HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap VI. - hapikatsa: Nightmare - the Last Show [PV]

2009.04.01. 12:56 :: nem várt fordulat

Jó, hogy szólt hapikatsa, mert ma is elfelejtettem volna a rovatomat. Most hapikatsa következik, és most már látom miért tud segíteni nekünk a japán cuccokkal, kultúra napjára is ilyet küldött :))

Mindenki tudja ugyan, hogy szeretem a rockot, de lehet, hogy ezt azért belőlem se nézték volna ki :)))
Én a Nightmare - the LAST SHOW című számát választottam. Próbáltam egy kicsit konszolidáltabb klipjüket választani :)
A Nightmare 2000-ben alakult, visual rockot játszanak. A visual rock maga a visual kei nevű szubkultúra zenei irányzata: megtalálható benne a metal, a goth a hard rock, de még a jazz hangzása is. Eme szubkultúrában nagyon nagy hangsúlyt fektetnek a külsőségeknek: elképesztő ruhák, furcsa hajköltemények és sminkek. (Azt azért hozzáteszem, szinte kivétel nélkül minden együttes tagja férfi). De ne ijedjünk meg, a legtöbb visual kei együttes épp oly' színvonalas zenét produkál, mint amennyire meghökkentően néznek ki. 
 
Amiért szeretem ezt a számot az az, hogy nekem mindig hatalmas energiát ad, fel tud pörgetni, ha már nem vagyok a topon.
Szeretném ha mindenki megtisztelne azzal, hogy végighallgatja és nem kinyomja az első képkockánál vagy hangnál, és esetleg véleményt mond. Úgy ahogy ezzel én is megtisztelek másokat.
 
Köszi:D 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=KcjXrTL9eIc

7 komment · 1 trackback

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr381039613

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: domino99 2018.02.15. 14:00:46

русификатор age of empires 3 - Jarred Chang blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2009.04.01. 13:28:18

nemrossz szám.. ha rocker vagy rossz ember nem lehetsz:P bár amikor irtad hogy metált is keverik, akkor azt hittem vmi jó zuzós kis hörgős kis üvöltős számot kapok:P de megtette ez is! :) egyébként ezek japánok nem? mert nem csodálkoznék ha rólad van szó =D

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.01. 14:37:23

@r6dN: nem vagyok kifejezett rocker (mondjuk ember se..:D). A metál keverést azt magára a visual kei-re írtam, nem kifejezetten erre a számra:) És igen, természetesen japánok :D

durcka · http://fulianyublogja.blog.hu/ 2009.04.01. 14:37:41

nagggyon bejött nekem is, jó kis lendületes, bugis volt !
/ majd megmutatom ezt a számot a férjemnek is , hátha átszokik , ő Meiko Kaji mán /

Zsuzsa66 2009.04.01. 17:14:55

Én nem nyomtam ki és végighallgattam, mint a többiekét. Nagyon tetszett, ennél jobban már csak az énekes haja tetszett.:)

margoanyu 2009.04.02. 18:34:20

Lady katsa! bár nem az én műfajom,igazán kellemes ÉLVEZHETŐ zenét választottál.irtad,hogy a legtöbb együttes férfiakból áll.nekem nagyon nőiesnek tűnt az énekes.sajnálom,de manapság már nem tudom sokszor eldönteni,hogy milyen nemű valaki.súgjál légyszíves.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.02. 20:58:36

@margoanyu: ő bizony fiú, ha más nem is, a hangja igazolja :)) (A mai napig tátva marad a szám - ismerve a többi számukat is - hogy ebből a 155 centis hapsiból hogy jöhet ki ilyen hang:) )

margoanyu 2009.04.05. 14:08:13

@hapikatsa: bevallom én titokban lányra voksoltam.nekem a hangja sem volt kimondottan fiús.de hát mondtam,hogy sokszor tévedek ilyen ügyekben :D
süti beállítások módosítása