HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap II. - Durcka: noir desir-le vent nous portera

2009.03.04. 15:13 :: nem várt fordulat

Kicsit bajban vagyok ezzel a rovattal, már az indulást is elrontottam szerintem :)
Most néztem, hogy juti küldte be az előző posztot, de lehet, hogy ő is és vya is, vagy nem tudom, mert vya levelét azóta meg töröltem, kérlek segítsetek rendet rakni ebben. Ha mind a ketten küldtétek be egymástól független, akkor jutinak van még egy lehetősége mást küldeni, ha pedig juti küldte be, akkor átírom, és vyának van egy másik posztja itt talonban.

Közlemény: többen küldtetek linket, nem válogatok köztük, minden poszt a levelek beérkezési sorrendjében fog történni. Jövő héten fannieva száma fog ide bekerülni.

Tehát ezt a klippet durcka küldte be, ez biztos :)

Szia Maci!

Hétfő óta drukkolok, hogy el ne felejtsem, hogy szerdán dolgom van, és hát persze, hogy nem ment. én személy szerint Via  zenéjének nagyon megörültem, talán ezt is szeretni fogják páran.

szép napot!

durc

https://www.youtube.com/watch?v=hIkXK6rxt4c

5 komment

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr66981113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vya 2009.03.04. 15:17:08

Maci én úgy vettem ki Juti kommentjéből, hogy ő is ugyanazt a zenét kérte mint én, csak ő hétfőn, én pedig úgy emlékszem vasárnap.

r6dN 2009.03.04. 15:26:14

szép szám, de a klipp aztán mégannyira!

vya 2009.03.04. 15:30:11

Én sajnos majd csak otthon tudom meghallgatni :S
Cím alapján nem ismerem.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.03.04. 15:50:40

Nagyon sok mindenre fogékony vagyok.. de a francia nem tartozik közéjük. Ennek ellenére tetszett, és Daninak igaza van, a klip is nagyon jó - tanultam filmesztétikát, úgyhogy általában finnyás vagyok a klipek esetében, de ez tényleg tetszett :)
Ami a legjobb volt, hogy a szöveget (ha jó az angol fordítás a leírásban) nagyon hozza a zene hangulata, sőt még a képsor is (legalábbis nekem igen:D).
Jó ízlésed van Durcka :))

durcka · http://fulianyublogja.blog.hu/ 2009.03.04. 17:02:28

örülök, ha tetszik
@hapikatsa: a francia egyébként engem is inkább irritál, de ezt a számot annyira szokom szeretni, hogy erre kelek :)
mocskos irigy vagyok, hogy tanultál filmesztétikát!!!! követelem, hogy cseréljünk múltat!!!! :)
süti beállítások módosítása