HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Easy Bathroom Escape

2009.06.05. 09:15 :: nem várt fordulat

Megint egy zseniális gamershood játék.

Azon gondolkodom, hogy az ilyeneket én nem fogom kirakni. Totál csalódás, amikor az ember azt hiszi, végre egy jó kis kijutós, de nem, gyakorlatilag pixelekre kell vadászni, és összeszedni tíz darab valamit. A nekonote törpései jók, de nekem sem a gamershood sem pedig a sotneage játékai nem jönnek be. Ha nagyon nem lesz más akkor talán.

De inkább döntsétek el Ti!

http://www.gamershood.com/flashgames/8313

23 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr321164929

vya 2009.06.05. 13:11:13

fúúúúúj, ebben pókokat kell összeszedni? :SSS

Mme Figaro 2009.06.05. 14:38:40

Nekem tetszenek a pókok.

Szerintem szükség van egyszerűbb játékokra is. Nem mindenki ügyes, én sem vagyok az. Nekem pl. a közepesen nehéz kijutósok is nehézséget jelentenek, a nagyját nem tudom egyedül végigvinni. És akkor még nem szóltam a neutral típusú játékokról. Ezek tényleg nagyon szépek, általában szeretek velük játszani. A túlságosan agyonbonyolított játékok pont ugyanolyan rosszak, mint a hiperegyszerűek. A legutóbbi neutralos játék, pedig csalódás volt. Kb a felét tudtam lejátszani. Vannak jó részei is, de ez az utolsó része pocsékra (túl nehéz) sikeredett.
Nagyon sok játék van az interneten, és mind nem kerülhet ki. Szerintem végső soron a szerkesztők dolga, hogy eldöntsék, mi legyen az oldalon.

nem várt fordulat 2009.06.05. 16:13:20

oopps, véletlen moderáltam angyalhal bejegyzését:

"Engem pl. a keresgélősök egyáltalán nem kötnek le, semmmiféle sikerélményt nem adnak a keresd meg a húsz dollárt/szúnyogot/patkányt típusú játékok. Kivételt talán csak a Find the Number sorozat jelent, azt kifejezetten kedvelem.(A kizárólag pixelvadászatról szóló kijutósokról ugyanez a véleményem.)

Amúgy ha már így rákérdeztél Maci, nem tetszik, hogy az utóbbi időben elszaporodtak azok a bejegyzések, amelyek már a szerkesztők szerint is gagyi, semmiresejó vackok. :-(

Én elsősorban a kijutósokat szeretem, de jobban örülök, ha gagyi kijutós helyett egy klassz logikai vagy ügyességi játékot posztolsz. (Magic pen, Shift, Colourshift, Chronotron, csak hogy néhány régi kedvencet említsek :-))

Az én nézőpontomból nyilván az lenne az ideális, ha kipróbált, kedvelt, érdekes és arra érdemes játékok kerülnének csak ki, amiket szívből ajánlotok (vagy ti szerkesztők, vagy akár egy kommentelő). Csak hát ez sok-sok idő és energia, valamint kevesebb poszt, tudom én :-) De legalább az űbergagyikat felejtsük el, jó?! :-) "

angyalhal 2009.06.05. 16:16:14

@karacsi_maci: Na szééép, épp akartam megsérdődni, erre visszateszed! :-D

nem várt fordulat 2009.06.05. 16:20:15

válaszolva angyalhal felvetésére.

már az egyik posztban én is mondtam, kiakadtam, hogy egyre több ilyen játék van.

nyilván könnyebb elkészíteni ezeket, mint megcsinálni egy rendes kijutóst. meg kell csinálni a 4 falat, meg a nagyított képeket, aztán elhelyezni mindenhova egy objektumot, és ha meg van mind a 10 vagy x, akkor vége.

ezek szépen lassan belopóztak az escapegames24 és többi oldalra is, ahonnan mi szállítjuk a játékokat. és hát, bizony bizony, amikor ínséges idők vannak, és már 3 napja nincs egy új játék sem, akkor az ember ráfanyalodik egy ilyenre.

pontosan ezért bocsátottam szavazásra, mert kíváncsi vagyok, mit gondol a nagyközönség.

