HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Archipelago

2009.03.12. 12:06 :: nem várt fordulat

mylady76 küldött be egy játékot. Ez egy nagyon régi játék, én annak idején próbálkoztam vele, de nem sokra jutotottam, teljesen elveszettnek éreztem magam. Talán közösen sikerül megoldani.

Helló!

...

Szigetek között közlekedve kell kitalálni mi a feladat és hozzá meglelni a megfelelő eszközt amiből egyszerre csak egyet tudsz használni. Eddig ez egyszerűen hangzik, ám jön a csavar mivel vagy 20 sziget van, mindig eltérő szemszögből látod őket, ezért könnyű eltéveszteni a megfelelőt.

...

Szerintem érdekes játék, de csak szélcsendben posztold be, mert sok türelem és gondolkodás kell hozzá

http://www.actionflash.com/archipelago.php

5 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr43997643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

juti 2009.03.12. 13:49:08

Aha! Nem egyszerű a mutatvány! Én már beleszédültem.

juc40 2009.03.12. 14:13:17

Hűűűű én kezdek ettől begerjedniiiiiii!
Segítsééééég!!! :))

walle 2009.03.13. 13:42:54

Tényleg nem szokványos, de nekem bejön. Sajna sok idő kell hozzá... A kókuszt kilőttem az ágyúból, de mennem kell. Majd 1x...

mylady76 2009.03.13. 19:12:34

A vulkán előtt van 1 furcsa sziget 5 gombbal a tetején. A gombokra csontokat kell hordani, úgy rakni őket, hogy az ellentétes oldalon a 6 csúcs lesüllyedjen, mint 1 lépcső:
karcsont lábszár
koponya kézcsont lábszár sorrendben.
süti beállítások módosítása