HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Smiley Face Escape

2009.05.14. 13:19 :: nem várt fordulat

Tedd boldoggá magad, és keresd meg az összes mosolygós arcocskát!

http://www.stoneagegames.com/games/1127/smiley-face-escape

7 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós keresgetős point n click room ecape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr871121211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adelady 2009.05.14. 13:32:55

Csak 8at találtam meg:S

Timi1 2009.05.14. 16:12:21

nem értem. 2 látok, de nem tudom felvenni.ilyenkor mi van??

walle 2009.05.15. 11:00:44

Szerintem ez volt a legnehezebb, amivel találkoztam eddig. Szinte alig találtam :)-t. Kinek van kedve a végén ezek után még mosolyogni?!? Leírom, mit hol lehet megtalálni, hátha valaki végigjátszaná...
1. Hangszóró karikáján
2. Az asztalra kattintva a szürke doboz fölött, a sötétszürke "láb" leglaján
3. A fekete kandallóra kattintva a Happiness felirat közepe alatt a fekete semmire kattintgatva is találtok egy pirosat (én ezt abszolút nem láttam, hiába meresztgettem a szemem...)
4. A kandalló melletti képre kattintva az egyik középső kő jobb oldala vastagabb...
5. A függöny felső részén
6. A rózsaszín doboz jobb oldalának fenti hajtásvonalán (szerintem ez is durva...)
7. Tévé melletti szürke állványon a sötétzöld doboz bal oldali barna karikáján
8. A fali képre kattintva a már megszerzett piros és narancs Smile között aktiváld a következőt. (Sokat kattogj, egyszer csak neonzöld lesz...)
9. A könyves polcon lévő képen a hegy bal oldalán az égen.
10. A könyvespolcra kattintva (ahol nem lehet leszedni a zöld fejet) a felső sorban a 2. könyv tetején (piros és zöld Smile alatt)
Na és most KEEP SMILING!
Aki eljutott idáig, annak őszinte csodálatom és tiszteletem!

csönészi 2009.05.16. 00:32:10

Köszi Walle,ismét rólad lestem.Nekem a függönyös meg a könyvespolcos volt a legnehezebb,majd kigúvadt a szemem mire megtaláltam őket.,amúgy jo kis játék.

walle 2009.05.16. 11:58:13

@csönészi: Te ügyesebb és kitartóbb voltál, mint én. Nekem ez nagyon nem ment. Ezek szerint azért sikerült érthetően leírnom, melyik merre van... :)

Mme Figaro 2009.05.16. 21:21:35

Köszi walle! Nekem mindössze három darab volt meg egyedül. Nagyon nehéz így, hogy sokszor semmi se látszik az ábrából.

walle 2009.05.17. 11:12:34

@Mme Figaro: Szívesen! :) Én sem értem, mi abban a poén, hogy ha veszettül kattogsz, eltalálhatsz valamit. A kandallónál szerintem pont ez a helyzet, a többit csak szimplán nem vettem észre...
süti beállítások módosítása