HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

The Life Ark 2

2009.04.28. 15:40 :: nem várt fordulat

Ez a játék a Life Of Ark második része, kicsit hasonlít a Grow sorozatra és az ahhoz hasonló játékokra. Egymás után kell dolgokat elvégezned a helyes sorrendben, hogy a végén mindenki boldog legyen.

http://www.freeworldgroup.com/games8/gameindex/lifeark2.htm

16 komment

Címkék: játék flashjáték kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr171091639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

r6dN 2009.04.28. 15:57:19

itt az elején azzal az 5 koronggal mit kell?

adelady 2009.04.28. 18:15:09

@r6dN: Szia, fogalmam sincs, nem jutok sokra, csak a vulkánt sikerült kinyitnom:S

adelady 2009.04.28. 18:17:49

Most valahogy felkerült a manyuszom a hegyre és lehet váltogatni a korongok alakját

Hel 2009.04.28. 18:40:44

Megcsináltammm! ^^ A végén napelemes házad lesz, vagy gyárféle, arról leveszed a napelemet, és a kisufóhajódra erősíted,és mehetsz haza ^^ De ne kérdezzétke hogy jött össze, fél órája kattintgatok már mindenfélét, és örültem mint majom a farkának ha haladtam előre, nem írtam le sajnos :S Sok sikert azért :) Annyit elárulok, hogy ha megnézitek, itt a vulkán a fő elem. Ha a kis kék ufót bekülditek a vulkánba, akkor a balfelső tóban a jelek alakja változtatható lesz. Mivel a vulkán leegyszerűsített ábrázolata a 3szög, ezért mindet rakjátok háromszög alakba, és kaptok gyémántot, az lesz a folytatás kulcsa. Nem saját ötlet, utánanéztem amikor már nagyon nem haladtam :) Sok sikert, minden jót :)

r6dN 2009.04.28. 20:23:03

mind1ik 3szög alakú, de a figura csak áll a figurás hegynek a szélén..

logingugu 2009.04.28. 20:43:22

@r6dN: Szia! Szerintem mindegyik hatszög....próbáld meg így.

r6dN 2009.04.28. 20:50:24

@logingugu: áh 5szög. köszönöm!

logingugu 2009.04.28. 20:51:44

A békákat olyan sorrendben kell a tóba küldeni, ahogy a felhő változtatja a színét.

walle 2009.05.01. 13:43:57

Mindenki boldog! A napelemet alig bírtam leszedni a gyárról, de végül sikerült. A "legolény" meg búrává változott... Érdekes :)

csönészi 2009.05.03. 13:51:34

Sziasztok!
CSak ha vki nem gondolná , ugy mint én , hogy a legoember ugy tud odameni a házhoz, ha a napocskára kattitassz.

csönészi 2009.05.03. 14:06:40

A napot elvezettem a gyár fölé. A piros drotot le kell szedni, lehet hogy a madárral csináltam, de nem biztos. Aztán lett a gyáron napelem, feltöltöttem. A legóemberem búra lett,ha rákattintottam.Végül a kis ufo beleült a csészealjba.

renata16 2009.05.03. 14:47:26

a gyár fölöt van a felhös napocska de a madárral se megy le a drót mindegy én nem veszödöm tovább köszi mindenkinek a segitséget a kommentek alapján eljutottam valameddig

renata16 2009.05.03. 14:50:42

na tessék mindig ez van amint leirom utána sikerül megcsinálni XD köszi mindenkinek :-)

Mme Figaro 2009.05.07. 23:12:22

A békés rész megvan, egy piros valami tünt elő a tóból. A gyémánt is meg van, de utána nem tudom. A piros fehér valamit ki lehet szedni a tóból?

Mme Figaro 2009.05.07. 23:41:35

Fura vége lett: űrbe került a kék lény és az állatos bárka.

koaniko 2009.05.30. 14:15:01

Megcsináltam az egészet úgy, hogy közbe leírtam tehát.
The Life Ark 2 megoldókulcs:

1. Rákattintasz a vulkán bejáratára és kattints azokra a számokra amit mutat

2. Rákatt a kis űrlényre ami felmegy a másik oldali hegyre.

3. Ezek után kirakod a formákból az ötszöget

4. Előjön egy gyémánt, arra kattints rá

5. Majd katt a madárra és ahogy a hátára vette a gyémántot katt a vulkán tetejére. Lesz egy kisebb gyárad vagy nem is tudom hogy nevezzem.

6. Kattints a gyár melletti gyémántra majd a fogaskerékre.

7. Ha ez megvan nyilván feldobódik a gyémánt a fogaskerék közepére.

8. Kattints a fogaskerékre és fejtsd meg a rejtvényt majd ha sikerült működésbe lép.

9. Ezek után beküldöd a vízbe a békákat úgy ahogy a felhő színe is mutatja.

10. Katt a robot fejére ami a vízben van

11. Kattints a robot sárga színű lógójára és kapsz egy egyszerű kirakós rejtvényt.

12. Ha kész a rejtvényed akkor a robot leesik és elkezd járkálni, addig nyisd ki a temetőt majd kattints a robotodra. Lesz egy gyárad.

13. A villanyvezetéken a zöld huzalt a zöld pontba a pirosat a pirosba helyezd át.

14. Lesz egy napelemed -> elviszed a napelem fölé a napot és az feltölti a napelemet.

15. Kattints a robotra és lesz belőle egy búra

16. Vidd arrébb a napot és katt a napelemre majd várj.

17. Kattints rá a kis űrlényre ami beszáll az űrhajóba.

18. Előjön egy bárka, katt rá és kapsz egy utolsó egyszerű rejtvényt.

Nos abban az esetben ha jól csinálod meg a rejtvényt akkor a bárka eltűnik az állatokkal az űrhajóba és az űrhajó elmegy az űrbe és vége.

De ha rosszul csinálod a bárkának nem lesz ideje elmenni az űrhajóval mert meteorcsapás éri majd a földet ami következtében leég minden az állatokkal és a bárkával együtt.
süti beállítások módosítása