HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Hapikatsa

2009.04.01. 23:50 :: nem várt fordulat

Fanfár, tömeg, taps, hurka és virsli, kutyák, lovak, bögyös csajok és jóképű pasik, sör és bor meg minden amit el tudtok képzelni egy jó kis ünnepségen! Csak virtuális, de ezennel...

Lord Karacsi Maci ezennel a ROOM ESCAPE játékok lovagnőjévé üti hapikatsat! Legyen ezentúl a neved Lady Hapikatsa!

Akár hiszitek, akár nem, amióta hapikatsa is beszállt a blog üzemeltetésébe (eh, eh, hogy is fogalmazhatna másképp egy programozó), azóta ilyen stabil még nem volt a látogatottsági görbe. Minden nap amikor ránézek, körbenézek hol lehet új játék, nem találok. Köszönjük neked!

Én, mivel hapikatsa "lenyúlta" a kijutós kategóriát, új szerepet vállalok. Elkezdtem játszani egy egészen különleges fajta játéktípussal. Fizikai játékok. Egészen más mint a keresgetős, vagy point 'n' click. Ilyen az assembler, perfect balance, super stack, stb... Most egy olyat találtam, ami valószínűleg az egész életemet meg fogja változtatni. Nézzétek meg: Armadillo Run. Erről majd egy következő posztban írok.

14 komment

Címkék: közlemény kijutós

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr961040939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2009.04.02. 06:40:37

remélem azért nem leszünk elnyomásba, mert rabszolgafelkelés lesz =DD

kike 2009.04.02. 08:29:35

Ezt ismerem,a Férjem letöltötte torrentről,egész jó játék:-))

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.02. 10:33:12

Őőő hát izé.. köszönöm anyukámnak, apukámnak, akik nélkül most nem lehetnék itt, köszönöm a stábnak, a játékosoknak, és akit a sztárok se hagynak ki: Istennek :D
(Engem már ütöttek meg sodrófával és fakanállal, de karddal még soha:D)

Örülök, hogy a munkám jó hatással van az oldalra. A kijutósokat nem akartam lenyúlni :$, de engem azok érdekelnek elsősorban, így azokat nézem meg először és teszem ki :)

Azt most mondom mindenkinek, hogy holnap csak este leszek gépközelben, úgyhogy legyetek türelmesebbek:) Vagy maci majd ellát titeket:) Vagy mivel úgyis jó idő lesz, menjetek el egy jó hosszú sétára :DD

Hel 2009.04.02. 11:12:35

Gratulálok Lady Hapiktsanak :D Lerónám tiszteletemet, de a virtuális rózsadobálás nem tűnik olyan hatásosnak :P
Ú Hapikatsa, nem mondtad, hogy "Ja, és világbéke!" XD

Örülökám, hog yketten vagytok, annál több játék, háháháháá *önzőgonoszmuhaha*

Zsuzsa66 2009.04.02. 11:40:59

@hapikatsa: Szép a ruhád, szép a lovad, üdvözöllek dicső lovag/nő.:D Még jó hogy nem karddal ütöttek, akkor most puzzle lennél.:D

háromnevű 2009.04.02. 13:49:22

IMÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁDLAK TITEKET!!!!

NicoLetty 2009.04.02. 15:36:12

Én is háromnevűhöz hasonlóan NAGYON SZERETLEK BENNETEKET! :) Imádom ezt a csapatot, jó ide bejönni... :) Pusz Nektek!

fannieva 2009.04.02. 17:14:17

Én is szeretek itt lenni:-)mikor időm engedi,és gratulálok hapikatsa megérdemelted!!!Köszönöm mindenkinek a sok sok segítséget!

mylady76 2009.04.02. 18:20:51

Hol volt, hol nem volt.... Karcsi Maci országában, a játékok erdejében, Lady Hapikatsa vezet minket a room escape-k ösvényén, Maci Király új virágokat ültet a fizikai játékok kertjébe! Tetszik ez az ország, jó itt lakni! :)

szolnokiheni750 2009.04.02. 18:36:16

Én is csatlakoznék az előttem szólókhoz!
de én MINDENKINEK gratulálnék,a játékberakóknak a jó,és változatos játékokért,a megoldóknak pedig a segítségekért!Valamint én köszönöm,hogy megismerhettem ezt a csapatot!!!!!További tisztelettel és KÖSZÖNETTEL!!!! @---->---

Lucifer's Angel (törölt) 2009.04.02. 19:13:37

Én is itt játszok a legtöbbet mert "játszani jó".Karacsi Hapikatsa csak így tovább akkor nekünk is hawai lesz.

Timi1 2009.04.02. 19:36:12

reggel ezzel az oldallal kelek, este ezzel fekszek. Imádom a játékokat, szeretek veletek játszani!!!!!!!!Remélem még jóóóóó sokáig így lesz.
Hapikatsa, Karcsi csak így tovább, és sok, sok, sok, játékot. mééééég

bluangel 2009.04.02. 19:55:18

Hapikatsa, Karacsi! Köszi a sok játékot! Remélem még nagyon sokáig nagyon sokat tudok játszani ezzel a csapattal!

margoanyu 2009.04.02. 20:45:11

én azt hittem,hogy Lady katsát ütik mivé is? a kép szerint viszont ő üt (gondolom) lovaggá(???) valakit(esetleg macit?) :D :D :D hogy van ez??? na félre a tréfával.szuper,hogy vagytok.hogy ilyenek vagytok.és ez a csapatra IS vonatkozik.köszi mindenkinek.
süti beállítások módosítása