én a magam részéről csak akkor fogom berakni őket, ha már tényleg nagyon nincs más, hapikatsara bízom, ő mit fog kezdeni ezekkel. de mint látod Figarónak pl. kifejezetten bejönnek.

szóval, néha lesz egy két ilyen, de ha csak ilyenek vannak, akkor én hanyagolni fogom őket.

mellesleg néha úgy érzem, hogy nagyon nem találom el ki mivel szeret játszani, mert ha megnézed, akkor amik nem kijutósok, azokhoz alig van komment, ilyenkor mindig azt gondolom,a kutya sem játszik vele. én azért próbálkozom, de hidd el, más típusú jó játék sem terem minden nap a bokorban.

nekem pl. kellemes órákat, napokat okozott az Arcane (flashjatekok.blog.hu/2008/06/18/arcane) kutya nem játszott vele szerintem, pedig a funny-games.biz -en kb. fél évig az első 3 legtöbbet játszott játékban volt.

angyalhal 2009.06.05. 16:48:55

@karacsi_maci: hmmm... találva érzem magam, mert visszajelzések nélkül tényleg nehéz lehet, de én se kommenteltem sose ezekhez a játékokhoz, bár a Colourshiftet pl emlékszem, hogy kb. 3-4 napig nyomtam masszívan, órákon át :-D Ezentúl figyelek erre is :-)

(Arcanos link nem jön be, mert a (be)zárójel is a link része lett)

Beus27 2009.06.05. 17:30:28

sziasztok
én csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy lehet, hogy a játékok közt sok a gagyi, de legalább bele tudok valamibe kukkantani, hogy el tudjam dönteni tetszik-e vagy sem
mert a másik véglet, amikor több napon keresztül nincs játék (ahogy karacsi maci is mondta),ilyenkor fellépek és már megyek is más oldalra
szóval ha nem akartok nélkülözni engem, akkor jöhet mindenféle játék :DDDDDD

szolnokiheni750 2009.06.05. 18:26:08

pókot kell gyűjteni,de ki is kell jutni:::)))) kampó, madzag, tubus, majd kulcs és 4db pók!!Ha elakad vki írjon nyugodtan segítek,bár mindenki inkább nekem szokot!!! :D

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.06.05. 18:29:28

Sziasztok!:)))
Még nagyon új vagyok itt, azért remélem nem haragszotok, ha én is elmondom a véleményem?:))))
Én pl inkább napokig kínlódok egy kijutóssal, mint pókokat (pfujjj!), pénzt meg betüket keresgessek. (Ez a pixelvadászat az idegeimre megy!:( ) Így jutottam el hozzátok is, hogy segítséget kerestem az egyik escape játékhoz. Nyilván a szép és nehéz de logikus játékok ritkák, nem lehet csak azokra várni.
A többi játékhoz meg talán nem kell segítséget kérni, vagy adni, azért nincs hozzászólás. 2 éve vagyok bejelentkezve egy játékoldalra, de csak a kijutósoknál van hsz. Pedig biztos van aki a másikakkal is játtszik (mint én is).
Véleményem szerint mindenféle kijutósból rekhattok fel nyugodtan, mert ugye ízlések és pofonok........;))))))

mylady76 2009.06.05. 19:08:25

@szolnokiheni750: Help! Van kampó a madzagon, tubus, rajz a tükrön, de hogyan tovább?

fannieva 2009.06.05. 19:45:28

@mylady76: szia a tubust használd a tükrön,ott vannak színek,és állítsd be a kád csapján,és kapsz kulcsot:-)

mylady76 2009.06.05. 20:05:40

@fannieva: Köszi! Soha nem találtam volna meg!

