HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap VII. - renata16: Titanic magyarul - A szivem visz tovább + dalszöveg

2009.04.09. 14:53 :: nem várt fordulat

renata16 a soron következő a rovatban, ami most megint csúszott egy napot.

Bár még nincs szerda, de meg ragadnám az alkalmat, és előre beküldeném amit szeretnék mutatni szerdára! Én nem minden nap jövök fel erre az oldalra és most látom lehet videot beküldeni  meg ilyesmiket! Küldök egy Zenés videot van aki hallotta a számot magyarul van aki nem én már hallotam és szeretem a Titanic filmet és a számát is! magyarul pedig szuper.

szerintem jó szám

https://www.youtube.com/watch?v=WyG2tkIUcX8

6 komment

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr551055921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.09. 16:03:01

ugyan már évek óta a könyökömön tud kijönni ez a szám - akár angolul, akár magyarul van - de Janza Kata verhetetlen :D

nem várt fordulat 2009.04.09. 16:32:07

ezer bocsánat, megtörtént.

juti 2009.04.09. 16:49:13

Sziasztok! Bevallom egyik kedvencem Celine Dion előadásában, magyarul még csak most hallottam először, és meg kell vallanom, gyönyörű. Köszönöm szépen az élményt!

renata16 2009.04.12. 15:33:22

Szerintem is jó ez a szám én legalább is nagyon szeretem
süti beállítások módosítása