HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap VIII. - angelic: Enigma - Celtic Dream

2009.04.15. 11:36 :: nem várt fordulat

Szerencsére nem kellett sokat várni, így ma sem marad el ez a rovat, és mily meglepő, nem is csúszik egy napot sem :)

Angelic egy Enigma számot küldött be, elég chilles és nyugtató is egyben. Mindig elkápráztatott a csillagászat, a kvantummechanika, -fizika, a méretek és sebességek.
El tudjátok képzelni, hogy egy pulzár pár kilóméter átmérőjű, és másodpercenként majd 30-at pörög a tengelye körül, és kb. 1 tűhegynyi az anyagából többszáz tonnányit nyom? (Lehet, hogy az értékek nem teljesen pontosak, de kb. valami ilyesmi).

Egyébiránt pedig rendkívül boldog vagyok, hogy ilyen színes izlésvilága van a kis csapatunknak!

Kedves karacsi maci!

Ha senki nem küldött még, akkor én megmutatnám a saját kis kedvencemet, aminek minden hangját ismerem, ezerszer meghallgattam, de még mindig nem unom. Szerintem gyönyörű!

PS: angelic, az orbot, és / vagy az orbital nevű formációkat ismered?
(Ez utóbbinak van egy The Box című száma, annak is egy 12 perces verziója, na azt meg kell hallgatnod).

No, és akkor angelic zenéje:
 

https://www.youtube.com/watch?v=4nhWVi_51kc

6 komment

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr751066239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

angelic 2009.04.15. 11:53:36

köszönöm szépen a lehetőséget :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.15. 11:56:44

Én annyit tudok erről a számról, hogy Michael Flatley - Lord of the Dance című showjában hallottam először, amihez 100%-ban Ronan Hardiman szerezte a zenét. Enigmával még sose hallottam együtt emlegetve..
Mind1, aki kedveli az ír és kelta ritmusokat, azoknak ajánlom a Lord of the Dance és a Feet of Flames show-kat, vagy a Celtic Tigert.

PS: Attól, hogy nem Enigma, még jó és szeretem :)

angelic 2009.04.15. 13:02:35

karacsi maci: meghallgattam, amit belinkeltél és nagyon jó!!!

hapikatsa: ronan hardiman írta a többit, ez az egy enigma nevéhez fűződik. a lord of dance-et IMÁDOM! ott hallottam először én is, és a többi is lenyűgöző zene! szerintem.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.15. 13:22:45

@angelic: Ha ez így is van, semmi nem utal Enigmára. Egy Enigma albumon sincs rajta ez a zene. Úgy gondolom, ha hozzájuk fűződne, legalább egy albumukon szerepelne.. vagy legalább a honlapjukon közzétették volna.
Ráadásul a Lord of the Dance hivatalos honlapján Ronan Hardiman-nak tulajdonítják. Na de mind1, nem szeretnék vitatkozni, annyit nem ér az egész. Elég a tény, hogy jó zene :)

nem várt fordulat 2009.04.15. 13:34:39

izgalmas, mert ha beírod, hogy celtic dream, rögtön egy enigmás link az első találat.

nem várt fordulat 2009.04.15. 13:42:37

szerintem az van, hogy valóban Ronan Hardiman a szerző, de az előadó az enigma.
süti beállítások módosítása