Zsuzsa66 2009.06.05. 21:35:34

Az édi-bédi, cuki-muki sorozatok is ide tartoznak. Katt ide - katt oda. Mégis mindenki szereti. No mindegy, ez is kell, meg az is.:D

attack 2009.06.05. 22:12:23

Igaz, hogy ez egy "flash"-játék -oldal, de a kijutósok az igazán húzóerős játékok, legalábbis a kommentezők többsége szerint.
(és én is ezért vagyok itt...)
Nem rajongok túlzottan a keresgélősökért, főleg, hogy a kedvenc kijutósjátékos oldalamat tűzdelik teli velük...
Ha elfogadtok egy tanácsot, a gyengébb minőségű (kevés kommentes) gémeket nyugodtan törölhetitek, hogy a jó játékokat könnyebben megtalálhassuk, ugyanis ezeket érdemes hónapok után is újra végigvinni.
Hópehely (szám, kristály, pók, stb.)kutatók pedig találnak máshol ezerszám kedvükre lévő játékot.
Hagyjuk meg ezt a nagyszerű oldalt a nagyszerű kijutósoknak!!!

csönészi 2009.06.06. 00:46:04

sziasztok!
Valaki megtudn mondani,hogy hol van a madzag?én nem találom:-)

csönészi 2009.06.06. 00:51:42

Amúgy én is azon a véleményen vagyok,hogy elfér néhány könnyebb játék is a sok nehéz mellett,mert nekem pl kedvet csinál,hogy mégegynek nekirugaszkodjam.Na meg mikor milyen hangulatom van,néhanap,még örülök is,ha keresgélhetek,patkányokat,egereket....viccesek.És ami meg nagyon könnyü ahhoz én sem írok kommentet,ha egyszer nem muszáj nem töltöm vele az idöt,de amúgy megcsinlom,hisz könnyüek.Erröl ennyit.

bluangel 2009.06.06. 01:08:55

Szerintem ez az oldal úgy jó ahogy van. Mindenki találhat magának kedvére valót. Maradjanak a nagyon gagyik is, meg a húzósak is! Nehogy már ezen vesszen össze ez a remek kis csapat!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sokszor talán nem is a játék a lényeg, hanem az, hogy együtt játszunk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Csilex 2009.06.06. 10:47:39

Sziasztok! Bár én régi ismerősként köszöntlek titeket, hiszen több, mint egy éve játszom veletek, csak most regisztráltam, így abszolut újnak számítok:) Véleményem azonban van... Amikor rákattantam az escape játékokra, ez volt az az oldal, amit először eltettem a kedvencekbe, annak ellenére, hogy itt nincsenek teljes megoldások:) - amire viszont nekem általában szükségem van:) -. Viszont remeknek tartom, hogy itt nem a "kész terméket" kapom, hanem megbeszélitek, hogy mit lehet tenni. Szeretnék csatlakozni én is:) Viszont ami miatt most beregisztráltam, az az, hogy kb. 3-4 hónapja megszűntek a számomra igazán élvezetes játékok. /én pl nagyon kedveltem az "epres" játékokat,a 2keysgames játékokat, a nekonotét, és az ahogy ti nevezitek, cukimuki sorozatot - amit én is meg bírok csinálni egyedül:) Nem sorolom, kb. sejtitek miről van szó. Az utóbbi időben - ami persze a "piaci kínálatot" jellezi"-, a legtöbb jtk vagy élvezhetetlenül nehéz, vagy tényleg pixelvadászat, esetleg regisztálni kell hozzá, és ha nem, akkor valami lehetetlen nyelven készült... A sorozatos kudarc "megvisel":) Szerintem maradhatna minden jtk úgy ahogy van, jöhet is minden jtk, de találni kellene valami egyezményes jelölést a nehézségi fokra (akár játékosvélemények alapján), a játszhatóságra és a nyelvi nehézségekre. És mostantól én is csatlakozom:)

Edóka78 2009.06.06. 11:11:04

A kád lefolyójában van a krém, a horoggal és a madzaggal ki lehet venni..utánna össze kell kenni a tükröt, és az ott látható színek alapján kell a kád csapját beállítani, és ad egy zöld kulcsot

nem várt fordulat 2009.06.06. 11:47:01

no, hát igencsak tanulságosak voltak ezek a hozzászólások. lassan megyek forma 1-et nézni, hapikatsa hozza az új játékokat, megint megelőzött, de most kb. csak 1 perccel.

