HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Nap X. - mylady76: R Kelly - The Storm Is Over Now

2009.05.27. 16:11 :: nem várt fordulat

Kicsit elhanyagoltam ezt a rovatot, valamiért nem pattanak fel az emlékeztetőim szerdára...

Mylady76 örvendeztet meg minket egy zenével:

Helló Maci!
Nos veszem a bátorságomat és én is küldök a kultúranapra 1 kedvencet. R. Kelly az egyik legtehetségesebb énekes, szerintem, s tőle ajánlanám a   The storm is over now című dalt.

Imádom a gospel alapú dalokat, azt a vidámságot-meghatottságot ami belőlük árad. Sokan nem értik, nem szeretik, pedig az ilyen típusú dalokhoz nem csak énektudás kell, hanem mélyről jövő érzések, különben hiteltelen lesz az előadás. Remélem, azért lesz aki szereti és lesz aki legalább belehallgat egy kicsit. Na szóval vagy bejön a csapatnak, vagy nem. Már előre izgulok :) !
 

http://www.dailymotion.com/video/x1yvn0_r-kelly-the-storm-is-over-now_music

7 komment

Címkék: kultúra napja

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr41147071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yussi 2009.05.27. 16:32:28

Nekem abszolút bejön! Szeretem R. Kellyt, van tőle albumom is. :D

Zsuzsa66 2009.05.27. 18:34:08

Köszi Mylady76, nekem tetszett nagyon.:)

fannieva 2009.05.27. 18:37:12

Nagyon szép szám:-)összebújós!

r6dN 2009.05.27. 19:52:33

BREAKING NEWS!

(Őt vádolták pedofiliával?)

mylady76 2009.05.27. 20:28:16

Örülök, hogy tetszik nektek is én nagyon kedvelem! :)
@r6dN: Igen, sajna. Kár, hogy ilyen dolgokat is csinál egy tehetséges ember.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.05.27. 23:17:55

@r6dN: Ha már múlt időben beszélsz, az nem brékin' nyúz :DDD

Amúgy tőlem messze állnak az ilyen árenbí csodák, viszont a felvétel kurva jó, gondolom a grand canyon-ban készült :)))

r6dN 2009.05.28. 06:35:02

@hapikatsa: Tudom, csak most ugrott be, naaa.. :D
süti beállítások módosítása