HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Cards Escape 3

2009.05.02. 19:24 :: nem várt fordulat

Ha már kijutósok nincsenek, akkor itt van keresgetős. A stonagegames.com kártya keresgetős játék harmadik része.

http://www.stoneagegames.com/games/1111/playing-cards-escape-3

3 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós keresgetős point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr931099214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.05.02. 20:22:00

Eddig 7 kártya van meg, a többit nem találom...

Marcsuszka 2009.05.03. 10:00:35

Nekem 9 van és az utolsót nem látom sehol.

walle 2009.05.03. 11:52:23

Szerintem ez volt ebből az egyik legnehezebb rész. Utánanéztem, hol vannak a legeldugottabbak, mert én sem találtam az uccsó hármat.
1. Lámpán (vízszintes fekete csík)
2. Vázák alatti 2. fehér négyzet közepén
3. Bal blak sötétítőjének szürke karikáján
4. Óra oldalán
5. Nyomtató fölött jobbra a szekrényen (függőleges fekete csík)
6. Jobb oldali ablakra kattintva a megszerzett kártyasorban halványan a pikk ász
7. Bal kanapé zöld párnájának bal felső sarkán
8. A hátsó lámpára kattintva látszik egy kicsit a szürke klaviatúra, azon is van egy
9. Jobb szekrény jobb szélső ajtajának jobb alsó sarkán

10. (Na ettől behaltam...) A virágra kattintva a kép legeslegszélén, jobbra, a játékon kívüli sárga felület és a fehér fal találkozásánál van egy kis maszat. Na, az is egy kártkya! Jelentkezzen, aki ezt magától megtalálta! Kitüntetést neki!
süti beállítások módosítása