át fogom olvasni ezeket mégegyszer.

Mme Figaro 2009.06.06. 12:57:53

Egy másik oldalon hasonló dolog történt: Ez a játék nem kell ide, minek van ebből a típusból egyáltalán stb. Mindez rendkívül dedós hangnemben. Erre otthagytam az oldalt. Ekkor regisztráltam erre a lapra. A kommentek közt olvastam a javaslatot, hogy kerüljön még a meglévő egyszerűbb játék is törlésre. Szerintem ez egy kicsit intoleráns gondolat. Másrészről ha szűkítitek a palettát, akkor számolhattok vele, hogy pár ember továbbáll. Én például kifejezetten utálom a találj meg öt gyümölcsöt a szobában (sakura?) című játékokat, de nem szóltam le soha, mert tudom, hogy velem ellentétben vannak olyanok akik szeretik ezeket.

Olvasgatva a kommentokat leginkább Blueangel felhasználóval értek egyet.

A Karacsi Macinak pedig annyit üzennék, hogy mert nincs komment nem azt jelenti, hogy senki sem játszik vele. Rengetegszer játszom a grow tipusú játékokkal az oldalon. Nem írok kommentet hozzájuk.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.06.06. 14:08:23

A kommenteket nézve, én teljesen tanácstalan lettem, hogy hogy lehetne ezt megoldani. Mit lenne érdemes kirakni..

Én is nagyon utálom a keresgetősöket, mert egyre jobban elszaporodnak, rühellem a gamershood és stoneage ratyikat, mert hiába néznek ki jól, annyira alap az egész, hogy agymenést kapok.
Viszont ha azt nézzük, 1-1 jó, kiadós játékra (Neutral, gotmail, stb) van hogy 1 hónapot (ha nem többet) kell várni. Az ezek közti holtidőt, talán a sakura és a cukimuki sorozat viszi, bár a sakura is kezd elsablonosodni. Ezen felül a strawberry sorozat is egyre ritkábban jelentkezik, csakúgy mint a nekonote. A Seker Portakali (törökök) lehet hogy idióta, kezdetleges kinézetű játékokkal indultak, de jól játszhatóak voltak, viszont azok is rámentek a pixelvadászatra és keresgetésre..

Mivel tölthetnénk ki a jó játékok közti időt, ha nem a gamershood és stoneage szeméttel? Mert ha nincs igazi jó játék, az ember ezekre is ráfanyalodik, csak hogy addig is elüsse valamivel az időt.

Itt ahányan vagyunk, annyifélét szeretünk, nehéz mindenkinek egyszerre a kedvére tenni.

Én személy szerint, azt mondom maradjanak ezek a sz@rok is (:D), így legalább mindenkinek adva van a lehetőség, hogy azzal játszon, és ahhoz kérjen ITT segítséget, amihez szeretne.

attack:
Nem venném le az eddig kikerült szarokat se, mert sokszor látom, hogy régi posztoknál új komment, segítségkérés kerül ki, ergo azokat is nézik, ott is megadnám a választás lehetőségét.
Nekünk az a célunk, hogy minél több ember szórakozásában tudjuk statisztálni, ameddig van aki a keresgélősöket, van aki a ratyikat, van aki pedig csak a veryhard kategóriát kedveli, addig én kiraknám mindet.
Szerintem senkinek nem esik le a karikagyűrű az ujjáról, ha többféle típusú, kategóriájú, nehézségű játék között kell kiszelektálnia a neki valót illetve tetszőt. Ezért írjuk a posztokhoz, hogy nagyjából mire lehet számítani.


Na már elég sokat írtam, és még tudnék is. De nekem igazából teljesen mind1, mi lesz ennek a vége (csak vita ne legyen), én úgy csinálom, ahogy a többség (de az túlnyomó többség legyen), akarja.

nem várt fordulat 2009.06.06. 21:36:25

ok, átolvastam mégegyszer és megértettem.
süti beállítások módosítása