HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap III. - fannieva: Románcok - Úgy szeretnék mindent újra

2009.03.12. 11:56 :: nem várt fordulat

Nah, teljese káosz van ezzel a rovattal, tegnap teljesen kiment a fejemből, szerda helyett így most egy nap csúszással jelentkezik :)

Soron következő tagunk fannieva, aki ezt a dalt küldte.

kedvenc számom tőlük,jó bánatra is nagyon!

https://www.youtube.com/watch?v=CCLJgPqvpIc&feature=related

10 komment

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr49997615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fannieva 2009.03.12. 17:53:15

köszike,hogy végre itt van:-)remélem mindenkinek fog tetszeni:-)

fannieva 2009.03.13. 17:49:19

szerintem Nektek nem tetszik:-(sajnálom

nem várt fordulat 2009.03.14. 13:28:07

ne sajnáld. megmondom őszintén, vissza akartam kérdezni, hogy mivel mindenkinek egy kultúra napja posztja lesz biztosan ezt szeretnéd -e beküldeni, de rájöttem, hogy hiba lenne.

egyrészt, mint írtam, mindenki beküldhet mindent, amíg nem törvénysértő, illetve beküldhet törvénysértőt is, csak nem rakom ki :)

azt is írtam, hogy nem kell, hogy a rovat sznob legyen. sokan szeretik a mulatós nótákat, sokan nem.

akárhogyan is, ízlésről felesleges vitatkozni, nagy ez a világ, nyíljon a réten minden virág.

fannieva 2009.03.14. 16:30:30

@karacsi_maci: de aranyos vagy Maci,köszi jobb így a kedvem:-)Én imádom a mulatós zenéket,de mást is meghallgatok!

Zsuzsa66 2009.03.14. 17:29:52

@fannieva: hát ez a műfaj nem az én világom, de azért meghallgattam. Azért, mert nem reagált rá senki, még nem jelenti azt, hogy a többiek meg sem hallgatták.:)Én pl. nagyon szeretem a komoly zenét, -amit sokan nem szeretnek- de a barátnőm a mulatós zenét szereti. Ettől függetlenül, azért a két család összejár és nincs közöttünk ellentét.:)

fannieva 2009.03.15. 06:52:55

ebből legalább tanultam,hogy több zenét NEM küldök be be!!!!!:-(

Zsuzsa66 2009.03.15. 09:46:19

@fannieva: csak bátran küldj zenét máskor is. Attól szép a világ, hogy nem vagyunk egyformák. Milyen unalmas lenne, ha egyformák lennénk.:)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.03.15. 10:17:52

én szeretem a mulatóst - igaz a klasszikusabbakat, de ez se rossz, köszi fannieva :)

mylady76 2009.03.18. 19:12:10

@fannieva: látom bánt, hogy nem sokan reagáltunk a zenédre, vagy nem túl lelkesen. Én meghallgattam, bár soha nem szerettem a mulatóst. Ez ne szegje kedved, nem mindenki rezonál mindenre, szerintem én is tudnék olyat küldeni ami neked nem jönne be. Fel a fejjel, lehet, hogy nem a te készülékedben van a hiba! ;)
süti beállítások módosítása