HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Tower Core

2009.04.03. 12:02 :: nem várt fordulat

Nem tudom, hogy ez most vajon a Soul Core folytatása (Sphere, Cube, Prism ezeket is megtalálod a fenti linkre kattintva), vagy különálló játék, de szerintem folytatás. Ha így van, akkor előreláthatóan nem lesz könnyű dolgotok.

http://www.freewebarcade.com/game/tower-core/

19 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr281043692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa66 2009.04.03. 12:31:52

Én már teleportáltam, magam.:) Fent vagyok a Crystal Tower 1. emeletén. Ez a játék túl fantasztikusra sikerült.:)

nem várt fordulat 2009.04.03. 12:38:02

én is, és ott el is akadtam.

nyilván valahogy vissza kéne jutni, de ahhoz kellenének a koordináták.

Zsuzsa66 2009.04.03. 12:42:30

Hát igen, de lent nincs már semmi, a kék palotában, a víz kapcsolóit állítgattam, és kinyílt egy újabb ajtó, most 1 színes, gombos teremben vagyok.:( Nekem ez a játék biztos nem fog menni.:(

Zsuzsa66 2009.04.03. 12:53:29

A színes gombos teremben elforgattam a kereket, addig próbálgattam bele egyenként a gömböket, míg a szem felett fehéren nem világított, ez jelzi, hogy jó helyen van.

Zsuzsa66 2009.04.03. 12:55:48

A baj csak az, hogy hiányzik még 2 db gömb vagy gomb.:)

anyaboszi 2009.04.03. 13:12:38

Szia!
Nekem gyanús ugyanott az alsó szinten a két "lámpa". De nem tudom levenni őket

anyaboszi 2009.04.03. 13:17:26

És szolmizálnak a kristályok

Zsuzsa66 2009.04.03. 13:20:21

@anyaboszi: szia, azt sem tudom, hogy mi alapján kéne kitalálni a fehér palota jeleinek a kódját, hogy kinyíljon a vasrács. Lehet, hogy feladom, majd később visszanézek, hátha valaki tudja a megoldást.

anyaboszi 2009.04.03. 13:25:44

Én se jutok azzal se semmire.De már nem sokáig kínlódok vele, így nincs értelme.

zsókamama68 2009.04.03. 14:09:16

A spiritusz jelek sorrendjét nem tudom.

hamux 2009.04.04. 14:41:22

na akkor segítek én már előrébb jutottam ott tartok amikor a magoit elültettem de nem tudom mit csináljak ....:D a kövekkel még nem foglalkozzatok azta sötét toronyba tudjátok megszeretzni később... két emberi fejből most menjetek a a bal oldal várba és rakjatok el az első fehér porból menjetek a jobb oldali kastélyba és rakjátok az üres szekrényszerűségbe de mielőtt ezt csinálnátok vegyétek le a vörös szemüveget katt rá és a piros kezet vizsgáljátok meg mutat egy ujj lenoymatott utánna be a por a szekrénybe a bekapcsolt villogó szemüveget vissza a helyére és van egy gomb ott azt nyomjátok meg és egy kezet kaptok a porból...:)

hamux 2009.04.04. 14:46:55

ha a kezet beraktátok a vorosba ott lesza kód a gépbe... a a spiritusz jelek valamint azt mutatja a kristályos palotánál hogy hova kell majd ültetni a magot... ha valamit nem tudtok kérdezzetek...

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.04. 15:03:59

fúú ezzel megszenvedtem, asszem majdnem 2 órán keresztül küzdöttem vele (még segítséget is igénybevettem). Jó játék, csak annyira idegesítő volt hogy mindig az egyik toronyból a másikba kellett rohangászni :)

Zsuzsa66 2009.04.04. 15:12:03

@hapikatsa: bevallom, én is megcsináltam, sok-sok leséssel.:( Az még nem is annyira idegesítő, hogy egyikből ki - a másikba be, de még fel és alá is kellett szaladgálni, az már elég fárasztó volt, főleg így húsvéti nagytakarítás közepén.:D

hamux 2009.04.04. 15:16:16

amugy ti kijátszottátok? mert én kicsit elakadtamitt a vége fele:D a csilalfok sorrendje melyiket hova tolni?:D a jobboldali kastályba az emeleten:D a piros fekete kockás, meg a mag amit elültetünk:D mit is kell csinálni:D

Zsuzsa66 2009.04.04. 15:35:26

@hamux: a piros-fekete kockás: ami az ajtó felett van arra gondolsz, hogy azt hogy kell állítani? A mérleges nőnél vedd fel a szemüveget és látsz 1 képet, azt kell beállítani az ajtó felett. Itt azt is látod, hogy a milyen súlya van a tárgyaknak a földön, ezt a mérlegbe kell tenni, hogy egyforma kiló legyen. A magnál, ha elültetted lesz vagy van egy növekedést gyorsító korongszerűséged, azt rakd mellé.
Majd menj fel a következő emeletre és a fa egyik ágával törd ki a vízzelteli tartályt, az üvegből, ami nálad van az öntsd bele.

Zsuzsa66 2009.04.04. 16:05:52

@hamux: mondjuk így elég rossz segíteni, hogy nem egyszerre játszottunk. Ez a játék nekem nagyon lassan dolgozott különben is, mégegyszer biztos nem töltöm be. Ha hapikatsa-nak 2 óra kellett hozzá, akkor gondolhatod, hogy nekem még legalább 2 és félóra pluszt jelentett.:D

hamux 2009.04.04. 19:21:57

igen kijáűtszottam már kétszer igy elég nehéz igen akkor eltudnád mondani mikor kezdesz játékot mert akkor egyszerre megbírjuk csinálni vagy tudfunk együtt haladni,,,
süti beállítások módosítása