HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Bush Robbery Escape

2009.03.09. 18:11 :: nem várt fordulat

Úgy látszik felébredtek a fiúk, mert végre van két új játék az ínséges hétvége után.
Rögtön egy 123bee.com -os játék.

http://www.123bee.com/play/bush-robbery-escape

6 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr100991899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsimp 2009.03.09. 20:08:22

Sziasztok!
Valaki tudja mit kell itt csinálni?

kusudama 2009.03.09. 21:05:51

Bushnak kell lopkodni valamit. Nekem sikerült a pénztárnál levő fickó zsebéből kivennem az öngyújtóját, de semmi több.

Dzsimp 2009.03.09. 21:12:10

Leszedtem a kapátot a teremben el vettem a kulcsot. de a szineket a ládában a falon nem tudom mit kell kezdeni.

bekalaci 2009.03.10. 14:28:44

Biztonsági kapunál a nő kocsijából kivettem a gyapjút, majd meggyújtottam oszt ennyi :-(

Dati 2009.03.11. 11:49:08

Sziasztok. Én is meggyújtottam a szöszt fel is robbantottam de............semmi több. valaki igazán segíthetne.

walle 2009.03.13. 14:11:09

Sziasztok! Ahol a kissrác és a nő figyel, ott bal oldalon fenn kell lenyúlni egy üveget. A pénztáros kép felső részén balra, majd fenn jobbra, a "kabátos" szobába. A kulcsos szekrényben a "nyomkodási" sorrend: sárga, zöld, piros, kék. Onnan ki, majd újra oda, ahol három vásárló van. A jobb oldali lenti sarokban állítsd meg Busht, add a kezébe az égő gyapjút, aztán spurizz ki a "gyapjús" szobában a kijáraton. Szerintem elég nehéz irányítani a játékot, és vigyázni kell, hogy ne vegyenek észre lopás közben. Hát hajrá!
süti beállítások módosítása