HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Káosz

2009.03.23. 14:17 :: nem várt fordulat

Sziasztok játékostársaim!

Történt egy kis gixer a munkám során ami teljesen padlóra küldött. A regeneráció előreláthatóan kb. egy hét lesz, így erre az időszakra szabadságot veszek ki. Ezúton szeretném megkérni hűséges szerzőtársamat hapikatsat, hogy legyen olyan kedves, és ez alatt az idő alatt pesztrálgassa a blogot, bár szerintem kérés nélkül is tenné, de így legalább tudjátok hova "tüntem el". Jövő héten hétfőn itt, talán még a szerdai rovatot most felrakom, és beállítom, hogy szerdán jelenjen meg.

7 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr461020190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2009.03.23. 15:27:25

gyógyulást, mellékesen a kép igen jó

nem várt fordulat 2009.03.23. 15:28:45

nem vagyok beteg, de azért kössz! :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.03.23. 15:39:32

Hajrá, maci! Mielőbb várunk vissza :) Igyekezni fogok, hogy minden zökkenőmentesen menjen :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.03.23. 15:43:13

Ja és szerintem a szerdai rovatot időzítsd be, mert én azt nem tudom berakni, és ez így fair azzal szemben, aki következik :)

mylady76 2009.03.23. 17:45:16

Ha jól értem az 1 hét "szabit" nem pihenéssel, hanem tömény, mértéktelen munkával fogod tölteni. Azért ne hajtsd magad túl! Visszavárunk!

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.03.24. 10:50:17

Karacsi_maci, elárulnád, hogy konkrétan mivel foglalkozol? :)

Tupfen 2009.03.24. 13:45:55

Programozó...
És remélem nem fed meg azért, mert elkotyogtam...Bár egyel több vagy kevesebb a bűnlajstromomon, már nem oszt nem szoroz...
süti beállítások módosítása