HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap IX. - karacsi_maci: Bach, Toccata and Fugue in D minor, organ

2009.04.22. 16:11 :: nem várt fordulat

Mivel senki nem küldött nekem kultúra napjára posztot, aki eddig ne küldött volna, ezért az ilyen alkalmakat megragadom én, és én posztolok.

Nekem a kedvenc zeneszerző J. S. Bach, (Dzsíííí Szíííí Bak, ahogy a művelt fiatalok mondják :), és igen, tudom, "sláger", de nekem mégis ez a kedvencem.

A videó külön érdekessége, hogy valami olyasmit talált el a csóka, amiről én gyerekkorom óta álmodozom. Mindig is szerettem volna lerajzolni a hangokat, de sosem ment. Itt sem teljesen úgy történik, ahogy én elképzeltem, de azért hasonlít.

https://www.youtube.com/watch?v=ipzR9bhei_o&feature=fvst

9 komment · 1 trackback

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr551080249

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: zone diet for crossfit 2018.12.09. 09:57:34

Еревана телефонный справочник - mawaporto

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2009.04.22. 16:31:36

hát mindent elképzeltem rólad, de hogy ilyet hallgatsz, azt nem :)

nem várt fordulat 2009.04.22. 16:47:45

ilyet is :)

nagyon szeretem a klasszikus zenét, sőt,
minden jó zenét, legyen az techno, hip-hop, reggae, metál, akármi, csak az 5 fiú / 5 lány formációkat gyűlölöm zsigerből :)

ha igényes, hallgatható és jó, akkor minden jöhet.

EgoMaster 2009.04.22. 17:05:41

Sziasztok még csak most regeltem, de már régóta itt játszok. Najó ez off volt és senkit nemérdekel:D Csak annyit akarok mondani, hogy ezt videót már énis megtaláltam, és imádom. Nagyon tetszik, hallottam már Varnus Xavér előadásában is... Kemény egy ilyet eljátszani...

r6dN 2009.04.22. 17:35:16

@karacsi_maci: igen igen 5fiú_5lány formációkkal 1etértek :DDDD

nem várt fordulat 2009.04.22. 18:16:57

@EgoMaster: szuper, akkor mostantól már Te is hozzá tudsz szólni, segítséget kérni vagy adni a többi játékosnak!

Én egyszer voltam a farkarsréti temetőben, minden 5. évben van Bach halálának évfordulójára egy előadás. Xavér volt legutóbb amin voltam, és hát megmondom a frankót, nekem az ő előadásában nem tetszett annyira, de hát ízlések és pofonok.

vya 2009.04.22. 18:36:02

@karacsi_maci: ahogy Dani mondta, el nem képzeltem volna rólad, hogy klasszikus zenéket hallgatsz :o)
De legalább ezt is megtudtuk rólad :o)

mylady76 2009.04.22. 19:02:48

A József Attila versek után azon lepődtem volna meg, ha 1 emo számmal vagy Lagzi Lajossal lepsz meg minket! A videó tényleg érdekesre sikerült!

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.04.23. 11:46:44

Hm.. kiskoromban nagyon sok komolyzenét hallgattam (még bakeliton:D), leginkább a méltán híres Für Elise-t és Vivaldi Négy évszakját. De Liszt magyar rapszódiáját is szerettem. Mostmár nem igazán tudom végighallgatni őket, de legalább felismerem és így nem vagyok alulkultúrált sem:D (Sajnos már a legtöbb korombeli a műveket a szerzőivel se tudja összekötni, nemhogy még hallásból felismerje). Na mind1:)
A video.. hát igen, érdekes a hangokat megjeleníteni, kicsit olyan mint a grafikus equalizer (ha jól tudom ez a neve annak, amire gondolok:DD). De engem ez a fajta megjelenítés idegesített, mintsem gyönyörködtetett.
Lényeg a lényeg: nem csalódtam benned, maci :)

Zsuzsa66 2009.04.24. 21:58:43

Bach nekem is kedvencem, de csak Vivaldi után.:) Bár én szeretem a komoly zenét. Szerintem ez a műfaj örök muzsika, az emberiség történetében.:) Volt, van, lesz.:)
süti beállítások módosítása