HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Japanese April

2009.05.26. 09:44 :: hapikatsa

Egy újabb japánság a No1game-től, de lehet angolul is játszani.

http://www.no1game.net/games/jp/game011.html

7 komment

Címkék: japán escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr271144238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hel 2009.05.26. 10:21:22

Már van egy csomó itemem, csinátlam két hármashangztot a falikottán, de csak az egyiket tudom a kis manókkal lejátszatni, mert a másikban van egy félhang... de nem tudm hogyan hozhatnéám össze a #-es hangot. Az egyik hármashangzat után a rizset odaadtam nekik és csináltak nekem egy tésztaszerű izét....

Hel 2009.05.26. 10:23:56

Ááá megtaláltam a kettőskeresztet, levettem a helyéről és odaadtam a G manónak, íy meglett a félhang ^^

Hel 2009.05.26. 10:26:55

Nem tudok sót szerezni :S A kis manók könnyét felszedtem, de édesvíz. pedig abba kéne áztatni a levelet....

Hel 2009.05.26. 10:38:01

Á, sikerült ^^ a lakat kódjánál megakadtam, de megtaláltam a neten (KEC)... persze fogalmam sincs hogy jött ki xD De lényeg, hogy ezen kívülaz egész egyedül mentttt ^^ A sós víz becsapós egyébként :) Direkt három egymás utáni hangot lkell a manókkal játszani, hogy diszharmonikus akkord keletkezzen, és sós könnyeket sírjanak. Ez megy a nagy tálba :) Az édes könnyek a kicsibe. Az első hármashangzat E-Gisz-H után kell odaadni nekik a kistálat, hogy édesvizet kapjunk, és a második, alsóÁ-C-E után kell a rizset, hogy a tésztát megcsinálják nekünk :) Utána már gyerekjáték :)

kusudama 2009.05.26. 15:21:22

szerintetek miért nem tudom megnyitni????

angyalhal 2009.05.26. 16:30:06

@kusudama: nem a te készülékedben van a hiba

csönészi 2009.05.28. 22:57:29

Helloka mindenki!
szeretném megkérdezni,hogy a tálkát hogyan tudjátok odaadni a manóknak?nekem fél órája nem megy:-)feladom,pedig tuti minden eszközöm és hangom a helyén van:segítsen vki,majd holnap visssza nézek.Köszi
süti beállítások módosítása