások módosítása